ورزش و تندرستی

مهرام بوی قهرمانی نمی‌دهد/ شکست سنگین شاگردان هاشمی مقابل نظم‌آوران

به گزارش شفاف، در ادامه دور دوم پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امشب (یکشنبه 7 فروردین 1401) تیم سوریه موفق شد رقیب خود مهرام تهران که مدعی قهرمانی است را شکست دهد. عنوان.

شاگردان مصطفی هاشمی که در این فصل فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده اند نیز در این دیدار شروع موفقی نداشتند و نیمه اول و دوم را با نتایج 16 بر 21 و 17 بر 23 مقابل شاگردان علی آرزومندی واگذار کردند. تیم، با 44-33 بازنده. به رختکن بروید.

در ابتدای نیمه دوم این تیم ثابت بود که نبض بازی را کنترل کرد و کوارتر سوم را در ساعت 19:33 پیروز شد و در مجموع 52 بر 77 حریف را شکست داد. مهرامی با وجود پیروزی 12 بر 12 در کوارتر پایانی، در مجموع 67 بر 89 شکست خورد و دوباره پای خود را در راه قهرمانی گذاشت.

مسعود سلیمانی مهاجم سیرجان با 19 امتیاز، 8 ریباند و 4 پاس منجر به گل بهترین بازیکن مسابقه شد اما محمد شهریان بهترین مدافع سیرجان آقای گل شد. تیم با 20 امتیاز

دور دوم مرحله پلی آف لیگ برتر پس از دو برد از سه دیدار برگزار می شود. هر تیمی که در دو بازی مقابل حریف خود پیروز شود، این سری را برنده خواهد شد و به جمع چهار تیم پایانی راه خواهد یافت. بنابراین برگزارکنندگان سیرجان در حال حاضر یک صفر از رقیب خود مهرام پیش هستند.

پیش از این دیدار تیم مدافع عنوان قهرمانی گرگان به مصاف حریف مسا رفسنجان دست یافت.

دکمه بازگشت به بالا