ورزش و تندرستی

نوری:‌ ساپینتو مقداری عصبی است/ استقلال روز به روز بهتر می‌شود

فوتبالیست پیشکسوت استقلال می گوید آبی های پایتخت با گذشت زمان بهتر می شوند.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ترندونی، درباره شرایط آبی پوشان پایتخت و عملکرد این تیم در 6 بازی ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: استقلال بازی به بازی و زمان به زمان پیشرفت کرده است. باید گذشت تا افکار ساپینتو محقق شود. در بازی استقلال با نساجی یاد دوران استراماچونی استقلال افتادیم. استقلال هر روز روند بهتری را نشان می دهد و این تیم بازی سختی را پیش رو دارد و امیدوارم این تیم بتواند روند موفق خود را ادامه دهد.

وی درباره شرایط فنی استقلال و نقاط قوت و ضعف این تیم خاطرنشان کرد: خط حمله استقلال عالی است و بازیکنان بسیار خوبی در زمین و نیمکت حضور دارند. فکر می کنم مثلث قائدی، محبی و بابا جواب داد. در خط دفاعی بازیکنان توانستند هماهنگ شوند. فکر می کنم با آمدن مرادمند و یزدانی خط دفاعی استقلال بهتر شود. استقلال در خط هافبک ضعف هایی دارد و باید در میانه زمین شاهد بازی قابل توجهی باشد. در مجموع استقلال شرایط خوبی دارد و می توان در دیدارهای پیش رو از این تیم انتظار موفقیت داشت.

نوری درباره عملکرد ریکاردو ساپینتو گفت: هرکسی سرمربی استقلال شود، منتقدانی هم دارند. ساپینتو به زمان نیاز دارد و باید افراد را برای رسیدن به هماهنگی لازم مدیریت کند. ساپینتو در بازی با نساجی ثابت کرد که می تواند تیم را کنترل و برنامه ریزی کند. به نظر من هرکسی که سرمربی استقلال باشد باید از او حمایت لازم شود.

وی درباره شانس استقلال برای قهرمانی در این فصل گفت: کار سختی است و همه تیم های لیگ برتر تیم های خوبی هستند و برخی از این تیم ها مدعی قهرمانی هستند. بازی سخت استقلال در لیگ برتر بعد از اردوی تیم ملی رقم می خورد. استقلال در روزهای آینده باید حمایت شود و اگر آرامش در تیم حاکم شود شرایط استقلال بهتر می شود. آقای ساپینتو کمی عصبی است و به نظر من باید اوضاع را کنترل کند و دردسر را از کادر خارج کند. امیدوارم در مسابقات آینده داوری بهتر باشد تا مشکلی با نتایج استقلال پیش نیاید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا