ورزش و تندرستی

مسیر استقلال برای قهرمانی سخت خواهد بود/ امیدوارم ماجرای غفوری به خوبی مدیریت شود

گفتگوی داوود رستمی پیشکسوت باشگاه استقلال تهران با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری ترندونی درباره بازی استقلال وی در حضور فجرسپاسی گفت: اول از همه این پیروزی را به استقلالی ها تبریک می گویم. پیروزی خوبی بود. البته بار فنی بازی به خودی خود چندان زیاد نبود چرا که در دیدارهای قبلی استقلال موفق شد از پرتاب های آزاد استفاده کند و یک برد را به دست آورد. استقلال بارها موفق شده از این راه به برتری برسد. به نظر من استقلال باید راه های دیگری را برای ادامه مسیر در صورت بروز مشکل امتحان کند بازی کردن موفق باشید.

وی درباره عملکرد بازیکنان در این بازی گفت: یامگا در این بازی عالی بود و با حمل توپ های شگفت انگیزش تاثیر زیادی در بازی گذاشت. بازی مبارزه اش هم خوب بود. از خریدهای جدید استقلال انتظار بیشتری دارم. حردانی و امانوف چطور.

بازیکن سابق آبی ها درباره غیبت یزدانی و مرادماندو افزود: نظر شخصی من این است که استقلال مثل همیشه نبود. دلیل ممکن است غیبت دو بازیکن کلیدی یا چیز دیگری باشد. در مورد پرونده وریا هم باید بگویم که امیدوارم همه چیز حل شود و پرونده به خوبی مدیریت شود. غفوری بازیکن فوق العاده تاثیرگذاری است. استقلال به بازیکن بزرگی مثل وریا نیاز دارد. او در بازی های حساس استقلال کار خواهد کرد. این را هم بگویم که استقلال در شرایطی که دو مدافع اصلی وجود نداشت، این انسجام را نداشت اما در نهایت دروازه را پاک کرد. فجرا البته از نظر هجومی چندان قوی نبود و مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشت. فجر ضعیف بود.

رستمی تحلیل خود از مسیر استقلالی ها تا پایان لیگ برتر را اینگونه بیان کرد: استقلال دیگر نمی تواند این بازیکن را جذب کند و باید دید در ادامه چه اتفاقی می افتد. استقلال در حال حاضر بازی های آسانی انجام می دهد و امیدوارم برای بازی های سنگین تر دچار مشکل نشود. معلوم شد دوست دارم استقلال قهرمان شود، اما شرایط همین است نیم فصل دوم این خیلی سخت است.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:


ارز به

خبرنگار:

علی رضایی

با دوستان به اشتراک گذاشتن:

دکمه بازگشت به بالا