جامعه و خانواده

پرداخت مطالبات سرپایی مراکز دولتی و غیر دولتی در تیرماه از سوی سازمان بیمه سلامت

معاون بیمه و خدمات درمانی سازمان بیمه سلامت گفت: 1400 متر. در ماه جولای ، بیمه سلامت 385 میلیارد تومان به ازای مدارک سرپایی ارسال شده به مراکز دولتی و غیردولتی پرداخت کرد.

به گزارش ترندونی ، مهدی رضایی گفت: «نسخه الکترونیکی یکی از راه حل های کلیدی برای پیاده سازی سازمان بیمه سلامت الکترونیکی بوده است که از سال 1999 راه اندازی شده است.

وی افزود: “ما اکنون در میانه راه هستیم و پیشرفت فیزیکی کار در سالهای اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است. با توجه به شاخص تبادل الکترونیکی اسناد سرپایی ، که نشان دهنده نسخه الکترونیکی پیچ است ، 1400 متر. در ماه جولای بیمه سلامت 385 میلیارد تومان برای اسناد سرپایی ارسال شده به مراکز دولتی و غیردولتی معادل 85 درصد پرداخت کرد. میانگین اسناد سرپایی برای مدت مشابه

وی تأکید کرد که این مزیت از دو جهت مهم است ، به ویژه در انجام تعهدات سازمان نسبت به پرداخت به موقع مطالبات مراکز خدمات سرپایی ، که پس از پایان هر ماه مطالبات خود را دریافت می کنند.

رضایی گفت: “دوم ، این مهم است زیرا برنامه الکترونیکی سازمان پیشرفت قابل قبولی دارد که حدود 85 documents از اسناد سرپایی به صورت الکترونیکی مبادله می شود ، بنابراین ما پیش بینی می کنیم که مراکز در سه ماه آینده اسناد الکترونیکی را ارسال می کنند.

معاون بیمه و خدمات درمانی سازمان بیمه سلامت علت تاخیر را نیز مراکز دولتی عنوان کرد که در حال حاضر مدارک را به صورت الکترونیکی به بیش از 95 درصد مراکز غیردولتی ارسال می کنند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ، وی گفت: بنابراین ، می توان گفت که با توسعه یک برنامه الکترونیکی که ارائه اسناد را تسهیل می کند و پردازش همزمان اسناد پزشکی را تسریع می کند ، سازمان بیمه سلامت در حال حاضر به صورت سرپایی رسیدگی می کند. اسناد و مدارک پرداخت. “مراکز مراقبت سرپایی مفتخر هستند که در بهترین شرایط قرار دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا