عمومیکسب و کار ایرانی برتر

روش های عملی پاکسازی پوست در کلینیک های زیبایی

روش های عملی پاکسازی پوست در کلینیک های زیبایی

فیشال به طور کلی به عنوان بهترین روش بالینی برای مراقبت و تغذیه پوست شناخته می شود که نتایج عالی را ارائه می دهد. این روش در کلینیک ها و زیر نظر متخصص پوست انجام می شود. در روش بخار صورت، پوست صورت به طور کامل از آلودگی ها و چربی ها پاک می شود و باکتری های روی پوست نیز از بین می روند. این روش به افزایش رطوبت پوست، تسریع گردش خون و افزایش مواد مغذی ضروری برای پوست کمک می کند. در اکثر موارد، مراحل زیر در روش پاکسازی صورت انجام می شود:

ماساژ پوست: معمولاً ابتدا پوست با یک روغن موثر صورت مانند روغن اسطوخودوس تسکین دهنده روی پوست صورت و حتی گردن ماساژ داده می شود.

پاکسازی: در این مرحله از محصولات و مواد مغذی دوستدار پوست برای پاکسازی پوست استفاده می شود. در این مرحله می توان با برخی از محصولات موثر پوست را ماساژ داد.

لایه برداری پوست: در این مرحله از لایه برداری ملایم متناسب با نوع پوست برای برداشتن لایه مرده پوست و حذف آلودگی ها از روی پوست استفاده می شود. همچنین می توان از اسکراب صورت برای لایه برداری برخی از مواد استفاده کرد.

بخار دادن صورت: در برخی بیمارستان ها، فرد پس از بیرون رفتن صورت را بخار می کند تا منافذ باز شود.

رفع آسیب های پوستی: متخصص کلینیک پس از بخار دادن به پوست، آلودگی های لایه بیرونی پوست را با ابزار مناسب پاک می کند، در این صورت آکنه، جوش های سرسیاه و سرسفید در این مرحله از روی پوست پاک می شود.

در نهایت در برخی از کلینیک ها از لیزرهای ملایم استفاده شده است. در برخی از کلینیک ها، حتی ممکن است از ماسک های صورت یا لایه بردارهای شیمیایی برای تمیز کردن موثرتر صورت استفاده شود یا ممکن است یک حوله سرد روی پوست قرار داده شود تا منافذ پوست بسته شود. در واقع مرحله نهایی پاکسازی پوست صورت با روش کاملاً به نوع پوست، خواسته شما و کلینیک زیبایی بستگی دارد که همانطور که گفته شد در هر کلینیک به صورت متفاوتی قابل انجام است.

درمان صورت به عنوان بهترین و موثرترین درمان برای پاکسازی پوست شناخته می شود که اگر در کلینیک های معتبر و طبق دستورالعمل انجام شود نتایج بسیار خوبی به همراه خواهد داشت. درمان صورت علاوه بر پاکسازی پوست و از بین بردن ناخالصی ها و سلول های مرده پوست، شامل ماساژ گرم نیز می شود که باعث افزایش جریان خون در پوست می شود. این روش شامل محصولات و روش های خاصی است، به همین دلیل برای بیماری های مختلف پوستی موثر است.

پاکسازی پوست با لیزر

از دیگر روش های بالینی موثر پاکسازی پوست می توان به پاکسازی پوست با لیزر اشاره کرد. لیزر درمانی پوست با استفاده از روش های مختلفی برای پاکسازی و بهبود وضعیت و سلامت پوست انجام می شود. نور لیزر کلاژن سازی پوست را تحریک می کند و در نتیجه باعث نوسازی و جوان سازی پوست می شود. در این روش انرژی لیزر به عمق مناسب پوست وارد می شود. سپس رنگدانه های پوست تحریک شده و غدد چربی کاهش می یابد. در بیشتر موارد، پوست صورت پس از لیزر درمانی کمی قرمز می شود. اما جای نگرانی نیست و پس از مدتی قرمزی پوست کاهش می یابد و نتایج مثبت لیزر درمانی در پاکسازی پوست نمایان می شود.

روش های لیزر درمانی در رفع لک های پوستی، بازکردن منافذ پوست، چین و چروک و سفت شدن پوست بسیار موثر است. اما استفاده از این روش برای رفع خشکی پوست و افزایش رطوبت و لطافت پوست توصیه نمی شود. برای افزایش رطوبت و شادابی پوست بهتر است اقداماتی مانند پوست صورت انجام شود.

پاکسازی پوست با روش میکرودرم ابریژن

این روش علاوه بر پاکسازی پوست، لایه برداری موثری نیز دارد. درمان های میکرودرم ابریژن در پاکسازی پوست و درمان آسیب های ناشی از نور خورشید و تغییر رنگ پوست بسیار موثر است. میکرودرم ابریژن از دو روش مختلف برای پاکسازی و لایه برداری پوست استفاده می کند.

در روش اول یک سری کریستال های کوچک با استفاده از دستگاه مخصوص روی پوست پخش می شود. در مرحله بعد، لایه بالایی پوست که حاوی سلول های مرده است، خراشیده می شود و کریستال ها همراه با سلول های مرده پوست با استفاده از دستگاه بیرون کشیده می شوند.

در روش دوم از ابزاری با نوک اغلب از الماس استفاده می شود. این دستگاه روی پوست حرکت می کند و لایه برداری از این طریق انجام می شود. این روش مانند ماساژ پوست عمل می کند و می تواند گردش خون را افزایش دهد.

بسیاری از مشکلات رایج پوستی با روش کورنیفیکاسیون برطرف می شود و پوست شاداب و تمیز می شود.

پاکسازی پوست با میکرونیدل

از دیگر روش های موثر برای پاکسازی پوست می توان به روش میکرونیدلینگ اشاره کرد. این روش باعث افزایش کلاژن پوست شده و با تحریک مکانیکی پوست و تولید فیبروبلاست به بازسازی پوست کمک می کند. در این روش یک سری سوراخ های بسیار کوچک در پوست ایجاد می شود و با ایجاد ساختارهای بزرگ و تقویت پوست به پاکسازی و نوسازی پوست کمک می کند. با این کار پوست شروع به بازسازی می کند و در نهایت این روش به رفع انواع مشکلات پوستی منجر می شود. تکنیک میکرونیدلینگ اغلب در پاکسازی پوست برای از بین بردن لکه ها و لکه های تیره، جای زخم و کشش و همچنین از بین بردن جای زخم های پوستی بسیار موثر است.

قسمت های مختلف بدن و صورت را تمیز کنید

می توانید از روش های تمیز کردن قسمت های مختلف بدن و صورت خود استفاده کنید. پاکسازی پوست صورت نیاز به دقت زیادی دارد، زیرا پوست صورت بسیار حساس است و به همین دلیل باید به نوع محصولات استفاده شده و سازگاری آنها با پوست صورت توجه کرد.

لایه برداری همچنین می تواند برای از بین بردن پوست تیره و پوست جدید بسیار موثر باشد. به عنوان مثال، می توانید از روش های مختلف تمیز کردن لکه های تیره روی زانو یا آرنج استفاده کنید. تمیز کردن این نواحی باعث تغییر رنگ و تمیزی پوست می شود. همچنین پاکسازی پوست در از بین بردن ترک ها و سلول های مرده موثر است.

آیا پاکیسازی پوست مناسب مردان هم است؟

ضمناً از آنجایی که آقایان بیشتر در معرض محیط آلوده هستند و نیاز به مراقبت و نظافت پوست بیشتری دارند، آرایشگران ما در کلینیک رویا بلو خدمات نظافتی ویژه آقایان را دارند.

آیا آرایشگاه محل مناسبی برای تمیز کردن پوست است؟

متاسفانه اکثر آرایشگاه های موجود بهداشت لازم برای استفاده از این گونه خدمات را ندارند در حالی که کلینیک های پوست و مو زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و زیر نظر سازمان های مرتبط بر اساس مواد مصرفی فعالیت می کنند. ، محیط بالینی و… در این صورت محیطی امن و قابل اعتماد هستند.

شما با یادگیری آموزش پاکسازی پوست در ایران فشیال میتوانید یک تخصص پردرآمد برای خود داشته باشید. همچنین اگر علاقه مند به بوتاکس هستید میتوانید با آموزش تزریق فیلر و بوتاکس یک مهارت بسیار پردرآمد برای خود ایجاد کنید.

دکمه بازگشت به بالا