سلامت و دانش

پرداخت 100 درصدی نسخه های الکترونیکی فروردین ماه

ترندونی/ قم مدیر درمان بیمه اجتماعی کومو گفت: برای اولین بار 100 درصد مطالبات در فروردین ماه با رونوشت الکترونیکی قرارداد تامین اجتماعی کومو برای داروخانه ها، پزشکان، کلینیک ها، دندانپزشکان و آزمایشگاه ها پرداخت شد.

دکتر سید مهدی محصل، مدیر درمان استان کومو، در مورد نگرانی مستمر تامین اجتماعی در انجام تعهدات بین مراکز درمانی و کلینیک های طرف قرارداد گفت: نیازهای خود را به موقع دارد و اقتصاد درمان مراکز همکار که به بیش از 800 نفر خدمات رسانی می کنند بهتر مدیریت می شود.

مدیر درمان استان کومو در خصوص اهمیت و جایگاه نسخه الکترونیک گفت: برای اولین بار 100 درصد مطالبات فروردین ماه از داروخانه ها، پزشکان، درمانگاه ها، دندانپزشکان و آزمایشگاه ها زیر نظر تامین اجتماعی کومو پرداخت شد. قرارداد. که نزدیک به 15 میلیارد تومان بود.»

طلبه در ادامه گفت: سال گذشته قبل از 1401 . در بهمن ماه بر اساس بررسی مدارک ارسالی، مراکز طرفین قرارداد بیش از 26 میلیارد تومان به مراکز دانشگاهی و نزدیک به 3 میلیارد تومان به مراکز دیالیز غیر دانشگاهی پرداخت کردند. و حدود 9 میلیارد تومان امروز در مراکز غیر دانشگاهی.

مدیر درمان استان کومو ادامه داد: بیش از 98 درصد مراکز طرف قرارداد پزشکی و پاراکلینیکی به صورت الکترونیکی اقدام به کپی برداری می کنند و پردازش الکترونیکی پرونده بیمارستانی بیمه شدگان از سال گذشته به صورت الکترونیکی آغاز شده است. ما انتظار داریم. در این راستا در آینده نزدیک به شرایط مطلوب دست خواهیم یافت که در صورت تامین منابع، پرداخت های به موقع و دقیق انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا