عمومی

طرح بیمه خانواده ایرانی در اردبیل اجرا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

افشین شیرزاده در گفتگو گفتن وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: سازمان تامین اجتماعی در آستانه ایام الله دهه فجر طرح بیمه خانواده ایران را برای پوشش افراد فاقد بیمه اجرا می کند.

وی افزود: در این طرح افرادی که هنوز بیمه نشده اند و یا به هیچ عنوان حق بیمه پرداخت نکرده اند و ارتباطشان با سازمان های بیمه گر قطع شده است می توانند از خدمات تامین اجتماعی در رده سنی بهره مند شوند. از 18 تا 50 سال.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: این بیمه یکی از ارزان‌ترین بیمه‌هایی است که برای مشمولان مستمری، فوت و ازکارافتادگی وجود دارد.

شیرزاده افزود: میزان پوشش بیمه ای این طرح از 318 هزار تومان تا 470 هزار تومان است که به محض پرداخت این مبلغ یارانه، پوشش بیمه ای این افراد و بدون بهره مندی از خدمات درمانی در مراکز تحت مالکیت سودرا فراهم می شود. تا از دیگر مزایای این طرح بهره مند شوید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: ثبت نام بدون مشارکت و از طریق سامانه تامین اجتماعی صورت می گیرد تا افراد واجد شرایط بدون شرکت در این طرح ثبت نام کنند.

شیرزاده افزود: سعی کردیم در بخش های تامین اجتماعی روی تخت دراز بکشیم آه تو. تی. به افراد ثبت نام کنید تا افرادی که بیمه ندارند بیمه شوند.

وی مدارک مورد نیاز را به عنوان کارت ملی، شناسنامه و قطعه عکس در صورت مراجعه حضوری منتشر کرد و ادامه داد: به صورت غیرحضوری این مدارک مورد نیاز نیست و از طریق سامانه بارگذاری مدارک در دسترس خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: طرح بیمه خانواده ایرانیان با شعار دولت مردمی برای حمایت از خانواده های ایرانی برای ارائه خدمات مورد نظر توسط سازمان تامین اجتماعی اجرا می شود. در اختیار افراد و اقشار مختلف قرار می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا