ورزش و تندرستی

ماجرای کامل بازیکنان کرونایی در گل گهر/ اشک خانواده‌ها هم در آمد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد جواهری در گفتگو با آنلاین ، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال باشگاه گل گهر پس از تشکیل کروناویروس و شروع تمرین گروهی این تیم گفت: در تاریخ 2 ژوئن ، آزمایشات بسیاری از بازیکنان و اعضای تیم مثبت بود. بلافاصله فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون فوتبال را مطلع کردیم. ما بازیکنان را به دو گروه تقسیم کردیم و آنها را در قرنطینه انفرادی نگه داشتیم. اولی بازیکنانی بودند که برای تست کرون مثبت تست کردند و دومی منفی بودند. ما حتی خانواده های بازیکنانی را آزمایش کردیم که مثبت تست کردند چون دسته خانواده برای ما بسیار مهم است.

اسکن ریه را از دستگاه پخش رایانه گرفتیم
وی اضافه کرد: “سپس یک توموگرافی محاسباتی از ریه های بازیکنانی که تاج داشتند ، گرفتیم. خوشبختانه این تست نشان داد که ریه بازیکنان ما در وضعیت عادی قرار دارد. ما تمرینهای آزمایشی را بسته بودیم و پنج روز بعد دوباره آزمایش کرونا را پشت سر گذاشتیم. نتایج این مطالعه که در یک آزمایشگاه معتبر با کیتهای با حساسیت بالا انجام شد ، برای اکثر کودکان منفی بود. بنابراین ، ما شروع به تکرار آزمایشاتی کردیم که آزمایشات آنها از پنجشنبه گذشته منفی بوده است ، و از نزدیک نظارت بر رسانه های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را دنبال خواهیم کرد.

تیم گل گهر اکنون تمیز است
مدیر کل باشگاه گل گهر تأکید کرد: “روز شنبه (دو روز پیش) دوباره برای اولین بار امتحان کردیم و آزمون دوم منفی بود. خوشبختانه نتیجه این تست منفی بود و تمرین گروهی با حضور کامل بازیکنان برگزار شد.” ما انجام دادیم. روز واقعاً طوفانی و نفس گیر بود. همه اعضای تیم و باشگاه دست به دست هم می دهند تا در این روزهای دشوار زنده بمانند. حالا تیم ما تمیز است. این باشگاه همچنین یک مشاور پزشکی استخدام کرد و حتی اولین سمینار کارکنان باشگاه را نیز روز گذشته برگزار کرد.

بازی با سپاهان به تعویق می افتد
جواهری ادامه داد: ما قصد داشتیم یک بازی دوستانه برگزار کنیم اما دوستان در لیگ اجازه این کار را ندادند. تمرین ما حدود 10 روز تعطیل بود. امیدواریم سازمان لیگ به فکر تیم هایی مثل گل گهر باشد. از روز اول با فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آزمایشات و تأملات همکاری کردیم. اکنون از شما می خواهیم کمی بازی خود را با سپاهان موکول کنید. همچنین وقتی به همراه مجید جلالی سرمربی تیم ملی به فدراسیون پزشکی ورزشی رفتیم ، از همه تیم ها خواستیم که یک تست تاج را در یک آزمایشگاه انجام دهند تا از عدالت اطمینان حاصل شود.

ما سهمی ندادیم
وی با بیان اینکه برخی از تیم ها “با بودجه همکاری” کردند ، گفت: خوشبختانه از روز اول ما با فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون فوتبال همکاری کامل و شفاف داشته ایم و همه اطلاعات را در اختیار آنها قرار داده ایم. کرونا برای تیم ما صدق نمی کند.

گادوین منشا ویروس نبود
مدیرکل باشگاه گل گهر گفت: به هیچ وجه این طور نیست و گفته می شود گدوین منشا گفته شده است که باعث شده تا کوروی ویروس به تیم گل گهر تحویل داده شود. منشا یک بار در ایتالیا تلاش کرده بود ، اما نتیجه منفی بود. با ورود به ایران ، او مانند سرمربی تیم تست کرونا اسپانیا از جواب دادن خودداری کرد. همچنین نامهای خاصی برای کرونرهای تیم گل گهر اعلام شده است که صحت نداشت. جالب اینجاست که ما فقط این اسامی را به فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی دادیم ، اما حتی قبل از اطلاع از سرمربی تیم ، تعدادی از عناوین رسانه غیر واقعی بود. این مانور رسانه ای خانواده های آنها را اذیت کرده است. با این حال ، این موضوعات یکی از اسرار اعضای تیم است و در صورت تمایل می توانند رسانه ای شوند.

اشکهای خانوادگی فرا رسیده است!
جواهری گفت: “10 روز برای ما بسیار سخت و دشوار بوده است.” بازیکنان و کادر فنی ناراحت بودند. برخی از خانواده ها حتی بر سر نام فرزندشان به عنوان تاج بازیگر اشک ریختند. اسامی بازیکنانی که در رسانه ها در رسانه ها ظاهر می شدند غیراخلاقی بود و هیچ کاری برای کمک به حل مشکلاتشان انجام نداد.

ما از تعطیلی لیگ نهایت بهره را بردیم
در مصاحبه با آنلاین ، مدیرعامل باشگاه گل گهر به اقدامات زیرساختی این باشگاه در ایام تعطیلات فوتبال اشاره کرد و گفت: “ما از جشن های لیگ نهایت بهره را بردیم.” ما چندین هزار متر مربع چمن کاشتیم. ورزشگاه اختصاصی گل گهر کاملاً عملیاتی است و تا یک ماه دیگر قابل استفاده است. ما همچنین ظرفیت این استادیوم را از 3 به 6 هزار افزایش دادیم. همچنین یک یا دو اردوگاه آموزشی با بهترین سالن های ورزشی مجهز داریم. علاوه بر این ، استادیوم امام علی (ع) در سیرجان داریم که آماده میزبانی است.

ما همچنین در مورد فصل بعد فکر می کنیم
جواهرات ، آیا باشگاه برنامه ای برای فصل آینده دارد؟ وی اضافه کرد: “ما در حال حاضر روی ادامه لیگ تمرکز داریم ، اما ما در حال برنامه ریزی برای فصل آینده هستیم.

ما منتظر رای رأی فیفا هستیم
در پایان ، مدیرعامل باشگاه گل گهر در مورد وضعیت یک بازیکن خارجی در این تیم که از فیفا شکایت دارد گفت: ما دو وکیل معروف و با تجربه ایرانی را برای دفاع از این پرونده استخدام کردیم و اسناد را به فیفا دادیم. هنوز رأی نداده است. این بازیکن فقط یک ماه تمرین کرد و از آن شکایت کرد.

دکمه بازگشت به بالا