ورزش و تندرستی

برخی از بازیکنان تراکتور نمک نشناسی می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عباس الیاسی عصر امروز سه شنبه در واکنش به اعتراض بازیکنان و اعلام یک داستان مشترک در یک فضای مجازی در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه تراکتورسازی به تمام تعهدات خود عمل کرده است. در باره قراردادهای بازیکنان اجرا شده است و برخی از افراد خارج از باشگاه اقدامات مشابهی را برای ایجاد حاشیه و کاهش دستاوردها و موفقیت های اخیر انجام داده اند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی همچنین اشاره کرد که متوسط ​​پرداخت بازیکنان بین 60 تا 70 درصد است ، کلون تیم برتر لیگ برتر تهران اخیراً درصد پرداخت خود را به 40 درصد رسانده است.

الیاسی با تأکید بر اینکه این باشگاه قاطعانه به این اقدام بازیکنان رسیدگی خواهد کرد ، افزود: “این باشگاه با سرمایه و اعتبار بخش خصوصی در عرصه ملی و بین المللی ما به کسانی که با تشویق برخی از افراد خارجی به بازی با احساسات میلیون ها هوادار برای تیم حاشیه ایجاد می کنند احترام می گذاریم و اجازه نمی دهیم و مطمئناً کمیته انضباطی باشگاه در اسرع وقت موضوع را بررسی کرده و جریمه می کند.

الیاسی ادامه داد: “همانطور که بارها گفته ایم ، ما نامی بزرگتر از تراکتور نداریم و آقایان باید شرمنده باشند که در این شرایط اقتصادی ، مالک باشگاه به تعهدات خود عمل کرده و حتی خواستار افزایش قرارداد شده است. میزان. چندین بازیکن با قراردادهای بلند مدت. آنها موافقت کردند و اکنون به جای ارزیابی ، اعتراض و به حاشیه بردن تیم.

وی افزود: مالک باشگاه می توانست بر اساس طبق قانون ، تا پایان یک قرارداد سه یا چهار ساله ، این بازیکنان همان مبلغی را که در ابتدا توافق شده بود ، می پردازند ، اما برای افزایش روحیه و انگیزه بازیکن ، آنها چندین بار توافق کردند که قرارداد را افزایش دهند و آقایان با عشق آنها پاسخ دادند. این اقدام نمونه بارزی از نمک شناسی است.

الیاسی همچنین از استعفای مدیرعامل و چند نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه خبر داد و گفت: “این افراد به عنوان تیم اقتصادی به عضویت بدنه باشگاه درآمدند كه بدون توانایی اجرای برنامه ها استعفا دادند و اعضای جدید هیئت مدیره و مدیرعامل را معرفی كردند. . در روزهای پیش رو “.

دکمه بازگشت به بالا