ورزش و تندرستی

نیاز به تقویت تراکتور / ما سال آینده کار سختی داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ساکت الهامی در مصاحبه با وب سایت باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر که قراردادم را با تراکتورسازی فردا برای فصل بعد تمدید کردم و خدا این موفقیت را برای من بار دیگر به عنوان مالک این باشگاه به من داد. و هوادارانی که آن را دوست دارند. ” یک تیم باشید.

وی گفت: “این افتخار است که تراکتور روی نیمکت است.” من باید از مالک باشگاه ، مدیریت ، کارکنان ، بازیکنان و هواداران بخاطر حمایت آنها تشکر کنم. وی گفت: “ما یکی از بهترین تیم ها را داریم که اگر لیگ نوزدهم ادامه پیدا کند ، قوی خواهد بود. و آذربایجانی یک سرویس عالی برای فوتبال است و همه ما باید از تلاشهای وی قدردانی کنیم.

الهامی با تأکید بر اینکه تیم را برای فصل بعد تقویت خواهیم کرد ، گفت: ما نظر منفی به کسی نداریم ، بنابراین معتقدیم که بهترین افراد ایران و همه بازیکنان ما را داریم. نگه دارید ، مگر اینکه یک بازیکن بخواهد بماند. ” بازیکنان فعلی تیم در شرایط وخیم متحد شده اند و فدای موفقیت تراکتورسازی شده اند.

وی ادامه داد: تراکتورسازی در بسیاری از موقعیت ها نیاز به تقویت دارد و بهترین افراد جذب می شوند. تراکتور یکی از بهترین و پرشور تیم های آسیا است ، بنابراین جذب کنندگان باید بهترین ها باشند و از پیراهن این تیم قدردانی کنند.

سرمربی تراکتورسازی از اعضای کادر فنی خود تشکر کرد و گفت: “کادر فنی برای موفقیت تراکتور بسیار تلاش کرده اند و من قطعاً برای تقویت کادر فنی برنامه مفصلی را دارم.”

وی خطاب به هواداران تراکتورسازی گفت: “ما سال آینده کار سختی داریم و احتمالاً در سه جام نیز به رقابت خواهیم پرداخت.” بنابراین از هواداران پرشور من می خواهم که به من به عنوان یک سرباز اعتماد کنند و از تیم محبوبشان حمایت کنند و همچنین به کار و سخنان حاشیه نشین توجه نکنند. ما می توانیم با همدلی موفق شویم.


تمامی نوشته های سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سایت ترندونی هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا