عمومی

دوره آموزش میدانی هلال احمر برای دانش‌آموزان اردبیل برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عزت الله ضربی شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی صحرایی هلال احمر گفت: دوره آموزشی میدانی هلال احمر به صورت پایلوت برای دانش آموزان در اردبیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این برنامه 33 دانش آموز مدارس شعبه های جمعیت هلال احمر استان حضور داشتند، افزود: طرح امداد و کمک های اولیه و آموزش عملی با هدف آموزش سرفصل های امداد، آموزش و آگاهی دانش آموزان و خانواده های آنان در حوزه های امداد و نجات برگزار شد. .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه های آموزشی شامل ارزیابی مصدوم، احیای قلبی ریوی، بانداژ، بانداژ، انتقال مصدوم و اطفای حریق برای تمامی شرکت کنندگان با حضور مربیان است.

ضربی خاطرنشان کرد: آموزش، عینیت بخشی و ارائه اطلاعات از طریق تصاویر بصری و تجربه در محیط شبیه سازی شده برای یادگیری بیشتر و به خاطر سپردن طولانی تر بسیار موثر و مهم است.

وی افزود: آزمایش میدانی برنامه ملی داوری در چهارمین دوره طرح نیشان با مشارکت جوانان و سازمان های امداد و نجات اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار آنلاین، بازدید از یگان آنست و اماکن تیم واکنش سریع و انجام عملیات مقابله استانی تیم واکنش سریع از دیگر برنامه های این کارابینی بود.

دکمه بازگشت به بالا