اقتصادی

کشف هشت تن مرغ قاچاق در اردبیل

ترندونی / اردبیل رئیس پلیس استان اردبیل از کشف هشت تن مرغ قاچاق در اردبیل خبر داد.

سردار حسینی پس از دستگیری اعضای باند کالا و مواد مخدر در اردبیل گفت: در تلاش مشترک پلیس امنیت اقتصادی و یگان امداد اردبیل بیش از هشت تن مرغ قاچاق از یک دستگاه کامیون گوشت سفید بدون مجوز دامپزشکی به سایر استانها سفر کرد. .

وی افزود: در همین رابطه دو نفر دستگیر شدند كه قصد داشتند مرغ قاچاق را از استان اردبیل و خارج از شبكه توزیع آن استان به مناطق دیگر منتقل كنند كه پس از پرونده این دو نفر تحویل دادگاه شدند. “

رئیس پلیس استان اردبیل ارزش مرغ کشف شده توسط قاچاقچیان را یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: دو کامیون حامل این گوشت سفید متوقف و تحویل مقامات قضایی شده اند.

سردار حسینی از کشف 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در اردبیل خبر داد و افزود: با تشدید نظارت و مبارزه با مرگ قاچاقچیان طی 24 ساعت گذشته ، 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در اردبیل توسط قاچاقچیان یک ماده مخدر کشف شده است. تلاش پلیس و اسیر شد

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در همین راستا دو عامل قاچاق مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند و یک دستگاه خودرو در این رابطه متوقف شد تا عاملان این امر به مراجع قضایی منتقل شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا