سلامت و دانش

همکاری های مشترک در ارائه خدمات بیمه ای به پناهندگان به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج

همکاری مشترک در زمینه ارائه خدمات بیمه به پناهندگان ، به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج

جلسه سه جانبه بیمه درمانی در زمینه بیمه بهتر درمانی پناهندگان با مشارکت محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور ، ایو فریسون رئیس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در جمهوری اسلامی و محمد برگزار شد. مهدی ناصحی ، مدیر کل بیمه سلامت ایران. در سایت سازمان بیمه سلامت ایران.

به گزارش ترندونی ، در ابتدای سه گانه ، ناصحی ، مدیر کل سازمان بیمه سلامت ایران گزارشی از همکاری در ارائه خدمات بیمه به پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر ارائه کرد و افزود: و کلیه مراکز درمانی که طرف قرارداد بیمه درمانی نیز به پناهندگان خدمات ارائه می دهند.
در ادامه جلسه ، محمودی ، مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور ، از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و به ویژه سازمان بیمه سلامت که تلاش زیادی برای ارائه خدمات به خارجی ها در طول بیماری همه گیر. لیگ 19 کوید. ظاهر.
محمودی سیستم بیمه درمانی پناهندگان را اقدامی مناسب از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران در جهان ذکر کرد و گفت: علی رغم تحریم های بین المللی و ظالمانه علیه ایران ، بدون تبعیض درمورد پناهندگان مقیم کشور مانند مردم ایران. ، خدمات برتر دولتی. معرفی جمهوری اسلامی ایران.
وی بر لزوم همکاری مشترک در زمینه ارائه خدمات بیمه به پناهندگان جمعی به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج تأکید کرد.
آقایان رئیس دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) نیز از خدمات جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات درمانی و بیمه تشکر کرده و آمادگی خود را برای بهبود نوع خدمات ارائه شده به پناهندگان ابراز داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، وی همچنین با ارسال پیامی محکم از سوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد ضمن تشکر از ارائه خدمات مناسب به اتباع خارجی ، اظهار داشت: مهمان نوازی و تنوع کافی در جهان ، دیده نشده ، بنابراین جامعه جهانی همیشه این خدمات

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا