اقتصادی

امکان رصد آخرین وضعیت مسکن ملی

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی از سامانه‌ای تحت عنوان داشبورد اطلاعات طرح نهضت ملی مسکن رونمایی شد.

به گزارش ترندونی، امروز در مراسم افتتاحیه نشست تخصصی نهضت ملی مسکن با حضور مهرداد بذرپاش – وزیر راه و شهرسازی – از سامانه داشبورد اطلاعاتی تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن رونمایی شد.

تمامی اطلاعات مربوط به تامین زمین در ادارات کل راه و شهرسازی، اعم از آخرین وضعیت میزان کل تامین زمین، میزان الحاق اراضی حریم به محدوده شهر، میزان کسری زمین در استان‌ها، وضعیت متقاضیان تایید چهار شرط نهایی طرح و تخصیص اراضی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به تفکیک استان‌ها در این سامانه مشخص شده است.

ارسلان مالکی  – مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن – با اعلام این خبر گفت: در بخش دیگری از این سامانه عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی در بخش آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن بارگزاری شده است.

وی با اشاره به اجرای قانون جهش تولید مسکن در کشور گفت: نقشه تمامی استان‌های کشور در راستای اجرای مواد این قانون به تفکیک تهیه شده و براساس قابلیت‌های این سامانه در گزارش‌گیری از عملکرد استان‌ها، امکان تهیه کارنامه استان‌ در ستاد فراهم می‌شود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا