استان ها

نارنجی‌پوشان با تمام قوا در پی قطعی کردن صعود

در لباس نارنجی تمام تلاش خود را برای تکمیل صعود انجام دهید

نارنجی پوشان کرمانی در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال باید به مصاف شهرداری آستارا بروند تا از صعود خود به لیگ برتر مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ترندونی؛ در دیدار این هفته تیم فوتبال مس کرمان به مصاف شهرداری آستارا می رود.

مسی که پس از خروج از خانه و قبل از استقلال چوزستان بسیار ارزشمند بود، راه را برای صعود هموار کرد و حالا با انگیزه بالا و تمرینات منظمی که در روزهای اخیر داشته و برنامه دو ساله در سال 2018 به تعریف صعود می پردازد. سال اول آنجا

مردم کرمان هم اکنون به دلیل نزدیک شدن به صعود به فکر برگزاری جشن هستند. شاگردان فرزادو حسینخانی در دیدار این هفته به مصاف شهرداری آستارا می روند و حتی امید زیادی به قهرمانی در لیگ دسته اول دارند.

این تیم منسجم که با اسطوره های تمام نشدنی خود سران را به خوبی از چنگ ملوان ربوده است، حالا می تواند پس از پیروزی در این مسابقه، برای افزایش شادی و خوشحالی کرمانی ها به پیروزی در مسابقه فکر کند. طرفداران دوست داشتنی او

دیدار مس کرمان و شهرداری آستارا را می توان به عنوان یک روز به یاد ماندنی در خاطره تاریخی فوتبال، پیروزی هواداران کرمانی با مسیح ثبت کرد. مردم استان هشتم با شماره هشت مورد علاقه خود برای پایان رویای هشت ساله روز شماری می کنند و امیدوارند نماینده موفق آنها مانند دیدار قبل بدرخشد.

اما مقابل مس کرما شهرداری آستارا ایستاده است که یکی از تیم های معتبر این مسابقات است اما در مسابقات قبلی نتایج سینوسی و نوسانی کسب کرده و همچنان با 40 امتیاز در رده هشتم جدول رقابت ها قرار دارد. نکته ها.

دیدار دو تیم در کرمان با نتیجه یک بر صفر به سود لاله های نارنجی کرمان به پایان رسید.

از بازیکنان معروف شهرداری آستارا می توان به نیما علیپور، علی پورمحمد، مهدی قریشی، فرشید پاداش و امید صیدالی اشاره کرد.

از بازیکنان آستارا می توان به مهدی اسلامی، بهتاش میثاقیان و محمدحسین خسروی اشاره کرد.

دو تیم روز جمعه 5 خردادماه از ساعت 19 در ورزشگاه وحدت آستارا که علی اصغر مومنی در آن قضاوت خواهد کرد به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا