ورزش و تندرستی

حق استقلال برد بود/ آبی‌پوشان با تمام قوا به جام اصلی فکر کنند

هادی زرین ساعد در گفتگو با ترندونی

پیروزی حق استقلال بود/ آبی ها باید با تمام وجود به فکر جام اصلی باشند

مدافع سابق استقلال تهران معتقد است که تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل نساجی ارزش این تیم را داشت و می توانست برنده شود.

هادی زرینه ساعد دروازه بان سابق تیم فوتبال تهران در گفتگو با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری بورن در خصوص دیدار استقلال مقابل نساجی در جام حذفی گفت: بازی خوبی دیدیم و استقلال عالی بود. من به عنوان یک طرفدار واقعاً از آن لذت بردم. فکر می کنم ضربه رمضانی با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. متاسفانه بازیکنان به حق خود نرسیدند و بازی با یک پنالتی ۱۱ متری به پایان رسید. در سری پنالتی ها شرایط برای هر دو تیم مساوی بود و نساجی توانست از فرصت خود نهایت استفاده را ببرد. آمانوف خیلی بد پنالتی اش را از دست داد و اصلاً فکر نمی کردم چنین جریمه ای داشته باشد. در نهایت «نساجی» برنده شد. این فوتبال است و به این تیم تبریک می گویم.

مدافع سابق استقلال همچنین درباره نقش علیرضا رضایی در شکست و اینکه آیا او مقصر بوده است، گفت: در پلی آف، مربیان باید به شرایط پنالتی عادت داشته باشند و همه می دانند که ممکن است برای این موضوع جریمه ای در نظر گرفته شود. من به عنوان یک دروازه بان رضایی را مقصر نمی دانم. پنالتی مربوط به عقل بازیکن است. او هم تمام توانش را برای گرفتن جریمه نشان داد اما ناکامی و بی تجربگی مانع شد. اما در کل، او گناهی ندارد.

یک پیشکسوت آبی ها درباره علت ناکامی استقلال در جام حذفی افزود: من به عنوان مدافع استقلال خوشحالم و نقطه ضعف خاصی ندیدم. حق استقلال به دست آمد و هیچکس کنار گذاشته نشد. ناکامی و دوک گل نیز به این شکست کمک کرده است و پرتاب های پنالتی نیز شرایط خود را دارد. من نمی توانم کسی را سرزنش کنم. بازی خوب پیش رفت و باید از محدودیت های واقعی تمجید کنم. بازی سقوط چنین است و استقلال شکست خورد.

زرین ساعد درباره آینده استقلال در لیگ برتر توضیح داد: جام حذفی استقلال تمام شد اما بازی های لیگ ادامه دارد و بازیکنان باید به فکر لیگ و جام اصلی باشند. این شکست می تواند روی بازیکنان تاثیر بگذارد اما به هر حال فردا روز جدیدی است و کار برای قهرمانی در لیگ باید از فردا آغاز شود.

وی در پایان درباره شانس استقلال برای قهرمانی گفت: من امید زیادی دارم و با تمام وجود احساس می کنم استقلال شانس قهرمانی دارد. واقعا احساس خوبی برای این تیم دارم و امیدوارم امسال قهرمان لیگ استقلال شوم.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا