اقتصادی

بیانیه ساترا در واکنش به اظهارات اخیر وزیر ارتباطات

ساترا در پاسخ به عدم اطلاع وزیر حمل و نقل از تخلفات رانندگی اپراتورهای راهنمایی و رانندگی در رسانه های دیداری و شنیداری جمعی ، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ترندونی ، در اطلاعیه عمومی سازمان تنظیم سمعی و بصری (“ساترا”) آمده است: “در پاسخ به اظهارات وزیر حمل و نقل در مورد گنجاندن ساترا در محاسبه غیرقانونی هزینه های سمعی و بصری. رسانه تصویری اپراتورهای تلفن همراه به اطلاع می رساند:

1. با استقبال از ورود دیرهنگام وزیر حمل و نقل به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توسط اپراتورها ، Satra بر اساس شکایات متعدد برخی از کاربران رسانه های سمعی و بصری به سازمان ، بر اساس محاسبه غیرقانونی هزینه های ترافیک بین المللی در رسانه های داخلی و Satra به عنوان یک تنظیم کننده جهانی رسانه های ویدیویی ، اجرای حقوق کاربران این رسانه ها را یکی از مسئولیت های ذاتی آن می داند. روشن است که ، همانطور که بارها در نامه ها و بیانیه های قبلی Satra ذکر شده است ، دامنه قانونی این سازمان به رسانه های دیداری و شنیداری فراگیر محدود شده است و اپراتورها اصل این تخلف را مرتکب شده اند. سازمان تنظیم مقررات رادیویی.
۲. به دنبال نامه معاون تنظیم بازار و توسعه تجارت ساترا به سازمان تنظیم ارتباطات رادیویی وزارت حمل و نقل و ارتباطات ، 11 فوریه در جلسه مرکز ملی فضای مجازی با حضور دبیر و رئیس شورای عالی فضای مجازی. یک تماس رادیویی از وزارت ارتباطات برگزار شده است ، که در مورد آن به طور مفصل بحث شده است ، اما ما هنوز منتظر ورود قاطع آن سازمان محترم هستیم و نحوه ادامه این کار را مشاهده می کنیم. تخلفات توسط اپراتورهای تلفن همراه و حذف غیرقانونی از جیب کاربران رسانه های سمعی و بصری جهانی.
3- به منظور کشف بی نظمی ها جهت اقدام بیشتر ، Satra سیستمی را برای محاسبه شکایات گسترده کاربران رسانه های سمعی و بصری در مورد ترافیک غیرقانونی راه اندازی کرده است که تاکنون گزارش هایی مبنی بر بی نظمی گسترده و کسب هزینه های غیرقانونی قابل توجه دریافت کرده است. اپراتورهای تلفن همراه
4- با توجه به اینکه پیگیری های Satra نشان می دهد که این روش درآمدزایی برای اپراتورهای تلفن همراه حداقل به مدت دو سال وجود داشته است ، همانطور که در بالا ذکر شد ، انتظار می رود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هرچه سریعتر این تخلف را پیگیری کند و کلیه مبلغ کسر شده را پس می دهد. از حساب “مصرف کنندگان به آنها تعلق دارند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا