اقتصادی

نگاهی به چالش های ادامه دار وزیر ارتباطات و صداوسیما

در هفته های اخیر وزیر ارتباطات با چالش های جدی از جمله انتقاد و شکایت سازمان صدا و سیما روبرو شده است. این چالش ها تحت عناوینی مانند “احضار دادگاه فرهنگ و رسانه” و “ارجاع پرونده جریان رسانه های دیداری و شنیداری به کمیته تخلفات” اکنون از تلویزیون پخش شده است.

به گزارش ترندونی ، ماجرای چالش وزیر ارتباطات با سازمان تنظیم مقررات و سمعی بصری (SATRA) با انتشار اخباری درباره محاسبه جریان برخی از خدمات داخلی با نرخ های بین المللی آغاز شد. ساترا گفته است كه پس از دريافت برخي شكايات مصرف كنندگان ، موضوع را در دستور كار قرار داده و سامانه اي براي ثبت تخلفات راه اندازي كرده است.

بر این اساس ، معاون تنظیم بازار و توسعه تجارت ساترا با ارسال نامه ای به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هشدار داد كه برخی از اپراتورهای تلفن همراه در حال محاسبه ترافیك اینترنت در سیستم عامل های بین المللی با نرخ های بین المللی هستند.

این هشدارها با پاسخ وزیر حمل و نقل محمد جوادو آذری جهرمی همراه بود ، که صریحاً گفت “نیازی به گزارش ساترا نیست و سازمان امور مالیاتی در حال بررسی موضوع است” و تأکید کرد که “ساترا یک نهاد قانونی است که با موضوع. سوال “.

به دنبال این واکنش ، اظهارات دیگری توسط Satra بیان شد که تا حدی اظهار داشت: این ضبط براساس تعدادی از شکایات برخی از کاربران رسانه های شنیداری از سازمان در مورد محاسبه غیرقانونی هزینه جریان های بین المللی در رسانه های داخلی صورت گرفته است. به عنوان تنظیم کننده رسانه های دیداری و شنیداری گسترده ، فکر می کند که آنها مسئولیت اجرای حقوق کاربران این رسانه ها را دارند.

اما چالش های ایستگاه رادیویی با وزارت حمل و نقل به همین جا ختم نشد. به نوعی ، این بار رئیس برنامه فرمول 1 ، در بخشی از سخنان انتقادی خود خطاب به وزیر ارتباطات ، گفت: «شما اینترنت 5G را برای مناطق مشکل دار و بدون تبلت ، تلفن همراه و آنتن باز خواهید کرد!

البته اظهارات مجری فرمول 1 وزیر ارتباطات بی پاسخ نماند.

تلویزیون ملی دیگر نیست!

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“تلویزیون ملی دیگر نیست … آنها آنقدر در مورد حذف این و آن از رادیو فکر می کنند که حتی متوجه نمی شوند که معرفی اینترنت به روستاهای سیستان و بلوچستان و راه اندازی 5G را اشتباه می گیرند. تهران .

آه جون دل ، فناوری بی سیم 5G ؛ هنگام نصب تلفن آنتن نیز وجود دارد. سخت نگیر

اگر نگران جیب مردم و قیمت تلفن هستید ، قیمت تلویزیون که کانال های شما را نشان می دهد سنگین تر از تلفن است. مشکل شما تلفنی نیست یا نیست ، همه می دانند مشکل شما چیست!

با احترام ، آقای ضیا! اما ، خدای نکرده از نوشتن شما ، به امانت داری خود اهمیت دهید. “ارزش تهیه یک برنامه زنده را ندارد …”

شما فکر کردید ما امرار معاش می کنیم!

البته پس از انتشار این مقاله توسط وزیر ارتباطات ، علی ضیا نیز در پاسخ به وی اظهار داشت: دستیابی به اینترنت 5G چیزی نیست که بتوانیم به این راحتی به دست آوریم و تنها با اغراق در شوخ طبعی و جدی بودن شما می توان به آن دست یافت.

تبریک به آقای محمد جواد جان آذری جهرمی

یکی از بارزترین تکنیک های طنز “اغراق” است که بارها در زمینه صنعت مبالغه اثبات کرده اید. البته ، هر ایرانی که برای باز کردن یک برنامه داخلی و جابجایی بین دو لایه فیلترشکن مجبور است هزاران فیلترشکن را خاموش کند تا به یک برنامه دیگر برسد و پس از بسیاری از سرعتهای مشخص و کند به هدف برسد ؛ او به خوبی می داند که ما به راحتی توانایی دسترسی به اینترنت 5G را نداریم و این تنها با اغراق در شوخ طبعی و جدی بودن ما حاصل می شود.

البته مطمئن هستیم که وقتی این فرصت پس از سالها حکومت شما در برخی مناطق تهران فراهم شود ، رسیدن به سیستان و بلوچستان و مانند آن قرنها طول می کشد (مبالغه با خدا).

نکته دوم این است که اگر نگران قیمت تلویزیون هایی هستید که برنامه ما را نشان می دهند ، باید بگویم که ما در قبال قیمت آن تلویزیون ها هیچ مسئولیتی نداریم (اغراق نیست اگر بگوییم تلویزیون ایران ارزان تر است) اما شما مسئول آن تلفنهایی هستید که در دست مردان نیست. قیمت ها نجومی هستند ، (اگر حافظه شما آسیب نبیند) هستید!

اگر امروز آنتن ما زنده نیست و شما نمی دانید که مولد است. (شما فکر می کردید که ما برای تأمین هزینه های زندگی خود هزینه می کنیم) دلیل همین دولت این است که شما وزیر ارتباطات هستید و آنها نمی خواستند که ما آنتن زنده داشته باشیم.

با احترام ، آقای محمد جواد جان آذری جهرمی؛ صحبت از سوت زدن بود. یاد آن لباس هالووین افتادم که شما با افتخار از آن به نام لباس فضانورد رونمایی کردید.

همچنین یک دستورالعمل برای “هفت تخم مرغ” ارائه دهید. زیرا شما گفتید: “او مردگان را زنده می کند” و ما این روزها به او بسیار نیاز داریم.

خیلی ممنون که رادیو و تلویزیون ملی را تماشا کردید و ما را دنبال کردید. دوست و پیرو ثابت شما علی ضیا »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا