اقتصادی

اعلام زمان رقابت برای چالش های فناوری اطلاعات و ارتباطات

نسخه پنجم چالش فناوری اطلاعات و ارتباطات پس از موکول شدن به دلیل شیوع تاج ، در تاریخ 5 و 6 ژوئیه برگزار می شود.

به گزارش ترندونی ، 2 پنجمین چالش فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف با عنوان چالش برنامه نویسی ، با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی جاوا ، .Net ، Python ، Node.js ، Go Lang و PHP ، به دلیل شیوع Corona در 26 ژوئیه به تعویق افتاد. 2016. خواهد بود.

رویداد برنامه نویسی چالش ، به همت گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شریف ، به همراه دانشگاه صنعتی شریف ، معاون علمی و فناوری ، مرکز فناوری نوآوری و ارتباطات پیشرفته دانشگاه فناوری شریف ، دانشگاه صنعتی شریف یکی از رویدادهای مسابقه است. این چالش ها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT Challenge) است و دقیقاً مطابق قوانین و مقررات این مسابقات انجام می شود.

هدف اصلی این رویدادها شناسایی برنامه نویسان و تیم های توانمند در مشاغل مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و اتصال آنها به بازار کار است. همه تیم ها و استارتاپ های فعال در این زمینه می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی در این مسابقات شرکت کنند.

این رقابت ها از دو مرحله تشکیل شده و در دو روز برگزار می شود. برای اطلاعات در مورد نحوه اجرای ، قوانین و مقررات رقابت ، به وب سایت رویداد مراجعه کنید.

اعطای جوایز نقدی به سه تیم اصلی و امکان اشتغال در شرکت های معتبر از مزایای شرکت در این مسابقات است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با وب سایت http://ictchallenge.sharif.ir مشاوره یا با شماره 021-5606088963 تماس بگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا