سلامت و دانش

بیمارستان مسیح دانشوری در مسیر کسب هویت مگابیمارستانی

صبح امروز بخش انکولوژی در ساختمان دوم ساختمان امام حسن مجتبی (ع) بیمارستان مسیح دانشوری در 6 بخش جراحی ، داخلی ، پاراکلینیک ، اطفال ، مراقبت های ویژه و پشتیبانی افتتاح شد.

به دانش ترندونی ، دکتر فاز دوم ساختمان امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز (سه شنبه) در بیمارستان مسیح دانشوری با مشارکت معاون وزیر بهداشت دکتر ایراجا حریرچی و رئیس دولت دکتر علیرضائی زالی. دانشگاه

در این مراسم ، دکتر علی اکبر ولایتی ، رئیس بیمارستان ماسیهو دانشوری ، با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: “تلاش خیران و اساتید در گسترش یافتن موفق بوده است. زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بهتر. “بیایید تری را معرفی کنیم.

وی از افتتاح و بهره برداری از بخش انکولوژی ساختمان امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت: با همکاری پیمانکار پروژه در نظر است هر هفته یک قسمت از ساختمان و بطور کلی کلیه قطعات عملیاتی تا آنلاین ماه افتتاح شود. تعداد تخت های بیمارستان مسیح دانشوری به 800 تخت افزایش می یابد.

اهدا کنندگان باید بر ارائه خدمات بهداشتی تمرکز کنند

معاون وزیر بهداشت دکتر ایرج حریرچی با ارزیابی تمرکز اهدا کنندگان بر توسعه زیرساخت های بیمارستان های عمومی ، از جمله مسیح دانشوری ، نقش اهدا کنندگان در کشور را بسیار مهم خواند و گفت: “اهدا کنندگان باید بر ارائه خدمات تمرکز کنند” البته اگر اهدا کنندگان فقط به ساخت و ساز ، زیرساخت های بیمارستان های عمومی توجه کنند توسعه بهترین مدل است زیرا هزینه ارائه خدمات در این مراکز کم است و دولت مسئول آن است.

وی ادامه داد: در برخی از ایالت های کانادا بیش از 70 درصد بیمارستان ها خیریه و غیرانتفاعی هستند ، بنابراین ما باید از طریق فرهنگ غنی ایران در این زمینه پیش برویم.

دکتر. حریرچی افزایش سلامت انسان و حمایت های مالی در حوزه بهداشت را دو هدف مهم سازمان بهداشت جهانی دانست و اظهار داشت: در زمینه حمایت از مالی ، پرداخت از جیب را کاهش دهید که غیر صادق ترین نوع است. کاهش هزینه های فقر در خدمات یکی از مهمترین راه ها است.

وی افزود: “این کشور به دلیل هزینه های بهداشتی 0/5 تا 8/0٪ فقیر است. مردم ، و این تعداد شامل 470-800 هزار نفر است. مردم ، که بدترین نوع فقر است ، زیرا مردم به دلیل معاش خود بیمار می شوند. ” ناتوانند.

معاون وزیر بهداشت در پایان گفت: پاسخگویی به نیازهای ناسالم و پزشکی افراد از دیگر اهداف سازمان بهداشت جهانی است که شامل حفظ کرامت انسانی و ارائه خدمات ناسالم و پزشکی با کیفیت است.

دکتر زالی همچنین تصویب بیمارستان ماسیو دانشوری را به عنوان بیمارستان حکمت بنیان اعلام کرده است که گام مهمی است.

مسیح دانشوری به بیمارستان حکمت بنیان تبدیل می شود

دکتر علیرضا زالی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: افزودن 377 تخت در 12 طبقه روندی است که هویت های مختلفی را برای بیمارستان مسیح دانشوری ایجاد می کند و مرکز را به بیمارستان مگابیتال تبدیل می کند.

رئیس دانشگاه شتاب و سرعت موثر پروژه را یک رکورد استثنایی خواند و افزود: “بیش از 90 درصد پیشرفت این ساختمان در 12 ماه به ویژه در بیمارستان که مرکز پذیرش بیمار کرونا بود ، اقدامی ارزشمند است “

وی گفت: جنبه های مهم خدمات بیمارستان مسیح دانشوری بهم پیوسته و بهم پیوسته تلقی می شود. این بیمارستان علاوه بر درمان ، مرکز مهم آموزش و تحقیقات است و در این زمینه بسیار منحصر به فرد است. علاوه بر این ، تصویر چند وجهی غالب در این مرکز ، آن را به الگویی کاربردی و مدلی تبدیل کرده است ، خصوصاً در زمینه بیماریهای تنفسی.

دکتر زالی با اشاره به اینکه بیمارستان مسیح دانشوری در طول قرآن در عرصه ملی و بین المللی به شهرت بیشتری رسید ، افزود: “این بیمارستان با کمک تیم مراقبت های بهداشتی کشور از ابتدای بحران دچار بحران شده است. “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

رئیس دانشگاه از بهبود صریح 85٪ بیماران کرونا در بیمارستان مسیو دانشوری در سال جاری خبر داد و گفت: “علاوه بر ورود تعداد زیادی مراجعه کننده و بیمار به عروق کرونا ، 10173 بیمار سرپایی در ارتفاع چهارم از 2000 استفاده کردند. علاوه بر این ، بیمارستان مسیح دانشوری در سالهای اخیر از بیش از 37000 مشتری و 8000 بیمار غیر کرونری استفاده کرده است.

دکتر. زالی ادامه داد: بیمارستان ماسیهو دانشوری یکی از پر جنب و جوش ترین زمینه های تحقیق با اعتبار بین المللی است که منجر به 68 آزمایش بالینی در این مرکز می شود.

وی در پایان از موفقیت بیمارستان مسیهو دانشوری در جذب ظرفیت معنوی و مشارکت خیرین در نتیجه مدیریت خردمندانه دکتر ولایتی ، مدیر بیمارستان تقدیر کرد و گفت: و تحت تأیید هیئت امنا و وزیر محترم سلامتی ، بیمارستان مسیهو خواهد بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در ادامه این مراسم ، دکتر جماعتی ، معاون رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ، دکتر وهرام ، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ، دکتر فرنیا ، معاون تحقیقات سل و موسسه تحقیقات بیماری ریه ، دکتر عباسی ، رئیس گروه پیوند ، دکتر رئیس طبرسی رئیس گروه بیماری های عفونی در بیمارستان مسیح دانشوری ، دکتر پژوهان ، معاون پزشکی بیمارستان مسیهو دانشوری ، دکتر ناجی ، مدیر و رئیس بخش آنکولوژی آزمایشگاه و رئیس بخش آنکولوژی در بیمارستان ماسیو دانشوری ، ناجی ارائه مختصری از فعالیت ها و دستاوردهای مرکز ، به ویژه در بحران کرونا.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا