عمومیکسب و کار ایرانی برتر

بهترین مارک بلبرینگ گیربکس پراید

این برند در سال 1883 در کشور آلمان تاسیس شد موسس این برند فردریک فیشر آلمانی می باشد که برای نخستین بار به وسیله طراحی ماشین سنگ زنی به تولید ساچمه های کروی استیل پرداخته است و همین امر باعث شده که برند FAG یکی از پیشگامان در این صنعت باشد.
برند FAG در زمینه ساخت ماشین آلات، صنعت خودرو، هواپیمایی و هوا فضا نیز مطرح می باشد.
مناسب برای خودروهای پژو 405، پژو 206 و پراید

چرا انتخاب بهترین مارک بلبرینگ ایرانی مهم است؟

در آمریکا، TIMKEN، در آسیا (بدون در نظر گرفتن کشور ژاپن)، مجددا SKF و در ژاپن NSK حرف اول و البته آخر را در تولید بهترین بلبرینگ می‌زنند. در سایر مناطق مانند اروپای شرقی و مرکزی و همچنین کشور چین، سایر برند ها سهم بیشتر بازار را در اختیار دارند. در فرآیند تولید این قطعات، دقت معمولا با نسبیت ۰,۰۰۱ میلی متر سنجیده می‌شود؛ بنابراین کیفیت و ظرافیت در فرآیند تولید این قطعات اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین با توجه به اینکه استفاده از این قطعه با کیفیت نامطلوب می‌تواند خسارت‌های هنگفتی به صاحبان صنایع وارد کند، ارزش خرید بهترین بلبرینگ نیز قابل توجه می‌باشد.

به طور کلی انتخاب بهترین برند بلبرینگ موجود در ایران و با کیفیت‌ترین و بهترین مارک بلبرینگ ایرانی یا خارجی برای هر دستگاه و یا تجهیزات صنعتی یا رفاهی بسیار اهمیت دارد؛ چرا که این قطعات به علت وظیفه مهم شان تاثیر زیادی بر طول عمر یک دستگاه دارند. بلبرینگ ها در هر وسیله ای که می چرخد باعث بهبود حرکت، انتقال بهینه نیرو و از همه مهم تر کاهش اصطکاک بین قطعات می شوند. قطعاتی مثل چرخ ماشین و سیستم گیربکس و دیفرانسیل آن، بلبرینگ موجود در پنکه و کولر، بلبرینگ موجود در صنایع معادن و سایر صنایع سنگین، همه مستلزم وجود بلبرینگ های با کیفیت در ایران برای چرخیدن بهتر این صنایع است.

انتخاب درست بهترین مارک بلبرینگ امروزه برای صنایع مختلف نقشی حیاتی دارد. استفاده از مارک های بی کیفیت می تواند خطرات بعضا جبران ناپذیری را برای شما و مشتریان تان به وجود بیاورد. از طرفی استفاده از برند های معتبر و نام آشنا از هدر رفت انرژی و سرمایه شما هم جلوگیری می کند. شما عزیزان می توانید برای تهیه بهترین مارک بلبرینگ در انواع مختلف شامل بلبرینگ کف گرد، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ خود تنظیم و غیره به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید و همچنین برای مشاوره تخصصی خرید این قطعات و بهترین مارک بلبرینگ برای صنایع خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

معرفی ۱۰ برند بهترین بلبرینگ جهان و موجود در بازار ایران

بهترین برند بلبرینگ ساخت کشور های بزرگی چون ژاپن، سوئد، آمریکا، آلمان و چین می باشند که همان بهترین بلبرینگ جهان لقب دارند و در بازار داخلی هم با عنوان بهترین مارک بلبرینگ در ایران شناخته می شوند که کیفیت های بالا و نیز دوام و طول عمر مناسب را در صنایع مختلف ارائه می کنند. صنعت بلبرینگ‌ها تنها یک قرن یعنی ۱۰۰ سال قدمت دارد؛ اما این صنعت به عنوان ملاکی برای سنجیدن قدرت صنعت یک کشور شمرده می‌شود؛ به دلیل اینکه ارتباط مستقیم و نقش مهمی که در اقتصاد ملی هر کشور و زیست مایه مردم آن کشور دارد و شرکت های سازنده‌ی این قطعات همواره در تلاش هستند تا از رقیبان خود پیشی بگیرند و از نظر کیفیت محصولات به جایگاه بهترین مارک بلبرینگ دست پیدا کنند.

رقابت تنگاتنگ این برند ها در بازار بین المللی، موجب پیشرفت های بزرگی در صنعت بلبرینگ در جهان شده است که امروزه نتایج آن را در صنایع مختلف مشاهده می کنیم. در ادامه با انواع بهترین مارک بلبرینگ در ایران بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • بلبرینگ SKF

به عنوان بهترین بلبرینگ جهان، کمپانی بلبرینگ SKF فعلا توانسته صدر جدول تولیدات و فروش جهانی را به خود اختصاص دهد. این کمپانی سوئدی، یکی از پیشگامان عرصه تولید بلبرینگ و رولبرینگ محسوب می شود و امروزه دارای شعب متعددی در اقصی نقاط جهان می باشد و در حال حاضر به عنوان بهترین مارک بلبرینگ در ایران نیز شناخته می شود. از ویژگی های بارز بلبرینگ های برند skf می توان به طول عمر بالا و کیفیت بی نظیر آن اشاره کرد. جهت اطلاع از لیست قیمت بلبرینگ SKF اصل به صفحه مربوطه در سایت ما مراجعه فرمائید.

  • بلبرینگ TIMKEN

بلبرینگ تیمکن، یک بلبرینگ آمریکایی بوده و دارای کیفیت و دوامی فوق العاده است. شرکت تیمکن امروزه در بسیاری از کشور های دیگر نیز اقدام به تولید بلبرینگ های اصل خود نموده است. شاخص ترین محصول شرکت تیمکن رولبرینگ مخروطی آن می باشد که در حوزه رولبرینگ مخروطی عنوان بهترین مارک بلبرینگ بی شک از آن بلبرینگ TIMKEN محسوب می شود.

  • بلبرینگ FAG

شرکت FAG که زیر مجموعه کمپانی Schaeffler آلمان می باشد و در کشور آلمان تولیدات خود را انجام می دهد، دارای قدمتی بیش از صد سال می باشد و طیف گسترده ای از بلبرینگ ها و رولبرینگ ها را در خطوط تولیدی تمام اتوماتیک تولید می کند. بلبرینگ های تولید شده توسط فاگ دارای بالاترین استاندارد های کیفی هستند.

  • بلبرینگ GMB

این بلبرینگ که ساخت کشور کره جنوبی است و استفاده بسیاری در صنعت خودرو سازی کشور دارد، قادر است تا به خوبی بار های محوری و شعاعی را تحمل کند. محصولات این شرکت به عنوان بهترین مارک بلبرینگ در ایران که مخصوص صنعت خودرو است، توسط ما که نماینده رسمی gmb کره می باشد به فروش می رسد.

  • بلبرینگ HIWIN

شرکت بلبرینگ HIWIN که در تایوان واقع شده در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد. شرکت hiwin امروزه تولید کننده انواع بلبرینگ های مخصوص ماشین آلات بوده و در حدود ۳۴ کشور جهان فعالیت دارد.

  • بلبرینگ THK

فناوری و ایده های خاص شرکت THK، امروزه این شرکت را در توسعه مکانیزم حرکت خطی به عنوان پیشگام به جهانیان شناسانده است. همچنین این شرکت تولید کننده انواع بلبرینگ برای مصارف گوناگون است.

دکمه بازگشت به بالا