اقتصادی

اعلام آمادگی قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان و جاده در خراسان شمالی

مقدمات ساخت بیمارستان و جاده در خراسان شمالی اعلام شده است

ترندونی / خراسان شمالی اردوگاه ساخت و ساز خاتم الانبیاء و دفتر استانداری خراسان شمالی در مورد دو بیمارستان راز و جورگلان و همچنین پروژه های ساختمانی برای محور بجنورد – میامی با توجه به مصوبات دولت به توافق رسیده اند.

به گزارش ترندونی ، سعید محمد ، رئیس اردوگاه ساخت و ساز خاتم الانبیاء ، پس از ملاقات مشترک با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: “طبق توافق های صورت گرفته ، برنامه های آینده ما باید شامل دو پروژه ساخت بیمارستان و راه باشد. “روز بعد ، هیاتی از اردوگاه خاتم الانبیاء برای انجام مطالعات همکاری های بعدی لازم به استان خراسان شمالی عزیمت می کنند.”
محمدعلی شجاعی ، استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در طول دو سال ما به مردم استان خراسان شمالی خدمت کرده ایم ، یکی از ستون ها و ستون های حرکت ما به سمت توسعه استان ، سپاه پاسداران است که در همه بخش ها با ما بوده است. ما اخیراً در ساخت و ساز جاده و بهداشت همکاری کردیم و سردار هزنی نیز در ساخت و تحویل 2،000 واحد به ما کمک کرد. در بحث Corona و موارد دیگر ، ما توانستیم از ابزارهای IRGC به درستی استفاده کنیم. امروز ما با دکتر محمد بودیم که با آنها قبلاً صحبت کرده بودیم و امروز هر دو به دفتر وی رسیدیم و به توافق رسیدیم در مورد پروژه های زیربنایی مانند آب ، راه و بیمارستان ، و توافق شد که طی یک هفته تا ده روز بازداشت در استان باشد. ما می توانیم ظرف 3 هفته از ملاقات مسئولان و جلساتی که داریم ، دکتر محمد را در استان دریافت کنیم و در یادداشت تفاهم می توانیم به برخی از کاستی های استان در رفاه مردم عزیزمان بپردازیم. . »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا