عمومیکسب و کار ایرانی برتر

بهترین کرم پودر خارجی چیست؟

استفاده از لوازم آرایشی به یک زندگی روزمره برای خانم ها تبدیل شده است. زیرا ابزارهای آرایشی ارتباط مستقیمی با پوست صورت دارند. بنابراین کیفیت و ساختار مهم هستند. زیرا اگر از لوازم آرایشی تقلبی بی کیفیت استفاده می کنید شما می توانید عوارضی مانند لکه های پوستی، حساسیت ها و چین و چروک را تجربه کنید. از تمامی کرم های صورت برای صاف کردن صورت و پایه آرایش نیز استفاده می شود. به همین دلیل می توان گفت که کرم پودر نقش اصلی را در آرایش دارد. زیرا اگر پایه آرایش ضعیف تولید شود و به پوست نچسبد آرایش طبیعی و زیبا به نظر نمی رسد. در این مقاله میخواهیم بهترین کرم پودر خارجی را به شما معرفی کنیم.

1. کرم پودر استی لودر

ساخت کشور انگلستان و یکی از پرطرفدارترین کرم پودرهای خارجی در بازار است که بهترین برند آرایشی و بهداشتی نیز محسوب می شود و فروشگاه موراشین آن را به صورت اورجینال عرضه می کند. به دلیل پوشش بالا، مقاومت در برابر رطوبت و ماندگاری بالا، برای مهمانی های طولانی مناسب است همچنین بهترین انتخاب برای افرادی است که در محیط های مرطوب زندگی می کنند از این کرم در آرایش عروس نیز استفاده می شود ضد حساسیت است و آبرسانی فوق العاده ای دارد، پوست را شاداب می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند. سایه های رژگونه کرم استی لودر بسیار متنوع است و با رنگ پوست تیره تا روشن سازگار است. وجود SPF10 در این محصول آن را به یکی از کم اثرترین ضدآفتاب ها تبدیل کرده است

2. مک پودرا کریمی (مک)

برند بعدی MAC است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و افراد کمی از آن راضی نیستند. کرم پودر ساخته شده توسط این برند به دلیل پوشش دهی بالا، بافت صاف و سبک و پخش یکنواخت روی پوست یکی از نام هایی است که در لیست بهترین کرم پودرهای خارج از منزل قرار گرفته است. کرم پودرهای MAC دارای دو کد هستند: NW، رنگ های طبیعی گرم با پایه صورتی، و NC، رنگ های طبیعی سرد با پایه زرد. این کرم پودر توسط اکثر آرایشگران و افراد مشهور استفاده می شود. با ترکیب کرم پودر با پنکیک آرایش جذابی خواهید داشت.

3. و rs در شکل k remi

سازگاری با انواع پوست، حتی حساس ترین، دلیل قرار گرفتن پودر Naares در لیست محبوب ترین و بهترین پودر پایه برای استفاده در فضای باز است. از دیگر ویژگی های این کرم این است که 16 ساعت می پوشاند و ماندگاری بالایی دارد اما نور باعث خشکی و زبری پوست نمی شود. این کرم پودر فاقد مواد مضر مانند پارابن، الکل، عطر، روغن و چربی است. کارشناسان در مورد ساختار و طراحی این محصول اتفاق نظر دارند و اگرچه خوب است اما برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

4. کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر موضعی بعدی از برند معروف Hedi Beauty است که بدون چین و چروک است و روی حیوانات آزمایش نشده است. کرم پودر هدا با فرمت فیلتر فکس در 30 رنگ مناسب برای هر رنگ پوستی ارائه می شود. استفاده از روغن آرگان در ترکیبات این محصول رطوبت و رطوبت پوست را تامین می کند. از دیگر خواص این کرم پودر ضد تعریق، پوشش طبیعی، ماندگاری بالا و سازگاری با محیط زیست آن است.

5. کرم سوپربالانس کلینیک

برند کلینیک، برند معروفی که به عنوان یکی از بهترین برندهای پوست در جهان نیز شناخته می شود. کرم پودر Super Balance این برند محصولی کامل است که توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. ترکیبات گیاهی موجود در این کرم پودر علاوه بر زیبایی به شما سلامتی می بخشد. این محصول ضد حساسیت بوده و برای انواع پوست مناسب است.

6. روغن فوراور دیور

پوشش طبیعی جایی بین اثر مات و براقی است که این کرم روی پوست ایجاد می کند. با داشتن SPF35، ماندگاری بالا (تا 24 ساعت) و خاصیت ضد تعریق برنده جایزه Allure 2019 نیز شد. می توانید با تکرار چندین بار روی پوست بدون احساس خارش یا خشکی و بدون ایجاد اختلال در جریان تنفس پوست، پوشش محصول را افزایش دهید. فرمول این محصول دارای پایه مراقبتی تا 86 درصد بوده و به پوست اجازه تنفس می دهد. در مورد این محصول به این دلیل است که چندین بار استفاده می شود و با تیره شدن پودر صورت، لایه آن تکرار می شود.

7. کرم پودر Loreal Infallible

یکی دیگر از کرم پودرهای خارجی بسیار محبوب متعلق به برند L’Oréal است که در سال 1909 توسط یک محقق شیمیایی در فرانسه تاسیس شد. مدل کاور مات لورآل Infallible 24H نیز پوشانندگی بالایی دارد و ظاهری صاف و یکدست برای پوست ایجاد می کند. تنوع رنگی بالای این محصول به شما کمک می کند تا رنگی را انتخاب کنید که نزدیک ترین رنگ به پوست شما باشد. برای کسانی که پوست خشکی دارند بهتر است قبل از استفاده از این محصول از مرطوب کننده استفاده کنند تا کرم پودر به راحتی جذب پوست شود. این کرم پودر خاصیت ضد پف دارد و از ایجاد منافذ زیر پوست جلوگیری می کند.

8. پودر کرمنارا

کرم پودر کانسیلر معدنی با SPF 22 یک کرم پودر دو رو برای مشخص کردن آرایش و پوشاندن عیوب پوست است. این کرم قابلیت پوشاندن انواع لک و جای جوش را دارد و هیچ اثری روی صورت باقی نمی گذارد. این محصول بدون عطر و بدون چربی بوده و توصیه خوبی برای پوست های چرب می باشد. کرم پودر دوسی حاوی ویتامین E بوده و علاوه بر آبرسانی، خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد. این برند آمریکایی از ابتدا رویکرد استفاده از مواد خام گیاهی را در دستور کار خود قرار داده و بسیاری از ترکیبات سرطان زا را از فرمولاسیون محصولات خود حذف کرده است.

9. Imodeli ye-Flormar dry cream MAT TOUCH

برند فلورمار ریشه ایتالیایی دارد اما محصولات آن در ترکیه تولید می شود. کرم پودر فلورمار به دلیل داشتن ویتامین E، خاصیت مرطوب کنندگی و بافت سبک برای استفاده روزمره نیز مناسب است. پرداخت نهایی این محصول به صورت ظاهری مات و کاملا طبیعی می بخشد و غیر براق است. این محصول یکی از بهترین کرم پودرها برای پوست های چرب با منافذ باز و انتخابی مناسب برای این افراد می باشد. این پودر خامه ای در چندین رنگ بژ، خاکی و کاراملی تیره و روشن موجود است.

10. کرم پودر میکس هلث بورژوا

این کرم پودر از برند معروف فرانسوی بورژوا یکی از بهترین پودرهای خارجی است که حالت مایع دارد. خاصیت پوشش دهی عالی، آبرسانی، ضد خشکی، ضد چروک و وجود ویتامین ها در ترکیبات این محصول نیز باعث ایجاد تغذیه می شود. این کرم پودر برای پوست های نرمال تا خشک مناسب است و می تواند رطوبت پوست را برای چندین ساعت حفظ کند.

جمع بندی

یک راه آسان برای یافتن بهترین کرم پودر، خواندن نظرات خریداران قبلی این محصولات است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی نظرات مردم در مورد خرید محصول را مطالعه کرده و از میزان رضایت آنها مطلع شوید. با توجه به اینکه برخی برندها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، ورود مدل های تقلبی و تقلبی آنها به بازار چندان دور از انتظار نیست. با دانستن نحوه تشخیص لوازم آرایشی اصل از تقلبی، می توانید از افتادن در دام فروشندگان و خرید این محصولات جلوگیری کنید. از آنجایی که محصولات تقلبی و قدیمی آسیب های جبران ناپذیری به سلامت پوست وارد می کنند، استفاده کوتاه مدت از آنها توصیه نمی شود.

ویژگی اصلی کرم پودر پوشش دهی و پوشانندگی آن است، اما ویژگی های دیگری نیز لازم است تا یک محصول به عنوان بهترین کرم پودر شناخته شود. ویژگی هایی از جمله ساختار و مواد تشکیل دهنده، بافت محصول، سبک بودن، داشتن خاصیت مرطوب کنندگی و ضدآفتاب، نام تجاری و قیمت آن و … با بررسی دقیق و در نظر گرفتن نیاز خود و سایر عوامل مانند نوع و رنگ پوست می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. . در این مطلب 10 مدل از بهترین کرم پودرهای خارجی معرفی شد که می توانید به صورت اورجینال از فروشگاه موراشین با قیمت مناسب تهیه کنید.

دکمه بازگشت به بالا