جامعه و خانواده

توجه به توسعه مناطق کم برخوردار با افتتاح بیمارستان کودکان حکیم

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه آغاز به کار بیمارستان منطقه 18 «حکیم» در هفته وحدت ضروری است.

به گزارش ترندونی، علیرضا نادعلی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه بیمارستان کودکان حکیم پروژه مهمی در جنوب شهر تهران است، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که مدیریت شهری تهران به طور جدی به آن رسیدگی می کند، تمرکز بر کم کاری است. ممتاز اینجا تهران است و سعی می کنیم با استفاده از ظرفیت ایجاد امکانات و ارائه خدمات بیشتر فاصله جنوب و شمال تهران را کاهش دهیم.

وی افزود: در این شرایط شهرداری تهران با مشارکت بخش خصوصی در ساخت بیمارستان ویژه کودکان در جنوب تهران همکاری کرده و به زودی این بیمارستان برای ارائه خدمات به شهروندان به بهره برداری می رسد. تهران بخصوص کودکان

سخنگوی و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز باید برای تکمیل کادر درمانی این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهد و مدیریت شهری نیز باید اقدامات لازم را انجام دهد. سعی کنید مشکلات فنی مربوط به نیرو را برطرف کنید این بیمارستان را دنبال کنید.

نادعلی ادامه داد: حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سفر امروز ممکن است به حل مسائل فنی مربوط به بیمارستان کودکان حکیم کمک کند. مسائلی مانند دسترسی بهتر به حمل و نقل و ایمنی شهروندان از جمله موارد دیگر باید جدی گرفته شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره زمان راه اندازی بیمارستان حکیم گفت: امیدوارم با همکاری وزارت بهداشت و درمان مشکلات فنی مربوط به این بیمارستان به زودی برطرف شود. . و آموزش پزشکی کشور و تا هفته وحدت بیمارستان حکیم تکمیل شود.

بنا به گزارش دفتر شورای شهر، بیمارستان کودکان حکیم به عنوان مرکز طبی کودکان شماره یک احداث شد. 2 در منطقه 18 شهرداری پایتخت با همکاری مدیریت شهری تهران و بخش خصوصی در جنوب تهران. این مرکز درمانی آماده بهره برداری می باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا