حوادث و رویدادها

ریزش مرگبار ساختمان در محدوده میدان راه آهن

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مرگ یک زن و یک کودک مجروح در اثر ریزش ساختمان مسکونی خبر داد.

مصاحبه با ترندونی سید جلال ملکی در این باره اظهار داشت: امروز ساعت 16:30 بعد از ظهر. هنگام ریختن زباله به خانه ای قدیمی در میدان راه آهن در ابتدای خیابان ولیعصر ، یک مورد خاص به سیستم پانزدهم گزارش شد. به سازمان خدمات ایمنی آتش نشانی ، شهرداری تهران اطلاع داده شد كه بلافاصله پس از آن ، سه ایستگاه آتش نشانی با تمام امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ایستگاه اول در عرض دو دقیقه به محل حادثه رسید ، اظهار داشت: آتش نشانان در محل حادثه یک خانه کوچک و قدیمی دو طبقه در کوچه و بن بست را دیدند. حداکثر مساحت این خانه 40 متر است.

مالکی گفت که اطلاعات ضد و نقیض اولیه نشان می دهد که دو نفر در خانه نگهداری می شوند. آتش نشانان ابتدا جستجوی خود را آغاز کردند و در عملیاتی بسیار حساس پسری 4 ساله را که کاملا زیر آوار دفن شده بود نجات دادند.

وی افزود: این کودک مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شد.

ملکی با ادامه عملیات جستجوی حدود 3 ساعت برای یافتن قربانیان احتمالی گفت: آتش نشانان جسد یک زن 60 ساله را پیدا کردند که در حین عملیات حفاری زیر مقدار زیادی خاک دفن شده بود. ماموران آمبولانس با بررسی وضعیت جسمی وی اعلام کردند که وی جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: به گفته افراد حاضر در صحنه ، شخص دیگری در ساختمان نبوده اما آتش نشانان با این امر قانع شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا