جامعه و خانواده

دو حادثه ریزش ساختمان در بامداد امروز

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از دو مورد تخریب ساختمان و ریزش آوار صبح امروز خبر داد.

مصاحبه سیداس جلالاس ملکی با ترندونی وی در همین رابطه اظهار داشت: امروز ساعت 13:41 بعد از ظهر تخریب ساختمان در خیابان نبرادو شمالی ، خیابان ثانی ، به سیستم بیست و پنجم خدمات آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد و بلافاصله دو ایستگاه با کلیه امکانات رفاهی انجام شد. آنها به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود که در حال تخریب بود که بخشی از آن در نیمه های صبح ناگهان تخریب شد.

ملکی گفت: با توجه به خطر زیاد ، آتش نشانان ایمن سازی های لازم را انجام داده و آزمایشات لازم انجام شد اما هیچ یک از مأموران پروژه در محل حاضر نبودند و به تماس ها پاسخ ندادند.

وی ادامه داد: در هر صورت ، اطلاعات دریافتی نشان داد که هیچ کس زیر آوار نیست و کارگران ساعاتی قبل محل را تخلیه کرده اند.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: این حادثه بدون مصدومیت و تلفات خاتمه یافت و در ساعت 24:30 آتش نشانان منطقه را به عوامل شهرداری تحویل دادند.

سخنگوی آتش نشانی تهران درباره حادثه مشابهی امروز صبح ساعت 13:46 گفت. یک مورد زباله افتاده به سیستم آتش نشانی و خدمات ایمنی 15 آتش سوزی شهرداری تهران در بازار طرخانی در خیابان وحدت اسلامی گزارش شد. گزارش شده است که دو ایستگاه در محل حادثه رسیده اند.

وی گفت که آن مکان یک گذرگاه سه طبقه قدیمی است که در حال ساخت است. حفاری ها از آن مکان انجام شد و یکی از مغازه های قدیمی پاساژ در طبقه دوم شکسته شد.

وی ادامه داد: بخشی از دیوار و سقف این فروشگاه تخریب شد. دو نگهبان داخل بندر با حضور آتش نشانان تخلیه شدند. در زمان حادثه هیچ مصدوم یا جانی نداشته است.

ملکی گفت که سایت در جریان این حادثه به عوامل شهرداری تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ما تأکید می کنیم که تخریب ساختمان بسیار حساس است و نباید به این مرحله ساده نگاه کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا