حوادث و رویدادها

واژگون شدن بونکر حمل بتن در مدرس شمال

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از واژگونی یک سنگر بتونی در بزرگراه مدرس شمال خبر داد.

وی در مصاحبه ای با سید جلال ملکی ترندونی در این باره گفت: واژگونی سیمان واژگون یک دستگاه کامیون بونکر در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس به سیستم آتش نشانی 25 شهرداری تهران ابلاغ شد. بلافاصله پس از آن ، سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت چهار دقیقه در محل حاضر شدند. مقامات شهرداری منطقه ، پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس نیز حضور داشتند.

ملکی اظهار داشت: این سنگر حامل بتن که حاوی حدود 6 تن سیمان بود از غرب به شرق بزرگراه همت که از طریق جاده وارد بزرگراه مدرس شمالی است در حال حرکت بود. وارد رمپ شد ، ماشین واژگون شد و جاده را مسدود کرد.

وی در مورد قربانیان این حادثه افزود: دو جوان در خودرو به راحتی آسیب دیدند و به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه گفت: “خوشبختانه مشکلی در ترافیک نداشتیم و در حین تنظیم ، وی با استفاده از سه جرثقیل سنگر عادی شد.” همچنین در محل نشت گاز وجود داشت که آتش نشانان با مشارکت عوامل شهرداری و خدمات شهری ایمنی لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد: اکنون خودرو به حالت اولیه خود برگشته و در حال انتقال به مکانی امن است.

ملکی گفت: در چند روز گذشته چندین مورد مشابه اتفاق افتاده است که در یکی از آنها به دلیل نقص فنی میکسر بتن با مغازه برخورد کرده است. حادثه امشب توسط پلیس راهور مورد بررسی قرار می گیرد و دلایل آن توضیح داده می شود ، اما از رانندگان خواسته می شود در جاده ها با سرعت غیر مجاز رانندگی کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا