حوادث و رویدادها

حریق گسترده گاراژ قطعات خودروهای اسقاطی در خاوران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی عمده در یک گاراژ قراضه ماشین در جاده خاوران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با ترندونی اظهار داشت: امشب ساعت 2:30 بعد از تقاطع سیمان ، مجتمع مسعود ، سامانه 15 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آتش سوزی عمده در یک گاراژ قطعات خودرو در جاده خاوران رخ داد. به تهران اطلاع داده شد که سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شده اند.

وی ادامه داد: این مجموعه عمدتا در حیاط قراضه ماشین فعالیت می کرد و آتش سوزی در یکی از این گاراژهای 4000 متری رخ داد. قسمتهایی از گاراژ باز و قطعات بسته شد.

ملکی گفت: در یکی از این گاراژها با ایرانیت و دستگاه هایی که مقاومت در برابر آتش ندارند ، سقفی روی قسمت های ایمن محل نگهداری بیشتر صندلی ها ساخته شد. در ورودی گاراژ نیز دو مغازه وجود داشت.

وی افزود: وقتی نیروها به محل حادثه رسیدند حدود 250 متر متشکل از یک سقف و فضای باز روشن کردند. گرما چنان شدید بود که از دور دیده می شد و بخشی از سقف های شیروانی تخریب شده و آتش به یک گاراژ نزدیک محل تعمیر اتوبوس های قدیمی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در گاراژ نزدیک اسکله ور یک اتوبوس وجود داشت و دو درب مغازه در ورودی نیز آتش گرفتند.

وی ادامه داد: آتش نشانان عملیات را آغاز و مدیریت آتش سوزی را به عهده گرفتند. در حال حاضر ارتش در حال مبارزه با شعله و محافظت از منطقه است.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ مصدوم و تلفاتی نداشته ایم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا