حوادث و رویدادها

وضعیت ترافیک عصرگاهی پایتخت اعلام شد

کارشناس مرکز کنترل و مدیریت ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی عصرگاهی در جاده های پایتخت خبر داد.

سرهنگ عباس اوتادی در گفت وگو با ترندونی. وی در تشریح وضعیت ترافیک عصرگاهی در جاده های پایتخت گفت: در حال حاضر بر اساس گزارش های دریافتی ترافیک سنگینی در محور شمالی بزرگراه شهید چمران به سمت غرب و ماوراء پل پارک وی تا پل سئول گزارش شده است. همچنین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران از پل کنترل تا خیابان ملاصدرا ترافیک سنگین گزارش شده است.

همچنین ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چمران غرب به شرق از پل سئول تا ورودی خیابان شهید نوروزی گزارش شد، وی گفت: بزرگراه شهید مدرس شمال به جنوب از پل پارک وی تا چهارراه شهید صدر و شهید مدرس ترافیک سنگینی دارد. وضعیت مشابهی در مسیر جنوب به شمال این بزرگراه از ظفر تا تقاطع بزرگراه شهیدصدر و شهید مدرس گزارش شده است.

اوتادی در ادامه گفت: بزرگراه شهیدصدر شرق از تقاطع شهیدصدر و بزرگراه شهید مدرس به سمت کامرانیه دارای ترافیک سنگین و بزرگراه یادگار امام (ره) شمال به جنوب از دادمان به سمت سازمان است. در خیابان واتر ترافیک سنگین اما روان گزارش شده است.

ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی شرق پل مدرس تا پل سیدخندان و در مسیر شرق به غرب این بزرگراه از مصلی امام خمینی (ره) تا ورودی تونل رسالت به گفته کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک شهرداری تهران. پلیس راهنمایی و رانندگی تهران. وضعیت مشابهی در بزرگراه شهید همت گزارش شده و به ویژه در مسیر شرق به غرب این بزرگراه شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

وی افزود: در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج از قطعه هجری تا پل افسریه و همچنین خیابان شریعتی از پل صدر تا خیابان شهید میرزاپور ترافیک سنگین گزارش شده است. است.
وی با بیان اینکه در مقاطعی از بزرگراه شیخ فضل الله نوری و بزرگراه شهید نواب صفوی در مسیر شمال به جنوب با ترافیک سنگین مواجه هستیم، ادامه داد: 1. به کار ساخت و ساز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید کاظمی و برخی از بخش های بزرگراه شهید کاظمی توجه فرمایید. بزرگراه آزادگان ترافیک سنگینی دارد.

به گفته کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک را مدیریت و به صورت روان در جاده ها و شبکه داخلی پایتخت مستقر می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا