حوادث و رویدادها

دردسر کوچه باریک برای اطفا حریق ساختمان قدیمی در ٢٠ متری منصور

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان منصور ، 20 متری یک انبار پلاستیک رخ داده است.

مصاحبه با ترندونی سید جلال ملکی درباره جزئیات این رویداد گفت: دیروز چهارشنبه 4 بهمن ماه ساعت 1:52 بامداد آتش سوزی در یک خانه قدیمی در خیابان منصور ، 20 متری خیابان اسدی رخ داد. به سرویس های امنیتی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن ، سه آتش نشان به همراه خودروهای کمکی از جمله یک دستگاه مجهز به تجهیزات تنفسی و یک تانکر آب به محل اعزام شدند.

او گفت اولین ایستگاه چهار دقیقه ای رسید و آتش سوزی در یک خانه قدیمی دو طبقه رخ داد.

وی با بیان اینکه این مکان یکی از مناطق قدیمی شهر است و خانه هایی در مساحت حدود 50 متر دارد ، ادامه داد: این حادثه همچنین در یک خانه قدیمی دو طبقه با مساحت حدود 50 متر و همچنین طبقه دیگر با ورق های شیب دار. در طبقه دوم شکننده اضافه شد.

مالکی گفت: ساختمان قدیمی انباری برای نگهداری مواد پلاستیکی و ظروف بود و آتش نشانان در بدو ورود آن را سوزاندند.

وی افزود: طبق گفته ساکنان محلی که اطلاعات اولیه را ارائه داده اند ، آتش سوزی از در و پنجره ها رخ داده و به دلیل مجاورت ساختمان های دیگر ، اهالی کوچه نگران گسترش آتش به مناطق اطراف بوده اند.

ملکی گفت: به دلیل صعب العبور بودن مسیر ، آتش نشانان با تلاش خود به محل آتش سوزی رسیدند و با نفوذ به ملک و همزمان از دو ملک دیگر عملیات را آغاز کردند. خوشبختانه از سرایت آن به اشیا nearby مجاور جلوگیری شد ، اما ساختمان آسیب زیادی دید. در طی این حادثه هیچ کس آسیب ندید و به دلیل اینکه آتش برای مدت طولانی خاموش شد ، نیروها مقدار زیادی کالا را تخلیه کردند تا در صورت آتش سوزی پنهان آنها را خاموش کنند.

وی گفت که این سایت در چند دقیقه آینده به مالکان و عوامل اجرای قانون تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا