حوادث و رویدادها

دستگیری سارق ۳ خانه در شهر ری /دوربین مداربسته دزد را لو داد

رئیس پلیس شهر ری از رسیدگی به دو فقره در مجموع 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ترندونی، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات دو فقره سرقت در شهرستان ری گفت: چندین فقره سرقت اقلام از داخل یک دستگاه خودرو، عوامل گروه عملیات 175 کلانتری باقرشهر را بر آن داشت تا تحقیقات در این خصوص را آغاز کنند. در دستور کار قرار دارد. در ادامه برای شناسایی سارق از دوربین های اطلاعاتی و نظارتی استفاده شد که در پی آن ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه وی اعزام و در عملیاتی هماهنگ و هماهنگ متهمان دستگیر و تحویل شدند. او را به اداره پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از محل تعدادی لوازم جانبی خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقداری اموال مسروقه نیز کشف و تحویل کلانتری شد. سارق در بازجویی به 10 فقره سرقت نیز اعتراف کرد.

سه فقره سرقت در ری گزارش شد

فرماندهی انتظامی شهرستان ری در خصوص سه فقره سرقت در ری گفت: شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم منزلش در ری، رسیدگی به موضوع در دستور کار گروه عملیات قرار گرفت. کمیساریای پلیس شهر

جلیلیان افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی مظنون پرونده را شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری تحویل دادند. متهم در بازجویی های تخصصی پلیسی تاکنون به سه فقره سرقت از منازل در شهرستان ری اعتراف کرده است. همچنین تحقیقات برای کشف سرقت های احتمالی بیشتر از این سارق ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گزارش داد: در بازرسی از مخفیگاه سارق مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا