عمومیکسب و کار ایرانی برتر

پشتیبانی امداد خودرو

خودروهای امدادی متفرقه ساماندهی می‌شوند

رییس پلیس راهور تهران بزرگ، از مرکز پاسخ گویی گروه صنعتی ایران خودرو بازدید کرد و گفت هر شرکت خودروسازی موظف است تا ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان را تقویت کرده و خدمات با کیفیت ارائه دهد که در این حوزه ایران خودرو دارای زیرساخت و امکانات مطلوبی در بخش های نرم افزار و سخت افزار برای ارائه خدمت به مردم است که می تواند برای سایر خودروسازان الگو باشد.

وی افزود پلیس راهور تهران بزرگ برای سامان دهی خدمات امدادی و کسب رضایتمندی مردم در دو سه سال گذشته با تعامل و همکاری با استانداری و همچنین شرکت های امدادی، با تهیه استانداردهای خاص، نظارت ها را افزایش داده و در حال حاضر در شهر تهران شاهد کاهش شرکت های امداد متفرقه هستیم و در صورت تردد خودروهای این شرکت ها، در کنار برخورد پلیس، دستگاه قضایی اقدامات لازم را انجام می دهد. شرکت های امداد متفرقه و فاقد مجوز در کنار کیفیت پایین خدمات، اطلاعات اندکی از مسائل فنی خودرو دارند. گرانی خدمات و سواستفاده از امدادخواهان سبب رفتارهای مجرمانه توسط آنان شده که سامان دهی و رسیدگی به این موضوع  در دستور کار پلیس قرار گرفته است. با ساماندهی شرکت‌های امداد متفرقه شاهد کاهش 60 درصدی شکایات و نارضایتی مردم بوده ایم، اما باید امدادخودروی شرکت های مختلف خودروسازی در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس مشتریان باشند. باید با نظارت مستمر شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

طبق گفته‌های سردار حمیدی، شرکت امداد خودرو مشهد طرح های متعددی برای ارائه خدمات بهتر به اجرا گذاشته است. حجم تماس ها نشان می دهد که اقدامات سنتی دیگر جواب گو نیست و باید از علم روز و هوش مصنوعی برای سامان دهی خدمات و همچنین ارتقا و توسعه آن بهره برد تا امکان پاسخ گویی به حجم بالای تقاضا را داشته باشیم.

امداد خودرو مدیران خودرو | شماره امداد مدیران خودرو | امداد خودرو چری و ام  وی ام تهران

مدیرعامل شرکت امداد خودرو، نیز عنوان کرد در چند سال اخیر سعی شده با تجهیز و به روزرسانی خدمات امدادی، در مسیر رضایتمندی مردم گام برداریم. برای دستیابی به اهداف، با اصلاح فرآیندهای مرتبط با درخواست امدادخواهان، در صدد بهبود امدادرسانی و جلب رضایتمندی مشتریان هستیم. با حمایت هایی که از مالکان خودروهای امدادی به عمل آمد، طی دو سال گذشته هزار دستگاه از این خودروها نوسازی شده که تاثیر مثبتی در سرعت امدادرسانی و کیفیت خدمات امدادی داشته است.

وی افزود شرکت امدادخودروایران در شهرهای بزرگ سهم اصلی بازار خودروهای امدادی را در اختیار دارد که این عدد در شهر تهران به 50 درصد می رسد و در برنامه های توسعه ای، افزایش ارائه خدمات در بزرگراه های خارج از تهران و شهرهای بزرگ را در دستور کار داریم.

مدیرعامل امداد خودرو ایران به معایب شرکت های امداد خودرو فاقد مجوز اشاره کرد و گفت نداشتن تخصص کافی برای تعمیر خودرو، افزایش هزینه های تعمیراتی، فروش قطعات فاقد کیفیت و استاندارد، پاسخ گو نبودن پس از ارائه خدمات از معایب این شرکت هاست. با راه اندازی نرم افزار «بسپر» یکی از برنامه های ما استفاده از توان و ظرفیت امدادگران متفرقه است که با آموزش و تجهیز خودروهای امدادی این امر میسر شد و موفق شدیم با سرمایه گذاری و کمک به رانندگان، زمینه همکاری 100 خودروی امدادی را با شرکت امداد خودرو ایران فراهم کنیم. با توجه به تجربه شهر تهران برنامه داریم از ظرفیت امدادگران متفرقه در سراسر کشور استفاده کنیم که برای رسیدن به این هدف همکاری اتحادیه مرتبط و پلیس راهور ضروری است. در سال گذشته کارشناسان مرکز تماس امداد خودرو آزمون روزانه پاسخ گوی 20 هزار تماس تلفنی بودند که این میزان در سال گذشته به  هشت میلیون تماس رسید و امکان ارائه خدمات به بیش از یک میلیون و 200 هزار مشتری ایران خودرو و غیر ایران خودرو فراهم شد.

 

دکمه بازگشت به بالا