حوادث و رویدادها

کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در کهگیلویه

ترندونی / کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی کهگیلویه از کشف سرقت شده پژو 405 TU5 با پلاک سرقت شده و یک سارق مسلح دستگیر شده در این شهر خبر داد.

سرهنگ جهان دیماز در مصاحبه با ترندونی ، جزئیات این خبر را توضیح داد: “در پی اعلام خبر سرقت پژو 405 TU5 در دهدشتا ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس این تیم قرار گرفت.”

وی افزود: مأموران کلانتری 12 پلیس شهر با هماهنگی قوه قضاییه و تعامل بین پلیس آگاهی و مأمورین پلیس پیشگیری ، اقدام به ایجاد پاسگاه در ورودی ها و خروج از شهر می کنند.

دیماز گفت: مقامات همچنین وسیله نقلیه را در یك روستای همسایه مصادره كردند ، آن را بازداشت و سرقت كردند. آنها یک تلفن همراه و بسیاری از سلاح های فولادی سرد را مصادره کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: این خودرو نه تنها گاو را در دشتاد و شهرهای همجوار دزدید ، بلکه چندین مرحله درگیری با مأموران اجرای قانون بود که آنها را مجروح کرد و در نتیجه فرار به یکی از استان های همجوار منجر شد. بود.

وی در رابطه با این پرونده ، از صاحبان وسایل نقلیه خواست كه نسبت به هشدارهای پلیس مبنی بر سرقت خودرو ، توجه كنند و وسایل نقلیه آنها را به تجهیزات ضد سرقت و ضد سرقت مجهز كنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا