سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

بهترین روش سفید کردن واژن چیست؟

چه روش‌هایی برای سفید کردن واژن می‌شناسید که نتیجه شگفت‌انگیزی داشته باشد؟ گاهی اوقات، پوست اطراف ناحیه شرمگاهی و واژن تیره‌تر می‌شود، حتی اگر در قسمت‌های دیگر بدنتان پوست روشنی دارید. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. تیرگی واژن و نواحی شرمگاهی به هر دلیلی که اتفاق‌افتاده‌باشد، پوست تیره اطراف ناحیه لگن و قسمت داخلی ران‌ها یک مشکل ناراحت‌کننده است که بسیاری از خانم‌ها با آن مشکل دارند. ازاین‌رو بسیاری از بانوان به دنبال راه‌کارهایی برای سفید کردن واژن هستند. دراین‌‌بخش می‌خواهیم در خصوص روش‌های مختلفی  مثل استفاده اصولی از کرم روشن کننده بیکینی که برای سفید کردن ناحیه تناسلی وجود دارد صحبت کنیم.

سفید کردن واژن چیست؟

با تیره‌تر شدن در زنان، یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که برای آنها به وجود می‌آید، سفید کردن واژن است. سفید کردن واژن به معنی روشن‌کردن نواحی تیره بیکینی و واژن است، بدون درنظرگرفتن این که دلیل این تیره شدن چیست و چرا پوست در این بخش رنگی متفاوت با سایر نواحی دارد. جهت سفارش روشن کننده بیکینی و اطلاع از قیمت کرم ضد چین و چروک گاتیو برای صورت، همین الان به سایت بیزپلاس مراجعه کنید و محصول خود را ثبت نمایید.

سفید کردن ناحیه تناسلی زنان یکی از روش‌های زیبایی واژن محسوب می‌شود که معمولا از آن در کنار سایر درمان‌ها مانند تنگ کردن واژن یا لیفت واژن استفاده‌می‌شود. در تمام این روش‌ها بانوان به‌دنبال‌داشتن یک اندام تناسلی سالم، روشن و جوان هستند.

چرا رفع تیرگی واژن اهمیت دارد؟

سفید کردن بیکینی اهمیت زیادی برای زنان دارد. علت تیرگی واژن هر چه که باشد، داشتن اندام تناسلی سالم و جوان و شاداب تاثیر بسیار زیادی در کیفیت رابطه جنسی زوجین دارد. همانطور که برای صورت خود از سرم لیفت گاتیو استفاده میکنید، به زیبایی ناحیه تناسلی خود نیز باید اهمیت دهید. بسیاری از زنان به دلیل تیرگی واژن خود از داشتن رابطه جنسی شرم دارند و احساس خوبی در حین برقراری رابطه ندارند. به‌این‌ترتیب یکی از دلایل مهم بودن سفید کردن واژن، افزایش اعتمادبه‌نفس بانوان، بهبود کیفیت روابط جنسی و داشتن یک است. البته قطعا که داشتن اندامی تمیز و روشن می‌تواند برای خود آنها نیز بسیار لذت‌بخش باشد.

دلایل تیرگی واژن چیست؟

برای انتخاب بهترین روش سفید کردن واژن، بهتر است با دلایل مختلفی که می‌توانند موجب شوند آشنا شد. دلایل مختلفی می‌تواند موجب تیره شدن نواحی تناسلی در زنان شود. مهمترین دلایل شامل موارد زیر می‌شود:

  • اصلاح مداوم خصوصا با ژیلت و تیغ‌های نامرغوب
  • استفاده از دئودورانت یا کرم‌های معطر در ناحیه‌تناسلی
  • پوشیدن لباس‌های زیر پلی‌استری
  • تعریق زیاد در نواحی تناسلی
  • پوشیدن لباس‌های تنگ به‌صورت مکرر و اصطکاک مداوم در این ناحیه
  • استفاده از کرم‌های موبر
  • عفونت قارچی که یک مشکل شایع پوستی است و هم مردان و هم زنان با آن مواجه هستند
  • بارداری و مشکلات و بیماری‌های زنان
  • تغییر وزن ناگهانی و به‌صورت مکرر
  • بروز اختلالات هورمونی در بدن خصوصا کم‌کاری یا پرکاری تیروئید
  • برخی بیماری‌های کبدی.

دلایل دیگر تیره شدن پوست ناحیه واژن، هایپر پیگمنتاسیون است که در آن میزان ملانین در پوست افزایش می‌یابد. این امر به دنبال هیدراتاسیون، سیگارکشیدن یا قرارگرفتن بیش‌از‌حد در معرض نور خورشید اتفاق می‌افتد. شیمی‌درمانی، کم‌خونی، کمبود برخی از ویتامین‌ها و غیره از دیگر دلایل مهم تیره شدن پوست ناحیه شرمگاهی است. در تمام این موارد می‌توان از برخی روش‌ها به‌منظور سفید کردن بیکینی استفاده کرد.

راه های سفید کردن واژن کدامند؟

حال که با دلایل مختلف تیره شدن ناحیه واژن آشنا شدید، نوبت به بررسی روش‌های رفع این مشکل است. روش‌های مختلفی برای سفید کردن واژن وجود دارد. برخی ازاین‌روش‌ها می‌تواند به بدن آسیب برساند و مضر باشد و برخی نیز به‌عنوان روش‌هایی تقریبا بی‌خطر درنظرگرفته‌می‌شوند. برای مثال شما نباید از مواد شیمیایی خشن مانند کرم سفیدکننده در ناحیه تناسلی خود استفاده کنید، زیرا پوست در آنجا ظریف است و به‌شدت در معرض آسیب‌دیدن قرار دارد.

درمان‌های طبیعی بسیاری برای خلاص شدن از شر پوست تیره در ناحیه شرمگاهی وجود دارد. در تمام این روش‌ها هدف نهایی روشن شدن این ناحیه، رفع لکه‌ها و تیرگی‌های ناحیه شرمگاهی و بازگشت رنگ این ناحیه به روز اول است. روش‌های موجود شامل درمان‌های خانگی و طبیعی و روش‌های درمانی و تخصصی‌تر می‌شود که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. البته بهتر است حتما در خصوص استفاده از هر‌ یک از این‌ روش‌های سفید کردن ناحیه تناسلی از یک دکتر زنان مشورت بگیرید و ریسک‌های احتمالی را بررسی کنید. ممکن است برخی از این موارد برای برخی از افراد بسته به شرایطی که دارند مضر باشد.

درمان خانگی سفید کردن بیکینی

بهترین روش‌های سفید کردن واژن استفاده از ترکیبات طبیعی و راه‌کارهای خانگی است که معمولا کمترین خطر و آسیب را وارد می‌کنند.

۱. استفاده از لیمو و ماست

ویتامین C موجود در لیمو می‌تواند به روشن شدن پوست کمک‌کند. ترکیب لیمو با ماست می‌تواند به‌عنوان روش خانگی سفید کردن واژن مورداستفاده قراربگیرد. کافی است کمی آب‌لیموی تازه را با دو قاشق ماست مخلوط کرده و به مدت ۱۵ دقیقه روی ناحیه تناسلی تیره شده بگذارید. حتی استفاده از ماست ساده نیز می‌تواند به‌تنهایی به روشن شدن نواحی تیره پوست اطراف ناحیه‌تناسلی زنان کمک‌کند. ترکیب لیمو با ماست می‌تواند به‌عنوان روش خانگی سفید کردن واژن مورد استفاده قراربگیرد.

۲. سفید کردن بیکینی با خمیر آرد

یکی دیگر از گزینه‌های خانگی برای سفید کردن واژن، ترکیب آرد و آب است. خمیر به‌دست‌آمده از این ترکیب می‌تواند به‌مرور موجب روشن شدن نواحی تناسلی زنان شود. باید این روند ۲ تا ۳ بار در هفته تکرار شود تا نتیجه آن مشاهده شود.

۳. ترکیب لیمو و شکر

یک ترکیب دیگری که می‌توان با لیمو برای سفید کردن بیکینی تهیه کرد، ترکیب آن با شکر است. کافی است یک نصف لیموی برش داده‌شده را به شکر آغشته کنید و آن را روی ناحیه تناسلی تیره شده بمالید و سپس با آب ولرم آن را بشویید. به‌مرور این کار می‌تواند به روشن شدن ناحیه تناسلی کمک‌کند.

۴. سفید کردن بیکینی با زردچوبه و ماست

زردچوبه دارای خواص ضدالتهابی و ضدعفونی‌کننده است. همچنین پوست را روشن کرده و التیام می‌بخشد. یک قاشق‌چای‌خوری پودر زردچوبه را بردارید، یک قاشق‌چای‌خوری ماست و دو قاشق‌چای‌خوری آب‌لیمو را به آن اضافه‌کنید. خوب مخلوط کنید و این خمیر را روی ناحیه تناسلی خود بمالید. بگذارید حدود ۲۰ دقیقه بماند و سپس آن را با آب خنک بشویید. این کار را روزانه انجام دهید تا تاثیر آن در سفید کردن واژن را ببینید.

۵. گوجه فرنگی

گوجه‌فرنگی یکی دیگر از درمان‌های رفع تیرگی واژن است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک گوجه‌فرنگی را از وسط نصف کنید. یکی از قطعات را بردارید و روی پوست تیره بمالید. آن را کمی فشار دهید تا آب و پالپ آن آزاد‌شود. بگذارید حدود ۳۰ دقیقه بماند و سپس آن را با آب معمولی بشویید. این روش نیز می‌تواند به‌مرور به سفید کردن واژن کمک‌کند.

۶. سفید کردن بیکینی با توت فرنگی

یکی دیگر از ترکیبات موثر در سفید کردن بیکینی با روش‌های خانگی، استفاده از توت‌فرنگی است. این ترکیب می‌تواند به‌مرور موجب روشن شدن نواحی تیره اندام‌تناسلی زنان شود. کافی است چند توت‌فرنگی له شده را با دو قاشق‌چای‌خوری جوش‌شیرین ترکیب کرده تا یک ترکیب خمیری شکل تشکیل شود. اعمال روزانه این خمیر در نواحی تناسلی می‌تواند به سفید کردن واژن کمک‌کند.

دیگر روش های سفید کردن واژن کدامند؟

تا به اینجا بیشتر روی روش‌های طب سنتی و خانگی و داروهای گیاهی برای رفع تیرگی واژن تمرکز کردیم. در این بخش انتهایی از مطلب سایر روش‌های رفع تیرگی واژن را با هم بررسی می‌کنیم.

۱. سفید کردن واژن با بلیچینگ واژن

علاوه‌بر روش‌های گیاهی و خانگی برای رفع تیرگی واژن، می‌توان از روش‌های تخصصی‌تری نیز به‌منظور سفید کردن واژن استفاده‌کرد. استفاده از این روش‌ها باتوجه‌به علت تیرگی واژن می‌تواند مدنظر قرار بگیرد. این روش‌های درمانی که باید تحت‌نظر دکتر زنان یا توسط انجام شود را تحت عنوان بلیچینگ واژن می‌شناسند.

بلیچینگ واژن یک روش رفع تیرگی با چگالی بالاست که قدرت بالایی در سفید کردن بیکینی دارد. هدف از سفید کردن واژن در این روش، روشن‌کردن و سفیدی بالای ناحیه تناسلی است. در این روش از کرم‌های موضعی سفیدکننده واژن، لایه‌برداری شیمیایی یا از لیزردرمانی باهدف روشن‌کردن و سفید شدن پوست نواحی تیره اندام تناسلی زنان استفاده می‌شود.

۲. رفع تیرگی واژن با دارو

به نقل از ، یکی از روش‌های رفع تیرگی واژن استفاده از دارو است. در این زمینه از یک سری ژل‌ها و کرم‌های سفیدکننده واژن استفاده می‌شود. کرم روشن‌کننده واژن که انواع مختلفی دارد، حاوی ترکیباتی است که می‌توانند به کاهش ملانین و کم‌شدن اثر هایپر پیگمنتاسیون کمک‌کند. ترکیبات شیمیایی و گیاهی در ساخت انواع کرم سفیدکننده واژن استفاده‌شده‌است. برای مثال همان‌طور که پیش‌ازاین هم گفته‌شد برخی از این کرم‌ها حاوی عصاره شیرین‌بیان یا عصاره پیاز قرمز هستند.

۳. سفید کردن واژن با لیزر

یکی از روش‌های موثر برای سفید کردن بیکینی، روش لیزر است. از این‌ روش می‌توان برای روشن‌کردن نواحی واژن و بیکینی استفاده کرد. با این کار رنگ پوست روشن می‌شود و می‌توان لیزرتراپی را به‌عنوان یکی از روش‌های موثر در سفید کردن واژن درنظر‌گرفت.

در این روش نیازی به بیهوشی نیست و درمان حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. نکته مهم این است که برای استفاده از لیزر به‌منظور رفع تیرگی با چگالی بالا، باید برخی موارد را رعایت کرد. برای مثال نباید قبل از لیزر از سولاریوم استفاده شده باشد. در این روش‌ها دوز مناسب پرتو، روی لب‌های داخلی و خارجی واژن و ناحیه فرج تنظیم می‌شود. جلسات درمان با لیزر می‌تواند بسته به میزان تیرگی واژن بین ۱ تا ۳ جلسه به طول بیانجامد. هزینه لیزر روشن‌کننده واژن بسته‌به تعداد جلسات و مواردی ازاین‌دست تعیین‌می‌شود. لیزر می‌تواند سلول‌های ملانوسیت در پوست که تولیدکننده ملانین هستند را تجزیه کرده و به‌این‌ترتیب از تولید ملانین جلوگیری می‌کند. به‌این‌ترتیب پوست بعد از درمان با لیزر سفیدتر و صاف‌تر می‌شود.

۴. سفید کردن واژن با کربوکسی تراپی

یکی دیگر از روش‌های درمانی موثر برای سفید کردن بیکینی، استفاده از روش کربوکسی‌تراپی است. در این روش درمانی که به‌عنوان یکی از روش‌های جوان‌سازی واژن نیز درنظر‌گرفته‌می‌شود، مقادیر کنترل شده‌ای از دی‌اکسیدکربن در اعماق مختلف پوستی تزریق می‌شود. می‌تواند موجب افزایش گردش خون شده و میزان کلاژن‌سازی را افزایش دهد. ازاین‌رو می‌توان از آن برای جوان‌سازی و سفید کردن واژن استفاده‌کرد.

۵. لیفت و جوان سازی واژن با عمل زیبایی واژن

یکی دیگر از درمان‌های زیبایی واژن، است. این روش تهاجمی که به آن جراحی جوان‌سازی واژن نیز گفته می‌شود، شامل چندین عمل جراحی برای بهبود شکل، اندازه و عملکرد ناحیه واژن است. این روش‌ها به بازیابی ساختارهای بافت نرم که در برابر فرایند پیری تسلیم شده‌اند، کمک می‌کند. جوان‌سازی واژن برای آن دسته از زنانی که به دلیل بافت اضافی واژن و تغییر رنگ آن دچار ناراحتی هستند، می‌تواند یک روش مفید محسوب شود. خصوصا تغییر رنگ ناشی از بارداری یا تغییر وزن ناگهانی را می‌توان با استفاده از این‌ روش تا حدودی برطرف کرد. استفاده از روش لیفت و جوان‌سازی واژن با عمل زیبایی واژن روزبه‌روز درحال افزایش است.

دکمه بازگشت به بالا