استان ها

حمایت ۱۷۰۰ استاد حوزه علمیه قم از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب

این امر با صدور بیانیه ای انجام شد؛

برخی از اساتید حوزه عالی کومو و خارج از کشور با صدور بیانیه‌ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند و از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری حمایت کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در متن بیانیه 1700 نفر از اساتید حوزه علمیه قم در محکومیت اغتشاشات اخیر و حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری آمده است:

به نام خدا

مقام معظم رهبری: من به صراحت می گویم که این اتفاقات توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و پیروان آنها طراحی شده است. مسئله اصلی آنها ایران قدرتمند و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این وقایع کاملاً قوی عمل کرده و در آینده با جسارت از هر کجا که لازم باشد پا به میدان خواهد گذاشت.

درود و رحمت خداوند بر روان شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت، به ویژه پیروز حضرت امام خمینی (ره) که به یاری ملتی وارسته اسلام ناب محمدی را به وجود آورد. در سراسر جهان سکولار و جهانی شده و بر اساس اصل مترقی ولایت فقیه در ایران عزیز دینی عدالت محور ایجاد کرد.

چهل سال است که ملت بزرگوار و عزیز ما تنها به یاری خداوند و لطف پنهان امام زمان (عج) راهی مستقل از اراده نظام جهانی سلطه و استکبار را انتخاب کرده اند و امسال نیز. بر اساس عالی ترین اصل مرجعیت دینی، علیرغم همه موانع و مشکلات، توانستند قله های عظمت و افتخار را در همه عرصه های علمی، فرهنگی و سیاسی یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. ملتی که با هدایت فقه متمدن می کوشد دروازه های معنویت را به روی جهان جهانی بگشاید.

معلوم است که دشمن نمی ایستد و مصمم است که وجود این ملت را نابود و خشک کند. چگونه استکبار جهانی با صرف میلیاردها دلار و بسیج همه ظرفیت های مادی و انسانی در این سال ها به اهداف شوم خود برای برچیدن نظام الهی و بازگرداندن ملت بزرگ ایران دست یافته و می کند. دوران ذلت، بردگی و استبداد.

قیام منافقین، تجزیه طلبان و گروهک های جنایتکار پس از شروع انقلاب اسلامی و جنگ وحشیانه با مردم بیگناه این مرز و بوم، قیام 88 و تاکتیک های تحریم و فشار بر معیشت مردم. همه با انگیزه نابودی امت و تجزیه سرزمین توحید و نظام اسلام است.

وجه مشترک این شورش ها همواره ایجاد بهانه های واهی و ساختگی بوده است. همانطور که در آخرین مورد از این توطئه های شیطانی در چند روز گذشته دیدیم. شورشی که از حماقت گروهی سطح پایین و طمع اقتدارگرایان دور افتاده دامن می زند. دشمن ملت را به این توهم کاذب سوق داد که با انگیزه تکمیل کار، تمام هفت چیزی را که در درون خود انباشته کرده بود، آشکار و پی خواهد برد.

دشمن ملت این بار با خشم و خشونت و نفرت و کینه توزی دست به اعمال غیرانسانی خود زد. اگر دشمنان مردم تا دیروز با نظام اسلامی دشمنی داشتند; در فتنه اخیر، خود دین و شریعت اسلامی را هدف قرار دادند. آشکارا فحشا را به نمایش گذاشتند، قرآن ها و مساجد را به آتش کشیدند، به ناموس مردم توهین کردند و سعی کردند آنها را از دین اسلام و شریعت دور کنند و رعب و وحشت در دل مردم ایجاد کردند. اما با همه این شرایط چون خدا با این ملت است، دسیسه آنها نتیجه معکوس داشته است. هر چه فضای داخلی آشوبگران برجسته تر می شد، عزم ملت برای دفع و عقب راندن شورشیان و خنثی کردن توطئه دشمن بیشتر می شد.

حوزه ای که انقلاب کبیر اسلامی از آن سرچشمه گرفت و حوزویان از مراجع عظام تقلید، طلاب و اساتید تا اعیان و طلبه های جوان، همواره در کنار این انقلاب الهی بوده و از آن حمایت کرده اند. به یاری خداوند و در سایه رهنمودهای فقهای زمان حضرت آیت الله العظمی، امام خامنه ای رحمت الله علیه تا رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی از پای نخواهند نشست.

با محکوم کردن اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، بار دیگر از زحمات تمامی نیروهای حافظ امنیت، جان و مال، ناموس و دین مردم اعم از نیروی انتظامی، نظامی و پایگاه تشکر و قدردانی می کنیم. به ارواح پاک بارکفانی که در فتنه اخیر به شهادت رسیدند، درود و درود می فرستیم و برای مجروحان این حوادث آرزوی سلامتی و شفای عاجل داریم.

با صدای بلند و صریح این جمله امام خمینی رحمه الله را تکرار می کنیم: دشمنان ملت به ویژه آمریکای مستکبر بدانند که با هر قیامی در میهن اسلام و در بین امت اسلام شروع می کنند. . در منطقه منفورتر از گذشته و عزم ملت شده و با نفی و نفی عزت منطقه، روحانیت انقلابی را جزم‌تر می‌کنند.

خواست خدا

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا