فرهنگ و هنر

معرفی دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه کمیته مساجد دهه فجر است

حجت الاسلام والمسلمین خداداده در دیدار با نمایندگان نهادها و سازمان های عضو کمیته ستاد مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، مهمترین کار این کمیته را معرفی دستاوردها و دستاوردها عنوان کرد. اهداف انقلاب اسلامی

به گزارش ترندونی، امروز چهارشنبه سوم آذرماه جلسه کمیته مساجد ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده رئیس این کمیته و نمایندگانی نهادها و سازمان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگ و هنر مساجد کشور در سالن اجتماعات ساختمان بهشتی.

حجت الاسلام والمسلمین خداداده در این دیدار برگزاری دهه مبارک فجر امسال را بیش از هر زمان دیگری برای انقلابیون مهم دانست و گفت: اساساً گرامیداشت این ایام نیز افزایش روزافزون است. آگاهي مردم در مسجد و پوشش جغرافيايي مسجد در مناطق حائز اهميت است.

وی با بیان نقش مسجد در تمام ادوار تاریخی انقلاب، تصریح کرد: قرار گرفتن مسجد در محله باید نقطه تکیه گاه مردم برای رفع شبهات و سوالات باشد تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم. خوب به مردم

رئیس ستاد دهه فجر مساجد انقلاب اسلامی افزود: مهمترین نقطه قوت انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال آزادی و استقلال ماست. موضوعی که امروز مورد هدف دشمن قرار گرفته است. همچنین موضوع دیگر حضور فعال زنان در جامعه و نقش این قشر در عرصه های مختلف است که امروزه از الگوهای مناسب و موفق در کشور به شمار می روند.

وی ادامه داد: بیان دستاوردهای نظام برای انقلابیون بسیار مهم است و امروز وظیفه داریم با مواضع و توانمندی های نظام جمهوری اسلامی بیشتر آشنا شویم و در مسیر ارائه الگوهای خوب و اصلاح روند حرکت کنیم. زیرا چنین رویکردی قابل دستیابی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خداداد با تاکید بر اینکه معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و گذاشتن کلیشه‌ها در برنامه‌ریزی فعالیت‌ها منجر به شکل‌گیری نتیجه مطلوب می‌شود، تصریح کرد: وظیفه ما این است که مخاطب را به خوبی درک کنیم. برنامه ریزی منسجم امسال شاهد رونق این فعالیت باشیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام غلامعلی قدیریان گفت: کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور ساماندهی، برنامه ریزی و تسهیل گری تشکیل شد. تأثیرگذاری بر مردم و نهادها و سازمان‌های عضو این کمیته برنامه‌های مشترکی را طراحی و اجرا می‌کنند و مستقلاً در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

دبیر ستاد مرکزی ستاد دهه فجر مساجد انقلاب اسلامی افزود: این کمیته متشکل از معاونت فرهنگی کانون که با مساجد کار می کند، نمایندگان هشت دستگاه را تشکیل می دهد. معاونت فرهنگی و اجتماعی یک بنیاد و مؤسسه خیریه؛ معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری جمعه امام; امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی; معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه؛ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر؛ سازمان بسیج، مساجد و حوزه های سازمان بسیج مظلوم می شود.

وی بیان کرد: این کمیته در پنج اداره شامل ادارات کشوری، استانی، شهری، بخشداری و دهیاری ها فعالیت می کند و امیدواریم با هم افزایی بیشتر نهادها و سازمان های عضو بتوانیم در سحر به عملیات موثر دست یابیم. انقلاب اسلامی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا