برون مرزی

هیلاری کلینتون: فراموش نکنید ممکن است سرنوشت من نصیب جو و کاملا شود

رونالد دونالد ترامپ رقیب سال 2016 افزود: رئیس جمهور فعلی ایالات متحده غیر مسلح است و فراموش نکنید که جو و کمالا می توانند سه میلیون رای دیگر از دست دهند. مثل این برای من اتفاق افتاد.

کلینتون گفت: “ما به چند صدایی احتیاج داریم که ترامپ نمی تواند دزد یا سرقت کند تا بتواند پیروز شود.”

وی افزود: “مردم چهار سال پیش به من گفتند ، ما نمی دانیم چقدر خطرناک بود. ای کاش می توانستیم برگردیم و این کار را انجام دهیم. “یا بدتر از همه ،” من باید رأی می دادم. می بینید ، این انتخابات نمی توانست انتخابی باشد كه من می خواستم و می توانم و می توانستم باشد. “

وزیر خارجه پیشین با اشاره به اینکه وقتی سال 2016 را تصویب کرد ، گفت: “این اتفاق نیفتاد.” وی در انتخابات گفت: دموکرات ها به ترامپ فرصتی می دهند تا ثابت کند که می تواند رئیس جمهور شود.

کلینتون گفت: “من آرزو می کنم دونالد ترامپ رئیس جمهور شود زیرا ایالات متحده به رئیس جمهور بهتری نیاز دارد.”

وی همچنین گفت که کمالا هریس با فراز و نشیب های بسیاری روبرو خواهد شد اما می تواند بر همه آنها غلبه کند. این تیمی است که ملت ما را از پرتگاه بیرون می کشد.

مجلس ملی دموکراتیک ایالات متحده آمریکا سه شنبه شب رسماً نامزد خود ، جو بایدن ، معاون اول رئیس جمهور باراک اوباما را منصوب کرد.

پیش از این ، بایدن سناتور کمالا هریس را به عنوان کاندیدای خود انتخاب می کرد که در صورت پیروزی ، معاون اول وی خواهد بود.

4 نوامبر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده برگزار می شود ، که به دلیل رواج گسترده ویروس در آمریکا با موانع بسیاری روبرو شده است.

دموکرات ها بدون مراجعه به رای گیری به دنبال رأی گیری از طریق پست هستند و ترامپ و جمهوری خواهان با آن مخالف هستند.

310 310

دکمه بازگشت به بالا