سلامت و دانش

یکی از اعضای بیمارستان آیت الله موسوی زنجان درگذشت


آفتاب نیوز:

رئیس کمیته رسانه در دفتر دانشگاه برای پیشگیری و کنترل بیماری کرون در استان زنجان درباره اولین شهید در خدمات درمانی زنجان گفت:

و اسماعیل رحمانی می افزاید: شهید شیخ الجباری در دوم ورداردن سال 1350 به دنیا آمد و کارمند مرکز تخصصی و تخصصی آموزش پزشکی در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان بود.

امروز مردم عزیز استان به منظور کمک به مدافعان سلامت ضمن رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی ، در کنار مدافعان سلامت هستند و آنها را در راه غلبه بر این ویروس همراهی می کنند.

یکی از اعضای بیمارستان آیت الله موسوی زنجان درگذشت

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران زنجان با اشاره به اینکه تلاش مدافعان بهداشت نشان می دهد سلامت و امنیت نعمت های بزرگی است و ما باید از کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند قدردانی کنیم: سلام بر روح جان باختگان این تصادف و بیماری. آنها جان خود را از دست دادند ، به خصوص مدافعان بهداشت ، که جان خود را فدا کردند تا از سلامت مردم دفاع کنند.

علی کاظمی ، در مورد اولین شهید دفاع از سلامت استان زنجان ، نشان می دهد که کارمند مرکز پزشکی حضرت آیت الله موسوی در زنجان ، شهید اسدالله شیخ جابری ، نخستین شهیدی است که از سلامتی خود دفاع کرده و دیروز در جوار شهدا به خاک سپرده شد. با حضور خانواده این شهید عزیز و سایر شهدا امیدواریم که با همکاری کادر پزشکی بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی ضمن عرض تسلیت به جامعه پزشکی در استان ، ضمن آرزوی صبر و شکیبایی به خانواده این شهید بزرگوار و گرامیداشت این شهید بزرگوار در خصوص اولین شهید در خدمات درمانی ، اظهار داشت: اولین آمادگی برای این شهید بزرگوار منفی بود ، اما آزمایش دوم انجام شد. . او آن را مثبت اعلام كرد.

نماینده ولی فقیه در استانداری و استاندار زنجان پس از شهادت اولین مدافع خدمات و سلامت در استان ، پیام مشترک تسلیت به شهادت این مرد عزیز صادر کرد. در بخشی از این نامه آمده است:

خبر غم انگیز از شهادت اولین شهید که از سلامتی استانداری زنجان دفاع می کرد ، شهیدی که جان خود را از دست داد و فداکاری شیر شیخ جابری را به همراه داشت ، موجب غم و اندوه بسیاری شد. این ضرر غم انگیز به ما می آموزد كه كسانی كه هیچ كوششی در خدمت به مردم روی زمین و فدا كردن جان خود به خاطر خدا ندارند ، توسط خداوند نجات خواهند یافت.

شهید اسدالله شیخ جابری نمونه ای از این شهداست که راه مقابله با ویروس شیطانی کرونا را ندادند ، که این روزها بسیاری از عزیزان را به دردسر انداختند و روز و شب در راه خدمت قرار می گیرند تا اینکه سرانجام تماس آسمانی را نپذیرفت. روزهای عزیز ما میهمان مقدسین شد.

در آستانه تولد فرخنده ، ناجی جهان بشری ، حضرت مهدی سلام الله علیها ، شهادت اولین شهید از جامعه بهداشتی درمانی استان را برای خانواده این شهید بزرگوار ، دوستان و همسالانش تبریک و شاهد هستیم. امیدواریم با حمایت مردم و مراقبت ویژه از ائمه معصومین (ع) این بیماری از سراسر جهان برطرف شود و شاهد سلامتی همه انسان ها باشیم.

رئیس جمهور دانشگاه علوم پزشکی زنجان در نامه تسلیت ، شهادت اولین مدافع خدمات درمانی را ابراز کرد. در بخشی از این پیام آمده است: بدون تردید ، نام و یاد شهدای مدافع سلامت ، مانند سایر شهدای ایران اسلامی ، همچنان به مردم این سرزمین کهن ادامه خواهد داد. تسلیت من به خانواده اسدالله شیخ الجبری ، اولین شهید دفاع از سلامتی استان زنجان و به خانواده دانشگاه علوم پزشکی بزرگ زنجان تسلیت می گویم. .

سرانجام ، گزارش خود را با یک شعر زیبا از یک محقق ایرانی و ایرانی خاتمه می دهم ، که این روزها به نفع من نیست: “من عضو یک بدن هستم ، جواهر در ایجاد زیک هستم.” نگران نباشید ، سختی های شما شما را آزار نمی دهد.


این مقاله به وسیله پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین ترندونی هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا