فرهنگ و هنر

روایتی از دیدار با مادر و همسر شهیدان سعادتی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کومو گفت: خانواده های شهدا پس از شهادت به این شهادت افتخار کردند و منتظر ماندند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند.

به گزارش ترندونی، حجت الاسلام حسن هنرمند در دیدار با همسر و مادر شهید سعادتی توضیح داد: مقاومت و ایثار همسران و مادران شهید سعادتی باعث شد تا دلیرمردان ایران اسلامی در مقابل جبهه حق حضور موثر داشته باشند. امروز افتخار می کنید که هم مادر شهید هستید و هم همسر یک شهید.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کومو گفت: چون قربانی شهادت و جهاد شده اید در اجر و ثواب شهدای خود نیز سهیم هستید. به دستور سردار، اگر شهدا در دیوار اول بودند، شما در دیوار دوم هستید. خانواده شهدا پس از شهادت به این شهدا افتخار کردند و منتظر ماندند و نزد خداوند اجر بزرگی دارند.

وی یادآور شد: امروز در نقش مادری فداکار و همسری با عفاف و حجاب نمونه بانوی ایرانی اسلامی هستید. همسران و فرزندان شما حماسه های بزرگی خلق کرده اند که برخی از آنها افسانه های قهرمانی است، اما ما قهرمانان و قهرمانان واقعی داریم که جهان را شگفت زده کرده اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کومو در پایان از سرکار خانم میانداری مادر شهید محمدرضا سعادتی و همسر شهید حسین سعادتی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا