ورزش و تندرستی

دربی تنور فوتبال‌مان را داغ نگه می‌دارد/ امیدوارم قلعه‌نویی از تجربه خود به خوبی استفاده کند

فرامرز ظلی: دربی تنور فوتبال‌مان را داغ نگه می‌دارد/ امیدوارم قلعه‌نویی از تجربه خود به خوبی استفاده کند

پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار پرسپولیس و استقلال صحبت کرد.

فرامرز ظلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ترندونی در خصوص حال و هوای این روزهای خود اظهار داشت: قصد داشتم به مشهد سفر کنم و در حقیقت آنجا زندگی کنیم. در میانه راه همسرم قصد داشت استراحت کند، چشمانش را بست و از دنیا رفت. ساعت چهار صبح این اتفاق افتاد. ناراحتم و متاسف که حتی یک نفر از اهالی ورزش در این روزها سراغ من را نگرفت. من در این مملکت ورزشکار بوده‌ام و حداقل یک فرد کوچک بوده‌ام. من هم روزی می‌روم اما تاریخ ماندنی و خواندنی است. من برگی کوچک هستم اما انتظار داشتم سراغی می‌گرفتند و احوالی می‌پرسیدند.

وی درباره مشاهده فوتبال این روزها افزود: دیدن یار از نزدیک خوش است. فوتبال یار 65 ساله من است که با آن شب و روز زندگی کرده‌ام اما خیلی کم فرصت می‌کنم بازی‌ها را مشاهده کنم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره حضور مربیان خارجی در لیگ امسال عنوان کرد: هر وقت مشکلاتی پیدا می‌شود بالافاصله به کوچه چه کنم وارد می‌شویم. شاید آن‌جا راه حل وجود داشته باشد. ما خودمان دارای سبک هستیم. ایران نامی بزرگ در آسیا است و نمی توان این مساله را کتمان کرد. باید ساختار درست شود و با حضور یکی دو مربی اتفاقی نمی‌افتد. مسوولین باید از حضور پیشکسوتان بیشتر استفاده کنند. شما اگر وارد فدراسیون شوید و دیوارها را نگاه کنید اصلا اثری از پیشکسوتان می‌بینید؟ شیرزاگان، رنجبر، بهزادی و خیلی‌های دیگر باید حفظ شوند. باید از ما که زنده هستیم کمک گرفت.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره حضور قلعه‌نویی در تیم ملی گفت: به نظر من امیر قلعه‌نویی در این شرایط بین مربیان ایرانی بهترین گزینه است. همه مربی‌های ایرانی خوب و به اندازه خود بلد هستند. بحث چه کسی بهتر است مطرح نیست و امیدوارم آقای قلعه‌نویی از تجربه خود به خوبی استفاده کند. این مساله هم البته درمان موقتی است نه اصولی. در این شرایط اما قلعه‌نویی بسیار خوب است.

ظلی درباره دیدار پرسپولیس و استقلال نیز گفت: مردم دربی را واقعا دوست دارند و برای این بازی به ورزشگاه می‌روند. یک سری آبی و یک سری قرمز. همین که مردم خوشحال می‌شوند بسیار اهمیت دارد. دربی امسال هم به نوبه خود حساسیت زیادی دارد. دربی است که تنور فوتبال را داغ نگه می‌دارد و فوتبال‌مان را از لحاظ روحی و روانی هم سرپا می‌کند. امیدوارم همه از دیدن این بازی لذت ببرند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا