فرهنگ و هنر

خاطرات بتول فتحی با ۴۰ هنرمند گویا شد

کتاب گویای «وقتی فرشته‌ها لبخند می‌زنند» در قالب نمایش رادیویی در ایران‌صدا منتشر شد.

به گزارش ترندونی به نقل از روابط عمومی ایران‌صدا، کتاب «وقتی فرشته‌ها لبخند می‌زنند» به قلم فاطمه بگزاده به صورت نمایش رادیویی با تیم ۴۰ نفره در چهار ماه در پایگاه کتاب گویای ایران صدا تولید شد.

این کتاب گویا سرگذشت زنی است از زنان این سرزمین که همپای شیرمردان ایران زمین در سال‌های سخت مبارزه با طاغوت فعالیت کرده و پس از انقلاب اسلامی نیز در بحبوحه‌ی جنگ تحمیلی همراه با اعضای خانواده در جبهه های حق علیه باطل حضور فعال داشته است.

خاطرات بتول فتحی با ۴۰ هنرمند گویا شد

در بخشی از زندگینامه بتول فتحی آمده است:

با شروع انقلاب، پا به پای همسرش در تظاهرات شرکت کرد و نشان داد که از طاغوت بیزار است. با رفتن همسرش به میدان مبارزه، خیلی زود فهمید که باید صبر پیشه کند و اسلحه ی تحمل دست بگیرد. همسر، دایی، برادرشوهر و پدر همگی در جبهه بودند و دامادشان علی محمد احمدایزدی نیز در منطقه حاج عمران شهید شده بود. حال نوبت رسیده بود به پسران نوجوانش رضا و علیرضا که در جبهه باشند.

کتاب گویای «وقتی فرشته ها لبخند می‌زنند» با صدای سودابه آقاجانیان و جمعی از گویندگان و تهیه کنندگی شهرام جهانبازی منتشر شده است که در پایگاه کتاب گویای ایران صدا به نشانی book.iranseda.ir قابل دریافت است.

علاقه‌مندان برای شنیدن این کتاب گویا می توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب هنری

با استفاده از انتخاب دقیق واژگان، تازگی و جذابیتی به نثرم اضافه می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا