عمومی

همه چیز درباره باتری سامسونگ j2

[vc_row][vc_column][vc_column_text]باتری اورجینال سامسونگ j2 دارای ظرفیت 2000 میلی امپر ساعت می باشد که در صورتی که دچار خرابی شود و یا این که عمر مفید ان به پایان برسد کاربر به راحتی می تواند برای تعویض آن اقدام کند، باتری اورجینال j2 دارای ضمانت تعویض 4ماهه می باشد و زمانی که باتری این مدل گوشی به مرور زمان با افت ظرفیت مواجه شد شما می توانید به راحتی باتری اورجینال J2 را خریداری کرده و جایگزین ان نمایید.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد باتری سامسونگ j2 در اختیارتان قرار دهیم پس با ما همراه باشید:

چگونه بدانیم که زمان تعویض باتری سامسونگ j2 رسیده است؟

در زمان خریداری گوشی های همراه، یکی از اولویت های مهمی که کاربران به آن توجه می کنند ظرفیت و میزان عمر مفید باتری است، و همانگونه که می دانید باتری به مرور زمان به دلیل کاهش ظرفیت و عمر مفید کارایی اولیه خود را از دست می دهد و نیاز به تعویض دارند، تخلیه سریع شارژ باتری- نشانه های فیزیکی مانند باد کردن باتری و… از مهم ترین نشانه های فرا رسیدن تعویض باتری سامسونگ j2 می باشد موارد فوق الذکر به این معنا است که عمر مفید باتری به پایان رسیده است.

مشخصات باتری سامسونگ j2

باتری که توسط شرکت سامسونگ برای گوشی j2 در نظر گرفته شده است از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی امپر ساعت می باشد اگرچه این میزان ظرفیت برای گوشی های هوشمند امروزی نمی تواند ظرفیت بالایی به شمار آید اما جوابگوی قابلیت های این مدل گوشی می باشد.

با توجه به ظرفیت اعلام شده باتری گوشی J2 نمی توان این انتظار را از آن داشت که بتواند بیش تاز یک روز دوام بیاورد و لازم است که بدانید در پایان روز به طور قطع شارژ ان به پایان رسیده و باید آن را به شارژر متصل کنید.

اگرچه باتری  j2 دارای طرفیت ومحدودی می باشد اما از ویژگی های مثبت فراوانی نیز برخوردار می باشد که یکی از آن امکان تعویض راحت ان توسط خود کاربر است، به گونه ای  که کاربر می تواند یک باتری اورجینال j2 را تهیه کرده و برای زمان های ضروری  که به پریز و شارژر دسترسی ندارد در صورت پایان یافتن شارژ باتری به راحتی آن را تعویض کند، توجه داشته باشید که در زمان تعویض، باتری اصلی برای آن را تهیه کنید که برای این منظور ما مرکز فونی شاپ را به شما معرفی می کنیم این مرکز سابقه طولانی در زیمنه فروش انواع باتری های اورجینال را دارد و به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه در میان کاربران گوشی های هوشمند شناخته شده می باشد.

برای این که با چگونگی عملکرد و همچنین میزان کارایی باتری 2000 میلی آمپر ساعت j2 بیشتر اشنا شوید با ما همراه باشید

میزان نگهداری شارژ باتری j2

براساس آزمایش مقاومت که در این زمینه انجام شد باتری j2 توانست در حالت آماده به کار در صورتی که دارای تنها یک سیمکارت فعال باشد 67 ساعت دوام بیاورد و اگر دو سیمکات فعال بر روی گوشی قرار گرفته باشد این میزان به 64 ساعت می رسد که با توجه به میزان طرفیت اعلام شده برای این باتری، این مدت زمان خوب می باشد.

همچنین در آزمایش های اختصاصی مشخص گردید که این باتری به مدت 14 ساعت و 51 دقیقه برای مکالمه و 8 ساعت و 58 دقیقه برای وب گردی دوام می آورد.

و براساس آمار به دست امده، مدت زمان برای مشاهده ویدیو 10 ساعت و 35 دقیقه می باشد، البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر از دو سیمکارت بر روی گوشی خود استفاده کنید زمان های اعلام شده کمتر خواهد شد.

در حالت کلی در استفاده نرمال باتری این مدل گوشی می تواند به مدت یک روز نیازهای کاربر را براورده نماید که شامل یک ساعت مکالمه- یک ساعت وبگردی- و یک ساعت تماشای ویدیو می شود و چنانچه بیشتر از میزان های ذکر شده از گوشی استفاده می کنید بهتر است باتری زاپاس و یا شارژر به همراه داشته باشید.

نکته جالب در مورد گوشی های سری جی سامسونگ این است که از دو قابلیت  Power saver و Ultra Power saver  برای صرفه جویی در مصرف انرژی برخوردار می باشند که از طریق آن ها می توان میزان شارژ مصرفی باتری را مدیریت کرد.

برای تهیه انواع باتری موبایل میتوانید به فروشگاه معتبر زیر مراجعه کنید:

https://fonishop.com/

https://janebi.com/

https://www.khasbox.com/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا