حوادث و رویدادها

فرمانده فراجا: باید شکرگزار امنیت و وحدت بین اهل تسنن و شیعه باشیم

فرمانده کل انتظامی کشور امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی مردم دانست و از بزرگان طوایف وریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان خواست که در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی و واقعیت ها را نمایان کنند.

به گزارش ترندونی، سردار احمدرضا  رادان در جمع سران طوایف و ریش سفیدان و معتمدان محلی استان سیستان و بلوچستان، استان سیستان و بلوچستان را یکی از امن‌ترین استان‌ها در کشور دانست و گفت: این امنیت حاصل تلاش، همکاری و هوشیاری مرزنشینان عزیز، مرزبانان، مجموعه انتظامی، سپاه، ارتش و همچنین سایر دستگاه‌ها و مسئولان کشوری است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به امنیت پایدار در سراسر کشور، گفت: باید شکر گزار این امنیت و وحدت بین اهل تسنن و شیعه باشیم که حاصل این همکاری و وحدت دشمن را ناامید کرده و نقشه‌های شومشان به خودشان برگشته است.

رادان گفت: امروز اگر خون شهید اهل سنتی در یک ماموریت ریخته می‌شود نمونه‌ای بی‌نظیر از وحدت است و اگر توطئه‌های دشمنان در کشور همواره ناکام می‌ماند نشان از وحدت و همدلی بین آحاد مردم است.

 فرمانده کل انتظامی کشور امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی بین آحاد مردم دانست و گفت: بزرگان طوایف وریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی کرده و واقعیت ها را نمایان کنند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رادان با اشاره به اینکه سران طوایف بایستی مصلحت اندیشی ودور اندیشی داشته باشند افزود:خوشبختانه وحدت واتحاد مذاهب موجب شده تا دشمن نتواند خدشه‌ای به این مرزو بوم وارد کند.

وی در پایان به پیشرفت های نیروهای مسلح در کشور نسبت به گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس نیازمند بودیم امروزه در منطقه و جهان کشور عزیزمان قدرت دفاعی خوبی به دست آورده و این توان و عظمت نیروهای مسلح، به برکت فرمانده معزز کل قوا روز به روز بیشتر هم می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا