اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

بهترین لپ تاپ ایسوس برای کارهای گرافیکی

اگر به شکل حرفه‌ای در حوزه کارهای گرافیکی و رندرینگ فعالیت می‌کنید، پس قطعا به لپ‌تاپی قدرتمند نیاز خواهید داشت. ما در این مطلب قصد داریم بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و رندرینگ به شما معرفی کنیم. لپ‌تاپ‌هایی که برخی از آن‌ها بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2021 به حساب می‌آیند. خرید سیستم رندرینگ سرعت عملکرد کاری شما را چندین برابر بهتر می کند.

و برخی از آن‌ها جزو بهترین محصولات 2023 محسوب می‌شوند. در انتخاب‌هایی که انجام دادیم سعی کردیم بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی با قیمت مناسب را هم به شما معرفی کنیم. با این حال توجه داشته باشید که چنین لپ‌تاپ‌هایی به واسطه داشتن سخت افزار جدید قیمت بالایی دارند و نمی‌توانید مدل ارزان قیمت در میان آن‌ها پیدا کنید.

اگر معمار و طراح هستید، سعی کردیم بهترین لپ تاپ برای اتوکد را به شما معرفی کنیم. اگر مهندس یا طراح داخلی هستید هم می‌خواهیم بهترین لپ تاپ برای کارهای مهندسی و حتی بهترین لپ تاپ برای کار حسابداری را پیش روی شما قرار دهیم. اگر طراح هستید هم قصد داریم بهترین لپ تاپ برای نقاشی دیجیتال، بهترین لپ تاپ ها برای فتوشاپ و بهترین لپ تاپ برای طراحی را به شما معرفی کنیم تا هر چه سریع‌تر بتوانید کارهای خود را پیش ببرید.

اگر دانشجوی انیمیشن هستید یا در این حوزه فعالیت می‌کنید قطعا به دنبال بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی و بهترین لپ تاپ برای رندرینگ می‌گردید. ما در این مطلب برای شما هم لپ تا مناسبی خواهیم داشت. در آخر هم اگر فیلم‌ساز هستید یا به دنبال لپ‌تاپی برای تدوین ویدئو می‌خواهید باید به دنبال و بهترین لپ تاپ برای پریمیر باشید.

پیش از خرید لپ تاپ از ویترین نوت بوک فروشگاه تکنولایف هم دیدن کنید:

بهترین لپ تاپ های ایسوس برای گرافیست‌ها

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook Pro مدل UX8402ZE

یکی از بهترین لپ تاپ‌های ایسوس که می‌تواند کاربردهای زیادی برای انجام کارهای گرافیکی داشته باشد، بدون تردید نام دارد.

صفحه نمایش 14 اینچ
پردازنده Intel Core i7 12700H
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX3050Ti
حافظه رم 16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت
باتری 76 وات ساعت

همانطور که می‌دانید، کمپانی ایسوس موفق شده است در تولید لپ تاپ‌های قدرتمند از خود توانمندی بسیار زیادی نشان دهد. این دستگاه قدرت مثال‌زدنی دارد و باید آن را به یکی از بهترین دستگاه‌هایی تشبیه کرد که جذابیت منحصر به فرد آن در زمینه طراحی، زبان زد خاص و عام است. خرید سیستم رندرینگ باید با مشورت و بررسی انجام گیرد.

وزن این لپ تاپ قدرتمند ایسوس معادل 1.7 کیلوگرم بوده و کاربران می‌توانند آن را به سادگی حمل کنند. در صورتی که زیبایی لپ تاپ برای شما اهمیت دارد، توصیه می‌کنیم این دستگاه را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود برای خرید مدنظر قرار دهید.

سخت افزار لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook Pro مدل UX8402ZE

قدرت لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook Pro مدل UX8402ZE را باید بی‌نظیر توصیف کرد و این مسئله را مدیون قرارگیری پردازنده اصلی اینتل core i7 از سری 12700H است. یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه را باید حافظه کش قدرتمند آن عنوان کرد که معادل 24 مگابایت بوده و از دیگر ویژگی‌های آن باید به فرکانس پردازنده 2.3 الی 4.7 گیگاهرتز اشاره کرد. فراموش نکنید که این دستگاه مجهز به 14 هسته حقیقی بوده و در کنار آن شاهد 20 هسته مجازی خواهید بود.

یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی هوشمندی را باید مجهز بودن به حافظه رم قدرتمند عنوان کرد. لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook Pro مدل UX8402ZE مجهز به حافظه رم 16 گیگابایت از نوع LPDDR5 6400MHz است، اما متاسفانه خبری از قابلیت ارتقا نیست. در حقیقت شما باید تا زمانی که این دستگاه را در اختیار دارید از حافظه رم 16 گیگابایت آن استفاده کنید. البته حافظه رم پیش فرض 16 گیگابایت دستگاه را باید قبول عنوان کرد و می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

ویژگی‌های لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook Pro مدل UX8402ZE

در بخش جلوی این دستگاه نمایشگر 14.5 اینچ اولد با وضوح 2880×1864 پیکسل قرار گرفته و باید بدانید که از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند؛ این مشخصات فنی به گونه‌ای است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook Pro مدل UX8402ZE را می‌توان سنسور تشخیص چهره معرفی کرد که البته خبری از حسگر اثر انگشت در دستگاه نیست.

انرژی این لپ تاپ توسط باتری 4 سلولی 76 وات ساعت تامین می‌شود و مدت زمان ماندگاری شارژ آن برابر با 4 الی 7 ساعت است. در صورتی که قصد خرید یکی از بهترین لپ تاپ‌های ایسوس مناسب برای کارهای گرافیکی را دارید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Zenbook Pro مدل UX8402ZE را مدنظر قرار دهید که می‌تواند کاربردهای زیادی داشته باشد.

جهت ، از این صفحه در پلازادیجیتال بازدید نمایید.

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های قدرتمند ایسوس که می‌تواند به عنوان بهترین لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی هم شناخته شود، نام دارد.

صفحه نمایش 14 اینچ
پردازنده AMD Phoenix Ryzen 9 7940HS
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4070
حافظه رم 32 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت
باتری 76 وات ساعت

یکی از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ را باید طراحی منحصر به فرد آن عنوان کرد که به راحتی می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند. در صورتی که قصد دارید این لپ تاپ را با خود حمل کنید، باید بدانید وزن 1.7 کیلوگرمی آن می‌تواند برای شما یک امتیاز بسیار عالی باشد. همانطور که می‌دانید، وضعیت ایده‌آل وزن دستگاه می‌تواند یکی از امتیازهای مهم آن به حساب آید، چرا که باعث می‌شود حمل و نقل لپ تاپ برای کاربران ساده‌تر شود.

این دستگاه در کنار تمام قابلیت‌های ذکرشده، مجهز به 8 هسته حقیقی در کنار 16 هسته مجازی است که باعث می‌شود کاربران بتوانند از دستگاه به خوبی استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ را باید مصرف برق پردازنده آن عنوان کرد که معادل 54 وات بوده و ارزش بسیار زیادی دارد.

از طرف دیگر، این لپ تاپ قدرتمند ایسوس که گزینه‌ای ایده‌آل برای کارهای گرافیکی است، مجهز به 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD بوده که کاربران می‌توانند از آن برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که هاردهای SSD می‌توانند سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات را فراهم کنند.

برای مشاهده لیست ، از این صفحه در پلازادیجیتال بازدید نمایید.

یکی دیگر از لپ تاپ‌های قدرتمند تولید شده از سوی کمپانی تایوانی ایسوس که می‌تواند برای انجام کارهای گرافیکی کاربرد زیادی داشته باشد، نام دارد. این لپ تاپ قدرتمند کمپانی ایسوس با وزن 2.2 کیلوگرم همراه بوده و جنس بدنه آن از فلز آلومینیوم و پلاستیک است.

صفحه نمایش 15.6 اینچ
پردازنده AMD Phoenix Ryzen 9 7940HS
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4070
حافظه رم  16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی داخلی  1 ترابایت
باتری 90 وات ساعت

همانطور که مشخص است، این لپ تاپ وزنی ایده‌آل دارد و کاربران می‌توانند از آن برای حمل و استفاده در محیط‌های مختلف به خوبی بهره‌مند شوند. یکی دیگر از بخش‌های مهم لپ تاپ را باید طراحی منحصر به فرد آن دانست که به سادگی می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.

برای ، این صفحه را در پلازادیجیتال مشاهده نمایید.

این نمایشگر از نرخ تازه سازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. البته نسبت ابعاد تصویر برابر با 16:9 بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند شرایطی ایده‌آل را برای خود رقم بزنند. انرژی دستگاه توسط باتری 4 سلولی 90 وات ساعت تامین می‌شود. همچنین مدت زمان ماندگاری شارژ دستگاه معادل 2 الی 4 ساعت بوده که یکی از ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس به حساب می‌آید. توجه داشته باشید که مدت زمان حقیقی ماندگاری شارژ به میزان فشار وارد شده از سوی شما به لپ تاپ بستگی دارد. در صورتی که قصد دارید این دستگاه را خریداری کنید، باید بدانید که امکان خرید آن از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط فراهم است.

را می‌توان به عنوان یکی دیگر از لپ تاپ های ایسوس مناسب برای کارهای گرافیکی معرفی کرد که قدرت بسیار زیادی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. وزن این لپ تاپ معادل 2.2 کیلوگرم بوده و جنس بدنه آن هم از پلاستیک است.

صفحه نمایش 15.6 اینچ
پردازنده Intel Core i9 13900H
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4050
حافظه رم 16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت SSD
باتری  90 وات ساعت

ظاهر و طراحی زیبا را باید به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه به حساب آورد که بسیار ارزشمند است.  در صورتی که حمل و نقل ساده و آسان لپ تاپ برای شما اهمیت دارد، باید بدانید که این دستگاه به عنوان یکی از گزینه‌های ایده‌آل در دسترس شما قرار دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ قدرتمند کمپانی تایوانی ایسوس را باید مجهز بودن به حافظه رم پیش فرض 16 گیگابایت عنوان کرد. توجه داشته باشید که نوع این حافظه رم، DDR4 3200MHz بوده و امکان ارتقا آن به 64 گیگابایت فراهم است.

در حقیقت شما می‌توانید این دستگاه را به 64 گیگابایت ارتقا دهید تا بتوانید از دستگاه برای طولانی مدت استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه که در کنار حافظه رم اهمیت دارد، می‌توان به حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایت SSD اشاره کرد که باعث می‌شود سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات را تجربه کنید.

از طرف دیگر، این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 144 هرتز پشتیبانی کرده و باید آن را به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب آورد. انرژی این لپ تاپ قدرتمند ایسوس توسط باتری 4 سلولی 90 وات ساعت تامین شده و جالب است بدانید که مدت زمان ماندگاری شارژ آن معادل 4 الی 7 ساعت خواهد بود.

در صورتی که قصد دارید یک لپ تاپ با باتری قدرتمند خریداری کنید، بدون تردید این دستگاه می‌تواند برای شما به عنوان یک امتیاز ویژه به حساب آید. شما می‌توانید این لپ تاپ را به سادگی از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

را باید به عنوان یکی از گران قیمت‌ترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس معرفی کرد. قیمت نجومی این دستگاه به خوبی بیانگر قدرت سخت افزاری محصول بوده که باعث می‌شود رضایت کاربران را جلب کند.

صفحه نمایش 18 اینچ
پردازنده Intel Core i9 13980HX
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4090
حافظه رم 32 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت SSD
باتری 90 وات ساعت

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به وزن نسبتا بالای 3.1 کیلوگرمی آن اشاره کرد که در مقایسه با سایر لپ تاپ‌ها، سنگین‌تر بوده که البته به دلیل مشخصات فنی فوق‌العاده قدرتمند آن است. از طرف دیگر، جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم و پلاستیک است؛ این جنس بدنه در کنار طراحی جذاب دستگاه سبب شده تا در نگاه نخست، توجه کاربران زیادی به آن جلب شود.

همچنین ما شاهد 24 هسته حقیقی و 32 هسته مجازی خواهیم بود که باعث می‌شود قدرت بی‌نظیر دستگاه به همگان اثبات شود. بد نیست بدانید که این لپ تاپ قدرتمند ایسوس مصرف برق پردازنده‌ای معادل 55 وات دارد؛ این نشان می‌دهد دستگاه در زمینه مصرف انرژی، بهینه‌سازی شده است.

حافظه رم را باید یکی از مهم‌ترین بخش‌های دستگاه دانست که می‌تواند سرعت قابل قبولی را برای دستگاه رقم بزند. این لپ تاپ مجهز به حافظه رم پیش فرض 32 گیگابایت بوده که از نوع DDR5 4800MHz است. شما می‌توانید در صورت نیاز، حافظه رم این دستگاه را به 64 گیگابایت افزایش دهید؛ توجه داشته باشید که حافظه رم بالای دستگاه باعث می‌شود شما بتوانید در سال‌های طولانی هم از دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

از دیگر مزایای این لپ تاپ ایسوس باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت SSD آن اشاره کنیم. این لپ تاپ با فضای ذخیره‌سازی ذکرشده از نوع SSD می‌تواند سرعت بالا در صدور دستورها را رقم بزند و جالب است بدانید که امکان ارتقا یا سفارشی سازی آن در طولانی مدت برای کاربران امکان‌پذیر است؛ این مورد را باید از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب آورد.

 

دکمه بازگشت به بالا