استان ها

فراهم شدن فرصتی برای حضور یک تیم والیبال از ارومیه در لیگ برتر

ترندونی/آذربایجان غربی رئیس سازمان لیگ برتر والیبال گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که در والیبال ارومیه وجود دارد یک فرصت دیگر برای حضور یک تیم والیبال از ارومیه در لیگ برتر والیبال فراهم شده است.

محسن ترابی ۲۰ تیرماه در حاشیه بازی های والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور در ارومیه با اشاره به اینکه ارومیه شهری است که از گذشته به والیبال علاقه مندان زیادی داشته و تیم ملی والیبال را تغذیه کرده است، اظهار کرد: حضور ارومیه یا هر تیم دیگر در لیگ بواسطه سهمیه ای که دارد یا خرید امتیاز سهمیه است ، ارومیه سال قبل سهمیه خود را از دست داد لذا برای حضور در لیگ باید امتیازی خریداری کند اما متاسفانه با وجود اولویت و فرصتی های که برای خرید به ارومیه داده بودیم تاکنون اقدامی از سمت ارومیه برای خرید سهمیه صورت نگرفته است.

ترابی خاطر نشان کرد: استعداد یابی ورزش باید از مدارس و توسط افراد مجرب انجام شود.

رئیس سازمان لیگ برتر والیبال با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور در ارومیه یاد آور شد: فدراسیون والیبال نگاهی حمایتی به تمام سطوح والیبال، قشرهای  و ارگان های مختلف دارد و نقش فدراسیون والیبال قرار دادن افراد متخصص در اختیار ارگان های مختلف است.

ترابی خاطرنشان کرد: در دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور ۳۲ تیم از استان های مختلف در قالب ۸ گروه، ۴ تیمی حضور داشتند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات اینچنینی موجب ایجاد نشاط،  ایجاد ارتباط فرهنگیان با همدیگر و اثر اجتماعی مثبت خواهد شد که قطعا بر دانش آموزان نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا