اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

هزینه کاشت موی طبعی برای زنان

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

همانطور که می‌دانید کاشت مو به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی شناخته می‌شود و بیمه هزینه‌ آن را به عهده نمی‌گیرد. به همین دلیل تمامی افرادی که می‌خواهند عمل کاشت مو را انجام دهند، هزینه‌ها را بزرگترین مانع پیش روی خود می‌بینند. عوامل بسیاری هزینه‌ کاشت مو را تعیین می‌کنند. این عوامل عبارتند از:

روش انتخابی کاشت مو

قطعا یکی از تعیین‌کننده‌ترین عواملی که روی هزینه کاشت مو تاثیر می‌گذارد، تکنیک کاشت مو است. برای انجام برخی روش‌ها ربه دستگاه‌های خاص و تجربه‌ بالای متخصص نیاز است و برخی روش‌ها مانند نیازی به تجهیزات فوق پیشرفته‌ای ندارد. تمامی این موارد باعث می‌شود که هزینه‌های پرداختی برای روش‌های کاشت مو متغیر باشد. جهت اطلاع بیشتر از کاشت مو برای زنان روی لینک کلیک کنید.

میزان مهارت و تجربه جراح

از مهم‌ترین نکاتی که باید برای عمل کاشت مو در نظر بگیرید، میزان تبحر و مهارت دکتر جراح است. زیرا عمل کاشت مو از حساسیت بالایی برخوردار است و اگر پزشک از تجربه کافی برخوردار نباشد، هرچقدر هم ابزارهای حرفه‌ای و به‌روز دنیا را در اختیار داشته باشد، باز هم نمی‌تواند نتیجه مطلوبی را به دست آورد.

تجهیزات کلینیک کاشت مو

تعرفه‌هایی که کلینیک‌ها برای هزینه‌ کاشت مو در نظر می‌گیرند بسیار متفاوت است که اکثرا این هزینه‌ها بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهند، تعیین می‌شود. برخی کلینیک ها با در اختیار داشتن ابزارها و تجهیزات مدرن نه تنها موجب راحتی کاشت مو برای پرسنل خود شده، بلکه میزان رضایتمندی مراجعین و را بهتر می کنند. داشتن تجهیزات بروز هزینه بر بوده و در نتیجه هزینه نهایی کاشت مو را افزایش می دهد

تعداد گرافت‌های کاشته شده

هرچقدر وسعت نواحی طاس بیشتر باشد، طبیعتا به گرافت‌های بیشتری برای کاشت نیاز است؛ همچنین میزان طاسی می‌تواند مدت زمان عمل را افزایش دهد که در نهایت باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود. تعداد گرافت کاشته شده از مهمترین عوامل تعیین هزینه کاشت مو می باشد.

نوع بانک مو

اگر در قسمت بانک مو، موها از تراکم نسبتا خوبی برخوردار باشد، متخصص می‌تواند به راحتی گرافت‌های مورد نیاز خود را استخراج کند و بدون هیچ چالشی آن‌ها را در جای مناسب و تعیین شده قرار دهد. اما اگر وضعیت بانک مو مساعد نباشد، قطعا جراح با چالش‌های فراوانی مواجه خواهد شد تا بدون کمترین آسیب ممکن، گرافت‌ها را برداشت و کاشت کند. در این صورت، زمان عمل را بالا می‌برد و باعث می‌شود که هزینه‌های مربوط به عمل افزایش پیدا کند.

همچنین در صورتی که متقاضی کاشت مو از بانک موی قوی برخوردار نباشد، ممکن است به درخواست او از ناحیه زیر ریش نیز برای برداشت گرافت اقدام کرد که این روش چون نیازمند تخصص و تجربه بیشتری است در نتیجه هزینه نهایی کاشت مو را افزایش می دهد.

هزینه کاشت مو در روش های مختلف

آگاهی پیش نیاز مهم‌ترین قدم‌هایی است در زندگی بر‌می‌دارید، کاشت مو یکی از این قدم‌های مهم است. اگر می‌خواهید بهترین نتایج ممکن را از عمل کاشت موی خود کسب کنید، باید به خوبی تکنیک‌های کاشت مو را بشناسید. روش کاشت مو یکی از اصلی‌ترین عواملی است که روی هزینه کاشت مو تاثیر می‌گذارد.

# روش کاشت مو هزینه (میلیون تومان)
۱ روش FUE ۱۲ تا ۱۵
۲ روش SFUE و SFUEplus ۲۰ تا ۳۰
۳ روش MICRO FIT ۱۵ تا ۲۰
۴ روش میکروگرافت ۱۵ تا ۲۰
۵ روش ترکیبی و سوپرترکیبی ۱۲ تا ۱۵
۶ روش SUT ۱۲ تا ۱۵
۷ روش DHI ۲۵ تا ۳۰
۸ روش Sapphire FUE ۵۰ تا ۶۵
۹ روش ARTAS ۳۰۰ تا ۳۵۰

هزینه کاشت مو به روش FUE

از دیگر کاربردهایی که این روش دارد ، سیبیل و ابرو است. ابزارهایی که در این تکنیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، معمولا سوراخ‌هایی را با قطر 1 میلی‌متر ایجاد می‌کنند، به همین دلیل می‌توان از این ابزارها برای نیز استفاده کرد.

هزینه کاشت مو به روش FUE با در نظر گرفتن تمامی عوامل تعیین‌کننده، حدودا ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

هزینه کاشت مو به روش Super FUE

اساس کار این روش دقیقا شبیه روش FUE است، ولی با این تفاوت که تمامی مراحل با استفاده از دستگاه‌های هوشمند و به‌روز دنیا انجام می‌شود. طبیعتا استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای هوشمند و درجه یک بسیاری از مشکلات و خطاها را از بین می‌برد و عمل را به بهترین نحو انجام می‌دهد. جالب است بدانید که ، به عنوان یکی از پربازده‌ترین روش‌های کاشت مو شناخته می‌شود، اما صرفا استفاده از تجهیزات به‌روز نمی‌تواند تضمین مناسبی برای کیفیت بالای عمل باشد، چون کار کردن با این دستگاه‌ها نیازمند سال‌ها تجربه، تخصص و مهارت است.

به طور کلی این روش کاشت مو برای تمامی افرادی که قصد انجام این عمل را دارند، امکان‌پذیر است؛ اما به برخی افراد توصیه می‌شود که حتما از این روش استفاده کنند. افرادی که پوست سر سفتی دارند، این سفتی گاهی ممکن است ژنتیکی باشد یا به دلیل ورزش‌های سنگینی باشد که فرد انجام داده است. در برخی مواقع تجربه کاشت مو در گذشته هم می‌تواند باعث سفتی پوست سر شود.

هزینه کاشت مو در روش Super FUE با در نظر گرفتن عوامل تعیین‌کننده حدودا ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است.

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

یکی از مهمترین مزیت‌های روش میکروگرافت پایین بودن درصد خطای انسانی هنگام برداشت است، چون تمامی مراحل با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مخصوص انجام می‌شود. در این روش مراحل جراحی با سرعت نسبتا خوبی پیش می‌رود و هیچگونه برش یا زخمی ایجاد نمی‌شود. این روش کاشت مو از دقت بسیار بالایی برخوردار است. در امکان برداشت تار مو بدون هیچگونه آسیب به بافت پوستی وجود دارد.

ایمپلنتر و میکروموتورهایی که در این روش برای برداشت گرافت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاملا اتوماتیک و برای هر مدل برداشت گرافت قابل تنظیم می باشند. به همین دلیل است که در این روش امکان خارج کردن هر نوع گرافت مویی وجود دارد که در نهایت باعث می‌شود نتیجه نهایی بسیار طبیعی باشد.

هزینه کاشت مو در این روش به عوامل متعددی بستگی دارد، اما به طور تقریبی می‌توان حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان را برای این روش در نظر گرفت.

هزینه کاشت مو به روش Micro FIT

این روش بر پایه روش FIT انجام می‌شود، اما با این تفاوت که در روش Micro FIT، از دستگاه‌های بسیار دقیقی استفاده می‌کنند. در این تکنیک، فولیکول‌ها مو به صورت تک عددی و مجزا از یکدیگر برداشت می‌شوند. تنها تفاوت این روش با روش قبلی در ابزارهایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. در روش میکرو اف آی تی از ایمپلنترهای مینیاتوری استفاده می‌کنند. این ابزار سوراخ‌هایی را با اندازه‌های مختلف 0.6 تا 0.9 میلی متر ایجاد می‌کند و دیگر نیازی به ابزارهای مختلف برای برداشت فولیکول‌ها نیست. تکنیکی ایمن و کم تهاجمی است، چون سوراخ‌ها بسیار ریز و با عمق مناسب ایجاد می‌شوند. در این روش هیچگونه زخم، برش و خونریزی اتفاق نمی‌افتد و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد؛ بنابراین فرد می‌تواند بعد از عمل به فعالیت روزمره خود بپردازد.

هزینه کاشت مو به روش میکرو اف آی تی، ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان را در برمی‌گیرد که با توجه به شرایط متفاوت هر شخص، این رقم تغییر می‌کند.

هزینه کاشت مو به روش DHI

هزینه کاشت مو در روش DHI با در نظر گرفتن عوامل تعیین کننده حدودا ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان است.

هزینه کاشت مو به روش SUT

در که به ادعای برخی کلینیک های کاشت مو جدیدترین روش کاشت مو حال حاضر ایران می باشد، برداشت مو توسط دستگاه انجام می شود. این دستگاه سرعت عمل بیشتری نسبت به دست انسان و برداشت فولیکولی (روش FIT) دارد، لذا نسبت به روش FIT کمتر می باشد. در روش FIT اگر تعداد بیشتر از 2500 گرافت مو برای کاشت نیاز باشد، تکمیل عمل 2 روزه خواهد بود. این افزایش روز با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

هزینه کاشت مو به روش SUT بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان می باشد.

منبع : ابران بیوتی

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا