جامعه و خانواده

سرمان در دنیا بالاست/ اراده حل مشکلات در دولت جدید وجود دارد

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه در دنیای امروز سرمان را بالا می گیریم و روی پای خود می ایستیم، گفت: البته مشکلاتی در اقتصاد وجود دارد و … اراده برخورد در دولت جدید نمایان است.

به گزارش ترندونی، سردار حسین اشتری در دومین یادواره سران فرماندهی انتظامی تهران و بیش از 1500 شهید که امروز در تالار سلطنتی هتل اسپیناس تهران برگزار شد، اظهار کرد: است. البته هر روز از آن شهدا و ایثارگران عزیز ماست و راز پیروزی انقلاب اسلامی شهدا هستند و در همه عرصه ها این شهدا هستند که ما را به پیروزی رساندند.

وی با ادعای اینکه شهدا پایه ها و ریشه های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند، گفت: ثمره خون شهدا بود که امروز درخت تنومند انقلاب اسلامی را می بینیم که نمی توان آن را تکان داد و هیچ تهدیدی نمی کند. باد “.

سردار اشتری تعداد شهدای نیروی انتظامی را بیش از 14 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 8000 نفر از این عزیزان در دوران دفاع مقدس و حدود 6000 نفر دیگر در عملیات های پس از جنگ و برقراری نظم و امنیت به شهادت رسیدند و جان خود را فدای امنیت ملی و اسلامی کردند. . همچنین بیش از 20 هزار جانباز و 2000 آزاده در نیروی انتظامی حضور دارند که برای ما افتخار است.

وی با بیان اینکه حفظ یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: این را بدانید که شهدا به ما نیازی ندارند، سلامت و امنیت بیشتری خواهیم داشت، از خطرات اجتماعی در امان خواهیم بود، این به نفع و افتخار ماست. برای حفظ یاد و خاطره شهدا

فرمانده کل کشور با تاکید بر اینکه ما در قبال شهدا و خانواده شهدا وظیفه داریم، گفت: باید در حد توان به این بستگان خدمت کنیم.

وی ادامه داد: امروز به نفع فرهنگ شهدا در مقابل استکبار و ظلم جهانی ایستاده ایم. امروز عوامل ما در سراسر کشور از مرز صفر تا دل کویر هستند. شهرها برای تامین امنیت و حفظ جان و مال مردم هستند و پای جانشان ایستاده اند و حتی شکنجه می شوند که برای خانواده این عزیزان و ما بسیار سخت است اما نشان می دهد چقدر سخت است. برای تامین امنیت و صلح.

سردار اشتری با تشریح امنیت و آرامش امروز شهدا، رزمندگان اسلام و افسران نیروی انتظامی گفت: امروز دانشمندان ما شهدا را در عرصه های مختلف از صنایع دفاعی گرفته تا دانش پزشکی در هر کجا که هستند پرورش داده اند. “. موفقیت دانشمندان ما با الگوبرداری از فرهنگ غرب تعیین نمی شود، بلکه با الگوبرداری از شهدا مشخص می شود.

رهبر کشور افزود: دانشمندان هسته‌ای ما که برخی از آنها جوان‌تر از سن انقلاب هستند، به عشق شهدا و فرهنگ ایثارگری، در صنعت هسته‌ای چنین افتخار بزرگی را ایجاد کرده‌اند. در حوزه دارو و تولید واکسن کووید 19، اگر امروز با وجود همه مشکلات و سنگ اندازی ها به استقلال و خودمختاری دست یافته ایم، می بینیم که این اقدام توسط دانشمندانی صورت گرفته که یا بازمانده های دوران مقدس هستند. دفاع یا روحیه دفاع مقدس داشته باشد. پس بدانید که این فرهنگ همیشه می تواند برای ما موفقیت آمیز باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی مشکل را درک کرده اند، گفت: به همین دلیل تلاش می کنند و تمام تلاش خود را می کنند تا ما را از این مسیر منحرف کنند و افکار ما را به سمت دیگری سوق دهند. رسانه های استکباری تلاش می کنند مردم را از راه امام و رهبری که همان راه شهدا است منحرف کنند.

سردار اشتری با اشاره به دستور فرمانده معظم انقلاب مبنی بر لزوم جهاد خاطرنشان کرد: دنیای تبیین و روشنگری به این معناست که همه باید کمک کنیم و راهی را که شهدای گرانقدر طی کرده اند حفظ کنیم و ارزش های خود را حفظ کنیم. انقلاب ‘.

او گفت: «امروز، بسیاری از جهان روی متوقف کردن ما و کار بر ضد نظام متمرکز شده اند.» این در دولت جدید وجود خواهد داشت.

اشتری با تاکید بر اینکه ایران امروز روی پای خود ایستاده است، گفت: امروز جمهوری اسلامی به قدرتی تبدیل شده است که هر اتفاقی که در منطقه می افتد باید دیدگاه مردم ایران و دولت ایران را بداند. در دنیای امروز ما به خود افتخار می کنیم.

وی همچنین به تهاجم نظامی روسیه علیه اوکراین اشاره کرد و بدون نام بردن از طرف های درگیری گفت: آمریکایی ها امروز در حال افول هستند. اتفاقی که در منطقه افتاد نشان داد که چگونه کشوری که به طور کامل از منافع آمریکا حمایت می کرد در چنین شرایطی توسط آمریکایی ها تنها ماند.

فرمانده کل ارتش در پایان با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در خصوص جنگ گفت: هیچ سیاستمداری در دنیا نتوانسته اظهارات و تحلیل خود را از حوادث اوکراین ارائه دهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا