عمومیکسب و کار ایرانی برتر

فروش اقساطی تیبا 60 ماهه

با فروش اقساطی سايپا بیشتر آشنا شوید

امروزه خرید خودرو یکی از نیازهای اصلی همه انسان­هاست اما تهیه مبلغ کافی برای این کار به یکی از چالش­های مهم تبدیل شده­ است. فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۱ یکی از بهترین و محبوب­ترین طرح ­ها می­باشد که هر ایرانی را قادر به خرید خودرو می­کند. شما می­توانید با خرید سايپا قسطی، مبلغ قسط­های ماهانه را خود تعیین کرده و طی مدت دلخواه صاحب یک خودروی ایرانی شوید. در ادامه بیشتر به مبحث فروش اقساطی محصولات سایپا پرداخته شده­است بنابراین توصیه می­کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

فروش اقساطی سایپا شامل چه ماشین ­هایی می­شود؟

اگر قصد خرید ماشین قسطی را دارید و میخواهید در طرح خرید اقساطی سايپا شرکت کنید، باید بگوییم که این امکان توسط لیزینگ کیان خودرو فراهم شده­ است. از جمله خودروهایی که شامل فروش سايپا اقساطی می­شوند، می­توان به پراید، تیبا، ساینا، کوییک و شاهین اشاره کرد. در ادامه جزئیات مربوط به خرید قسطی سايپا ذکر شده­است.

مراکز فروش اقساطی تیبا در جهت آسان‌تر کردن امر خرید و رفع نیاز مشتریان این خودرو را با شرایط اقساطی به فروش می‌رسانند. کسانی که قصد خرید تیبا را دارند می‌بایستی درصدی از قیمت را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده بدهند و مابقی را در اقساطی تا سقف سی ماه بپردازند. اگر چنانچه قصد استفاده از شرایط فروش اقساطی تیبا صندوقدار را دارید، با مراجعه کردن به مراکز و همراه داشتن دسته چک و پرینت از ماه‌های اخیر حسابتان و جواب کسب و یا فیش حقوقی در صورت دارابودن و مستندات محل سکونت خود را به شرکت فروشنده ارائه دهید. اگر شما قصد خرید اقساطی تیبا را از مراکز فروش اقساطی تیبا داشته باشید، در همان لحظه‌ای که شما پیش پرداخت را به مرکز فروش می‌پردازید، خودرو را به صورت آنی می‌توانید تحویل بگیرید.

 شرایط فروش اقساطی تیبا

  1. پرداخت تقریباً نصف قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت برای استفاده از شرایط فروش اقساطی تیبا
  2. باقیمانده مبلغ خرید اقساطی تیبا به صورت اقساطی تا سقف ۳۰ ما از شما دریافت خواهد شد.
  3. شرکت فروشنده موظف است سند خودرو را در هنگام فروش اقساطی تیبا صندوقدار به نام خریدار بزند، اما در عوض تا زمان پرداخت تمام مبلغ خودرو سند در رهن شرکت می‌باشد.
  4. یکی از شرایط فروش اقساطی تیبا این است که شرکت فروشنده تعهدنامه‌ای از خریدار می‌گیرد که تا مدت معین شده خریدار نمی‌تواند سند خودرو را به نام فرد دیگری بزند.
  5. داشتن دسته چک معتبر برای استفاده از شرایط فروش اقساطی تیبا صندوقدار
  6. خریدار باید مدارک شغلی و فیش حقوقی را به شرکت ارائه دهد، تا شرکت اطمینان حاصل کند که خریدار از پس پرداخت اقساط خودرو برمی‌آید. این نیز یکی از شرایط فروش اقساطی تیبا می‌باشد.
  7. شما باید مدارک و مستندات محل سکونت خود را نیز به شرکت ارائه دهید.

فروش اقساطی تیبا با شرایطی متناسب با خواست مشتری

درست است که شرکت های زیادی در زمینه فروش اقساطی تیبا‌ 2 و تیبا صندوقدار فعالیت میکنند اما این موضوع که کدام شرکت انعطاف پذیری بیشتری را برای فروش محصولات خو در نظر گرفته است از اهمیت زیادی برخوردار میباشد و شرکت هایی که منعطف تر باشند در نتیجه مشتریان بیشتری را نیز به خود جلب خواهند کرد.

اما منظور از انعطاف پذیری در فروش اقساطی تیبا‌ و به طور کلی فروش اقساط خودرو چیست؟ منظور از فروش اقساطی تیبا با انعطاف پذیری بالا بدین معنیست که فروشنده باید شرایطی را در نظر گرفته باشد که بتواند بر اساس موجودی و بودجه خود در تعداد اقساطی مشخص این خودرو را خریداری کند تا با این کار فشار مالی چندانی به او وارد نیاید.

البته برای برخی شرکت ها مقدور نیست تا بتوانند بر اساس خواست مشتری و با انعطاف پذیری بالا فروش اقساطی تیبا را انجام دهند و تنها برخی شرکت ها مانند آرشا خودرو هستند که شرایطی منعطف را در نظر میگیرند.

فروش اقساطی تیبا و تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن

تمامی خریداران و متقاضیان خرید خودرو تیبا به صورت اقساط تمایل دارند تا خودروی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. تحویل خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن شاید برای برخی از شرکت ها میسر نباشد که از این رو افرادی که به خودروی خود در مدت زمان کوتاه و یا فوری نیاز دارند باید شرکت هایی را انتخاب کنند که امکان تحویل خودرو در مدت کوتاه و یا فوری در طرح خرید اقساطی خودرو ، برای آنها وجود داشته باشد.

شرکت آرشا خودرو جزو معدود شرکت هایی است که امکان تحویل خودرو در کوتاه ترین زمان برای شما فراهم نموده پس با انتخاب این شرکت دیگر زمان زیادی را برای تحویل خودروی خود منتظر نخواهید ماند.

دکمه بازگشت به بالا