اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

قبرس شمالی برای زندگی خوبه؟

همیشه استفاده  از تجربیات دیگران می تواند معیار مناسبی برای اهداف ما باشد ، تجربه زندگی در قبرس شمالی نیز یکی از موضوعاتی هست که پیشنهاد می شود حتما مطالعه شود ، ما در قسمت ، تلاش کرده ایم تا همه موضوعات را تا حدودی بررسی کنیم ، البته هر روز این قسمت در حال آپدیت شدن است ، اما باز هم پیشنهاد می شود حتما با دقت مطلب را مطالعه کنید و اگر جایی از آن برایتان سوال بود از قسمت سوالات خودتان را مطرح کنید تا تجربیات خودمان را در اختیارتان قرار دهیم.

مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی برای زندگی

هر کشوری دارای مزایا و معایبی می باشد و البته ممکن است سلیقه ها هم متفاوت باشد ، شاید یک برای یک فرد مزیت محسوب نشود ، به عنوان مثال کشور قبرس یک کشور آرام هست و برای بعضی این آرامش مزیت هست ، اما برای افرادی که به شلوغی علاقه دارند ، یک عیب محسوب می شود و یا اینکه قبرس یک کشور با 330 روز افتابی می باشد و آفتاب برای بیشتر افراد مزیت محسوب می شود ولی ممکن است افرادی باشند که به آفتاب علاقه نداشته باشند ، اما بالا بودن برای همه افراد مزیت محسوب می شود ، چرا که همه انسان ها امنیت را دوست دارند.

Northern Cyprus is good for life

 

مقایسه قبرس با بقیه کشور ها

خیلی از دوستان برای پاسخ به سوال اینکه آیا قبرس برای زندگی خوبه ، این کشور را با کشورهای دیگر مقایسه می کنند که ما را قبلا انجام داده ایم و به زودی مقایسه قبرس با ترکیه و بقیه کشورها را برای زندگی در سایت قرار خواهیم داد و شما با در نظر گرفتن شرایط خودتان و انتظاراتی که از زندگی دارید خواهید توانست یک نتیجه گیری انجام دهید.

خب برگردیم به اصل موضوع، فکر کنید که شرایط مهاجرت شما  به قبرس شمالی فراهم شده شما با چه معیاری این کشور را انتخاب کرده اید؟ شاید بهترین کاری که می بایست انجام دهید، معیارهایتان را لیست کنید و با توجه به مقالاتی که قرار شد مطالعه کنید، ببینید که آیا معیارهای شما در قبرس شمالی می باشد ، یا کشور دیگر، قطعا معیارهای من نویسنده این مقاله که زندگی در قبرس را انتخاب کرده ام با معیارهای شما متفاوت است ، شاید در بعضی از معیارهای مد نظر زندگی با هم اشتراکاتی داشته باشیم ، اما قطعا در بعضی موارد اختلاف نظر وجود دارد.

بهترین برای من با بهترین برای شما کمی فرق دارد من این کلمه را برای شرایط خودم می گویم ، اما آیا شرایط شما هم با ما یکسان است ، به شما پیشنهاد می کنم ، هرگز برای انتخاب یک کشور برای مهاجرت عجله نکنید ، حتما همه جوانب را بررسی کنید و بعد متوجه خواهید شد که زندگی در قبرس شمالی خوبه یا بد . زندگی در این کشور برای من و خیلی از افراد خوب بوده است چرا که می تواینم هزینه آنرا پرداخت کنیم ، آرامش آنرا دوست داریم ، می دانیم بسیار خوب است ، آب و هوای معتدل مدیترانه ای آنرا دوست داریم ، امکانات آن شاید کمتر از بعضی کشورهای پیشرفته باشد ، اما همین امکانات برایمان کافی هست و می دانیم در آینده بهتر خواهد شد ، اما شما دوست عزیز را نمی دانم.

مواظب کلاهبرداران باشید !!!!

متاسفانه زیاد شده است ، بعضی از شرکت های مهاجرتی فقط به قصد فروش ملک با شما وارد مذاکره می شوند و اصلا موضوع زندگی در قبرس شمالی را برایتان تشریح نمیکنند ، از نظر ما باید به شرکتی اعتماد کنید ، که قبل از معرفی ملک برای فروش ، از وضعیت شما و معیارهای شما برای زندگی در قبرس شمالی سوال می کند و اگر دید شرایط کلی این کشور مناسب شما نیست ، اصلا وارد مرحله فروش ملک نمی شود ، پس حتما در مذاکرات خود با اینگونه شرکت ها به این موضوع دقت کنید و سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید ، که دلسوز باشد و اول به فکر شما باشد تا جیب خودش.

قبرس شمالی چه شکلیه

یکی از موضوعاتی که افراد برای مهاجرت به یک کشور برایشان مهم است ، شکل ظاهری آن کشور است ، هر کس ممکن است با توجه به تبلیغات و چیزهایی که از فضای مجازی دیده باشد ، یک تصور در خصوص آن کشور داشته باشد، اما دیدن یک کشور از نزدیک نتایج بسیار بهتری به همراه خواهد داشت تا اینکه شما بخواهید از روی تصاویر و تبلغلیغات متوجه این موضوع شوید.پیشنهاد ما به شما استفاده از می باشد ، ما برای آشنایی شما دوستان با قبرس شمالی و پروژه ها پیشنهاد می دهیم که حتما از این تور استفاده کنید تا هر چه بهتر بتوانید ، از این کشور اطلاعات درست به دست آورید.

زندگی در قبرس شمالی چگونه است ؟

برای پاسخ به این سوال می بایست شرایط خودتان به همراه معیارها و فاکتور هایی که از یک زندگی خوب در ذهن دارید را در کنار هم قرار دهیم تا به یک نتیجه برسیم.

چند درصد افراد از زندگی کردن در قبرس شمالی راضی هستند و میگن خوبه ؟

طبق نظر سنجی انجام شده 82 درصد افراد مهاجر از زندگی درقبرس راضی هستند.

تجربه و تجربیاتی که در مورد قبرس باید بدانید.

قبل از پرداختن به ادامه موضوع از شما دعوت میشود تا کلیپ زیر را تا پایان ببینید، چرا که بیشتر تجربیات زندگی در قبرس شمالی داخل این کلیپ آورده شده است و سعی شده است به تمامی موضوعات در قبرس شمالی به صورت کلی پرداخته شود و قطعا این کلیپ به شما کمک خواهد که در خصوص مهاجرت به قبرس شمالی تصمیم درستی بگیرید.

سعی کنید هر چیزی که در ذهنتان هست را سوال کنید و قطعا اگربه سوالات ذهنتان در خصوص کشور قبرس شمالی پاسخ بدهید ، کمک بسیار زیادی به خودتان کرده اید، ما در قسمت پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات شما دوستان و عزیزان هستیم.لازم به توضیح است که همه نظرات شما دوستان عزیز را بدون هیچ گونه کم و کاستی و اضافاتی در این پست قرار می دهد ، پس خواهش می کنم آنچه را واقعا از زندگی در این کشور تجربه کره اید برای ما ارسال کنید.اما قبل از بیان تجربیات شما دوست عزیز، لازم است تا به معرفی کامل قبرس شمالی بپردازیم ، تا در خصوص این کشور اطلاعات بیشتری به دست بیارید.

تاریخچه کوتاهی از قبرس شمالی

قبرس شمالی در شرق دریای مدیترانه در همسایگی جنوب شرقی یونان و جنوبی ترکیه، قرار دارد و  سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه می باشد.قبرس شمالی نزدیک به 300 روز آفتابی دارد و این باعث شده تا گرمترین و آفتابی ترین جزیره قبرس شمالی باشد، این جزیره زیبا ضمنا پائیز معتدل و زمستانی بسیار کوتاه دارد که خود این موضوع و آب و هوای مدیترانه ای آن زمنه رشد درختان زیتون و سرو و بلوط طلایی و اکالیپتوس شود.

جزیره قبرس شمالی دارای موقعیت ژئوپلوتیک و جغرافیایی بسیار مناسبی است ، چرا که  این جزیره از شمال و شرق با آسیا و خاورمیانه و از جنوب وغرب با آفریقا و اروپا مرز آبی دارد و همین باعث شده است تا در طول تاریخ مورد توجه قدرت های بزرگ باشد و بعضی مواقع نیز توسط این ابر قدرت های جهانی اشغال شده است که ما در خصوص قبلا با شما دوستان صحبت کردیم.جالب است بدانید این جزیره در زمان حکومت همخامنشی ها  در ایران و در بین جنگ  بین ایران و یونان توسط ابرقدرت آن زمان یعنی ایران اشغال شده است و برای مدتی توسط ایران اداره شده است.

این کشور توسط دولت انگلیس هم اشغال شده است که به عنوان آخرین کشوری بوده است که توانسته است آنرا به استعمار خود در بیاورد ، آما در نهایت در سال 1960 توانست طی توافق زوریخ استقلال خود را به رسمیت بشناسد و به عنوان عضو 99 سازمان ملل شناخته شد.دلیل تقسیم این کشور به قبرس شمالی و قبرس جنوبی و هم به خاطر اختلافاتی هست که بین یونانی ها و ترک های قبرس اتفاق افتاد که در نهایت این اختلافات با میانجیگری سازمان ملل به پایان رسید و این کشور به دو قسمت قبرس شمالی (ترک نشین ) و قبرس جنوبی (یونانی نشین ) تقسیم شد.

تجربه های بد از زندگی در قبرس شمالی

بسیاری از افرادی که از 8 سال پیش و قبل تر به قبرس شمالی مهاجرت کرده اند ، تجربه های خوبی از این کشور ندارند ، آن سال ها کشور قبرس شمالی امکانات زیادی نداشت ، از این همه فروشگاه، آپارتمان های مجلل، امکانات تفریحی خبری نبود ، حتی بعضی از دوستان در خاطرات خودشان از قبرس شمالی می نویسند که آب موجود در لوله کشی آب شور دریا بوده است و مجبور بودند از آن برای حمام کردن خود استفاده کنند که در بعضی موارد موجب خارش پوست میشد ، برای خرید مجبور بودند کیلومتر ها راه بروند ، پروژه های مسکونی قبرس شمالی در شروع ساخت بودند و افراد خیلی کمی در آن سکونت داشت.

سرعت اینترنت در آن زمان بسیار ضعیف بوده و در بعضی ازمناطق اصلا آنتن دهی نداشت ، حمل و نقل عمومی اصلا معنی نداشت و فقط به چند تاکسی و اتوبوس ختم میشد ، مراکز کمی برای وجود داشت و چندین مشکل دیگر که در این مطلب امکان بیان آن ها نیست ، اما با گذشت زمان همه این مشکلات مرتفع شده و افرادی که تجربه سفر قبلی به قبرس شمالی را دارند و حال بعد چند سال به این کشور مسافرت میکنند ، بسیار حیرت زده می شوند ، این همه پیشرفت و ساخت و ساز در عرض چند سال !!!! این کشور خیلی را به یاد سرعت ساخت و ساز و پیشرفت در امارات می اندازد و با توجه به آب و هوا و شرایط بهتری که این کشور دارد ، احتمال می دهند که آینده قبرس شمالی خیلی بهتر از آینده امارات خواهد شد.

تحصیل در دانشگاه های قبرس

نام دانشگاه شرقی آکسارای (Near East University یا NEU) به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشتاز در زمینه تحصیلات دندانپزشکی شناخته شده است. دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه یکی از گزینه‌های مناسب برای داوطلبانی است که علاقه‌مند به تحصیل دندانپزشکی در قبرس هستند.

برنامه‌های تحصیلی دندانپزشکی در NEU اغلب شامل ترکیبی از درس‌های تئوری، آموزش عملی و تجربه‌های بالینی در محیط‌های بیمارستانی و کلینیکی است. این برنامه‌ها به دانشجویان امکان می‌دهند تا مهارت‌های لازم برای تمرین دندانپزشکی را تجربه کنند و با روش‌های درمانی مدرن و تکنولوژی‌های پیشرفته آشنا شوند.درس‌هایی که ممکن است در برنامه تحصیلی دندانپزشکی NEU شامل آناتومی دهان و فک، بیوشیمی دهان، فیزیولوژی دهان، پاتولوژی دهان و دندان، و تشخیص تصویری دهان باشند.اطلاعات دقیقتر در مورد برنامه‌های تحصیلی، شرایط و فرایند پذیرش در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه NEU را می‌توانید از وب‌سایت رسمی دانشگاه و یا از طریق دفتر پذیرش واحد بین‌المللی دریافت کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا