عمومیکسب و کار ایرانی برتر

طریقه مصرف پکیج لاغری دکتر بیز

اضافه وزن یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی با آن درگیر هستند. نوع سبک زندگی، بیماری‌های مختلف و… همگی می‌توانند به نوعی عاملی برای چاقی و اضافه وزن باشند. روش‌های مختلفی برای درمان و یا پیشگیری از این عارضه وجود دارد که برخی از آنها ممکن است به فرد آسیب برسانند. یکی از روش‌های تغذیه‌ای است که به دلیل گیاهی و ارگانیک بودن ، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این پک لاغری شامل سه محصول به نام‌های دمنوش لاغری دکتر بیز، قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز و سبوس برنج دکتر بیز می‌باشد.

هر یک از این محصولات با توجه به ترکیبات منحصربه‌فرد، مکمل یکدیگر برای کاهش وزن هم در خانم‌ها و هم در آقایان هستند. فروشگاه اینترنتی آقای بیز به نشانی اینترنتی «» یکی از بهترین نمایندگان فروش این محصولات می‌باشد. شما می‌توانید پکیج لاغری دکتر بیز را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از این فروشگاه خریداری کنید. ادامه این مقاله را با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق‌تر و کامل‌تر این محصول برای لاغری و تناسب اندام بپردازیم.

پکیج لاغری شامل چه مواردی می شود؟

محصولات متنوعی برای کاهش وزن در بازار وجود دارند که اثرات متفاوتی بر بدن می‌گذارند. البته برخی از آنها هم به دلایلی مانند؛ ترکیبات غیر مجاز، اثرات مخربی برای بدن دارند. پکیج لاغری الماس دکتر بیز یکی از بهترین و تأثیرگذارترین محصولاتی است که در تبدیل و ساختن اندام ایده‌آل به افراد کمک می‌کند. تمام محصولات موجود در این پکیج کاملا ارگانیک و گیاهی است و همگی دارای مجوز رسمی از وزارت سازمان غذا و دارو می‌باشند. بنابراین بدون هیچگونه نگرانی بابت ایجاد عوارض احتمالی با خیال راحت می‌توانید، آنها را تهیه و استفاده کنید. این محصول مناسب برای آقایان و خانم‌ها است و تمام رده‌های سنی می‌توانند از آن استفاده نمایند.

دمنوش لاغری دکتر بیز که برگرفته از چای سبز و گیاهان پرخاصیت دیگر می‌باشد، یکی از محصولات این پک فوق‌العاده را تشکیل می‌دهد. دمنوش لاغری دکتر بیز اولین دمنوش استاندارد دارای مجوز رسمی در ایران است که از ترکیبات کاملا گیاهی و سالم تولید می‌شود. این دمنوش مخصوص در ساشه‌های 120 عددی عرضه می‌شوند.

سبوس برنج دکتر بیز از نوع پرخاصیت آن یعنی برنج قهوه‌ای است که از لایه دوم آن (ارزشمندترین قسمت برنج) گرفته شده است. این محصول در ساشه‌های 25 عددی و با وزن 375 گرم بسته‌بندی و تولید می‌شود. این نوع سبوس منبعی سرشار از ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و فیبرها است که همگی تأثیر مستقیمی در حفظ سلامتی بدن دارند. این سبوس در دسته مکمل‌های غذایی و مفید قرار می‌گیرد. داشتن این مواد‌ غذایی در برنامه روزانه علاوه بر لاغری می‌تواند در بهبود دیابت، چربی، ریزش مو و یبوست نیز مؤثر می‌باشد.

قهوه گانودرما برای کبد چرب دکتر بیز دیگر محصول این پک بی‌نظیر است. در هر قهوه سوپریم، 20 عدد ساشه وجود دارد که می‌توان روزانه یک ساشه از آن را استفاده کرد. همچنین این مدل از با وزن 400 گرم تولید و عرضه می‌شود. این قهوه در کنار خاصیت لاغر‌کنندگی که دارد موجب تقویت قوای جسمی و جنسی، پاکسازی ریه و همچنین کاهش پیشرفت بیماری ام اس می‌شود.

سیر سیاه دکتر بیز محصول نهایی این پکیج است که تأثیرات شگرفی در کاهش وزن دارد. سیر سیاه بیز در بسته‌های 170 گرمی تولید می‌شوند. این محصول علاوه بر لاغری برای درمان زودانزالی، حفظ ایمنی بدن، بهبود مشکلات کبدی و سرطان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با تهیه و مصرف پکیج لاغری دکتر بیز علاوه بر تناسب اندام می‌توانید از خواص بی‌شمار آن در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شده و سلامت خود را تضمین نمایید.

فواید استفاده از پکیج لاغری دکتر بیز

با مصرف مستمر از محصولات پکیج لاغری دکتر بیز، سبک زندگی شما تغییر می‌کند و زندگی سالم‌تری را تجربه خواهید کرد. محصولات لاغری دکتر بیز علاوه بر اثربخشی فوق‌العاده‌ آنها در کاهش وزن، فواید دیگری نیز برای بدن دارد. کاهش استرس، افزایش تمرکز، پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی و کاهش کلسترول خون از دیگر فواید مصرف این پک لاغری به شمار می‌رود.

دمنوش چای سبز لاغری دکتر بیز با افزایش سوخت‌وساز طبیعی بدن و همچنین کاهش کلسترول خون، وزن را کاهش داده و موجب لاغری اندام می‌شود. علاوه بر این شما با مصرف این دمنوش سلامت قلب خود را تضمین می‌کنید و بدن‌تان را از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی مصون می‌دارید.

سبوس برنج قهوه‌ای دکتر بیز به دلیل داشتن سبوس لایه دوم از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. این سبوس علاوه بر تأثیر شگفت‌انگیزی که در کاهش وزن دارد در هضم غذا و بهبود عملکرد دستگاه گوارش بسیار مؤثر است. مصرف مستمر از این محصول سلامت پوست و مو را حفظ کرده و از ریزش و سفیدی زود هنگام مو نیز جلوگیری می‌کند.

پکیج لاغری دکتر بیز هم برای افرادی که تازه تصمیم به کاهش وزن گرفته‌اند و هم افرادی که سال‌ها است، درگیر مشکل اضافه وزن هستند، مناسب و مفید می‌باشد. از همین رو اگر شما هم از این دست افراد به شمار می‌آئید، برای تجربه کردن کاهش وزنی ایده‌آل به شما توصیه می‌کنیم که حتما از این پک لاغری استفاده نمایید. با توجه به کیفیت و قدرت اثربخشی این محصول، تمامی کسانی که از آن استفاده می‌کنند، می‌توانند شاهد کاهش وزن و سلامت بدنی در خود باشند. با مصرف پکیج لاغری دکتر بیز علاوه بر داشتن تناسب‌اندام ایده‌آل، می‌توانید از سلامت عمومی بدن‌ نیز برخوردار شوید.

انواع پکیج لاغری دکتر بیز

پکیج لاغری دکتر بیز در3 نوع پکیج اقتصادی، سیلور و الماس تولید و عرضه می‌شود که در زیر سبد محصولی هر یک از آنها را بیان کرده‌ایم:

  • پکیج لاغری اقتصادی دکتر بیز

این پک شامل محصولاتی مانند: قهوه گانودرما سوپریم 3 عدد، سیر سیاه دکتر بیز 1 عدد می‌باشد. این پک اقتصادی برای مصرف 20 روز تهیه شده است. محصولات این پک شامل: دمنوش لاغری بیز 1 عدد، قهوه گانودرما سوپریم 3 عدد، سیر سیاه دکتر بیز 2 عدد، سبوس برنج قهوه ای 1 عدد هستند. این پک برای طول دوره 40 روز عرضه می‌شود.

این پک ویژه شامل محصولاتی همچون؛ دمنوش لاغری بیز 1 عدد، قهوه گانودرما سوپریم 6 عدد، سیر سیاه دکتر بیز 3 عدد، سبوس برنج قهوه ای 2 عدد را شامل می‌شود. با توجه به حجم محصولات در این پکیج شما می‌توانید، برای 60 روز از آنها استفاده نمایید. بر اساس میزان نیاز شما می‌توانید، پکیج مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید. در صورتی که برای انتخاب نوع پکیج نیاز به مشورت داشتید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در صفحه تماس گرفته و با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نحوه استفاده از پکیج لاغری دکتر بیز

برای بهره‌مندی از تمامی اثرات درمانی این محصول نیاز است که با نحوه صحیح مصرف آن آشنا باشیم. بنابراین برای گرفتن بهترین نتیجه توصیه می‌کنیم که پکیج لاغری دکتر بیز را همانند دستورالعمل آن استفاده کنید. استفاده درست از این محصول ساده است و وقت چندانی از شما نمی‌گیرد. ترکیبات این پک به صورت آماده بوده و نیازی به اقدام خاص و پیچیده‌ای نیست. محصولات این پک را باید به طور روزانه مصرف کنید تا نتیجه دلخواه را دریافت کنید.

دمنوش لاغری دکتر بیز شامل 120 عدد تی بگ است. برای مصرف آن کافی است، یک ساشه از دمنوش را در 250 سی‌سی آب ریخته و پس از 10 دقیقه جوشاندن ملایم آن را نوش جان کنید. مصرف مجاز روزانه این دمنوش 1 الی 3 ساشه در روز قبل و بعد از صرف هر وعده غذایی می‌باشد. برای مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای لاغری، یک ساشه از آن را با آبجوش، شیر و یا موکا ترکیب کنید و سپس میل نمایید.

سبوس برنج دکتر بیز را می‌توانید، در مایعاتی مانند؛ آب، قهوه، شیر، آب‌میوه و… حل کرده و سپس آن را بنوشید. شیوه صحیح مصرف این سبوس برای لاغری، مصرف آن قبل از غذا است. با رعایت درست طریقه مصرف این پک لاغری شما به ازای هر پک از این محصول قادر خواهید بود، بین 7 تا 15 کیلوگرم وزن کم کنید.

پکیج لاغری دکتر بیز را از کجا تهیه کنیم؟

محصولات پکیج لاغری دکتر بیز را در فروشگاه‌ها و مراکز مختلفی می‌توان تهیه کرد. اما نکته‌ای که در این بین حائز اهمیت است، خرید این محصول از فروشگاه‌های معتبر می‌باشد. زیرا برخی از این مراکز آنلاین یا هیچ کالایی را ارسال نمی‌کنند و یا محصول تقلبی را تحویل می‌دهند. در برخی موارد هم محصولات تاریخ گذشته را برای مشتری ارسال می‌کنند.

فروشگاه آقای بیز یکی از با سابقه‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است. شما پکیج لاغری دکتر بیز اصل و همچنین پک درمان اعتیاد بیز را می‌توانید به راحتی از این فروشگاه تهیه کنید. همچنین با خرید از این مرکز اینترنتی می‌توانید از تخفیفات آن نیز بهره‌مند شوید. گذشته از این‌ها ‌در این فروشگاه این امکان وجود دارد تا محصولات این پک فوق‌العاده را به صورت تکی و جداگانه خریداری کنید.

اما با توجه به این که محصولات موجود در پکیج لاغری دکتر بیز دارای ترکیبات خاصی هستند، هر کدام از آنها مکمل یکدیگر محسوب می‌شوند. بنابراین برای تأثیرپذیری کامل و دریافت بهترین نتیجه از این محصول، بهتر است که به صورت پک کامل مصرف شود.

قیمت پکیج لاغری دکتر بیز در فروشگاه آقای بیز

در هنگام خرید پکیج لاغری دکتر بیز ممکن است با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو شوید. دلیل این اختلاف ارقام می‌تواند به‌ خاطر عواملی مانند، اصل یا تقلبی بودن محصول، میزان خدمات ارائه شده توسط فروشنده و… باشد. قیمت پکیج لاغری دکتر بیز در فروشگاه آقای بیز، نسبت به محصولات ارائه شده فوق‌العاده و همچنین تأثیرات بی‌نظیری که دارد، بسیار مناسب می‌باشد.

علاوه بر آن تمامی این محصولات در فروشگاه ما دارای گارانتی اصالت و تضمین سلامت فیزیکی آنها تا زمان تحویل محصول می‌باشند. بنابراین شما می‌توانید این پک لاغری را با آسودگی خاطر از اصل بودن آن با قیمتی مناسب از ما خریداری نمایید. برای خرید این محصول می‌توانید از همین صفحه نسبت به خرید آن اقدام نمایید. در صورتی که جهت خرید پکیج لاغری دکتر بیز نیاز به مشاوره تخصصی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا